PETER PAN

204 14 1
                                    

Henry se rezema de copac rasufland greu. Fugise aproape toata ziua iar acum era extenuat. Daca nu ar fi fost celalalt baiat cel mai probabil Henry ar fi ajuns in mainile lui Pan pana acum.

- Cred ca i.am pierdut, spuse baiatul venind din padure.

- Putem sa ne odihnim putin? Intreba Henry sacadat. Baiatul dadu din cap afirmativ, uitandu.se imprejur aproape tot timpul.

- Esti nou aici! Remarca el. Te.a luat si pe tine umbra? Intreba el.

- Nu, spuse Henry, m.au rapit niste oameni care lucreaza pentru Pan.

- Oh.. Imi pare rau... Stii?!... Daca Pan te vrea inseamna ca te va obtine.. zise el speriat.

- Pe tine de ce te cauta? Intreba Henry ignorand remarca facuta de celalalt baiat. Acesta se uita in jur dupa care isi scoase de sub esarfa un lantisor de care era agatata o sticuluta cu praf.

- Praf de zane, explica el, l.am furat de la Pan cu gandul ca il voi folosi sa ma intorc acasa. Dar e inutil.. Nici macar nu functioneaza.. zise acesta descumpanit.

- Nu.ti face griji! Familia mea o sa vina dupa mine. O sa poti veni si tu cu noi. Zise Henry. Celalalt baiat se uita sceptic la el.

- Chiar crezi ca esti primul copil care crede ca parinti lui vor veni dupa el? Intreba acesta. Nimeni nu mai vine dupa tine. Esti singur.

- Familia mea e diferita.. Mereu ne gasim unul pe celalalt. Zise Henry bine dispus.

- Atunci roaga.te sa nu... Sau Pan le va arunca umbrele in uitare. Zise el cutremurandu.se.

- E ok. Spuse Henry punandu.i mana pe umar. Trebuie doar sa ai speranta. Avem nevoie doar sa tragem de timp. Sti vreun loc unde sa nu ne gaseasca?

Baiatul se incrunta gandindu.se la un loc sigur dupa care spuse, putin nesigur.

- Este un loc unde nu ne vor putea gasi.. Pestera ecourilor... Dar e mult de mers pana acolo.

Dintr.o data incepura sa se auda pasi grabiti venind spre ei. Baiatul se uita speriat la Henry.

- Ce mai astepti?! Spuse Henry. Arata.mi drumul. Dupa care incepura sa fuga din nou.
***
Intunecatul se simti urmarit asa ca cu prima ocazie pe care o gasise se asezase pe un bolovan mare intr.o poenita.. Cutreierase padurea asta de ore si nu gasise nici urma de Henry sau PAN. Dar cu toate astea era sigur ca era urmarit. Zambi ca pentru sine dupa care spuse tare, in asa fel incat urmaritorul sau sa il poata auzi.

- Iesi afara, dragule! Din tufisuri iesi un baiat pierdut inalt si slab cu par blond care era acoperit de o gluga.. Nu era orice baiat pierdut... Era Felix.. Mana dreapta a lui Pan. Ar fi spus si a lui Neve dar stia ca ei ii placea sa faca lucrurile in felul ei.

- Buna, Rumplestilskin! Zise Felix tinandu.si bastonul pe umar. Acesta doar isi dadu ochii peste cap si se uita la baiat. Pan iti ureaza bun venit pe insula! Si vrea sa sti ca esti binevenit sa stai cat de mult doresti! Spuse acesta miseleate... Darr... Cu o conditie!

- La el e mereu cate o conditie, nu.i asa? Zise Rumple sec.

- Baiatul.. Daca ai venit pentru el inseamna ca ii incalci conditia lui Pan.. Asta te face inamicul lui Pan.. Si sti ce le face Pan inamicilor lui.. ii spuse Felix zambindu.i cu subinteles. Nu vei supravietui, Rumplestilskin! Incheie el.

- Intrebare e nu, daca voi supravietui?, spuse el ridicandu.se si prinzandu.l pe Felix de haine, ci cati dintre voi, voi lua cu mine in mormant! Ii spuse sumbru acesta.

- Deci asta e raspunsul tau?
- Asta e raspunsul meu!

- Foarte bine atunci, dar eu te.am avertizat.. ii spuse baiatul in timp ce Rumplestilskin trece pe langa el. Ouu.. Era cat pe ce sa uit, ii zise Felix intorcandu.se spre el, Pan vroia ca tu sa ai asta. Zise aruncandu.i la picioare o papusica din paie.

Neverland ( a Peter Pan/Once upon a time fanfict)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum