*Baiatul simti cum ii zvagneste capul in timp ce era tarat afara din barca si aruncat pe nisipul umed al insulei. Hainele ii erau ude, la fel si pantofii, iar parul ii era plin de nisip si transpiratie. In timp ce doi baieti, care fusesera cu el in barca, il tineau imobilizat la pamant, cu fata lipita de nisipul namols baiatul putu observa ca pe plaja era aranjata o tabara iar mai multi baieti se plimbau de colo colo carand gramezi de lazi si saci.
Era intrneric asa ca nu putea sa observe prea multe iar gandul ii era departe, nu putea sa isi i.a gandul de la felul cum fusese tradat, dar la urma urmei la ce te putea astepta de la un pirat.
- Ridicati.l! Spuse vocea unui baiat cam de aceeasi varsta cu el.
Apuca sa ii zareasca doar cizmele care erau murdare de nisip si namol inainte ca acestia sa il ridice. Baiatul avea in fata un alt baiat, mult mai inalt decat el si cu parul blond si lung care era zburat de vant in toate directiile.Celalalt baiat ii examina fata, aparent fiind singurul lucru care il interesa, dupa care se uita la un pergament aflat in mana lui si dadu din cap dezaprobator.
- Nu e el! Nu e cel potrivit! Spuse sec blondul. Duceti.l in pestera, baieti.. Sunt sigur ca Ea vrea sa il interogheze putin, ranji baiatul, celalte doua matahale ridicandu.l cu forta de la pamant.
- Stai, urla baiatul- in tonul lui simtindu.se frica si indoiala-, ce vrea sa insemne asta?
Baiatul blond se intoarse curios si se uita la el zambindu.i miseleste:
- Inseamna ca nu ii esti de niciun folos lui Pan, ceea ce inseamna ca vei trai spre norocul tau! Spuse el diabolic. Acum duceti.l odata si aduceti urmatoare incarcatura. Adauga el indepartandu.se de cei trei baieti.
Baieti il tarasera prin padure pana la gura unei pesteri unde se oprira... Le era frica sa intre, se gandi baiatul... Acesta prinsese un schimb de priviri intre cei doi inaite de a fi luat pe sus si aruncat in pester cu capul inainte. Spre norocul lui cazuse pe spate lovindu.se doar putin cu capul pe piatra tare a pesteri.
Acesta se ghemuise pe piatra rece si tare a pesterii si astepta ca baieti sa plece... Auzi niste hohote de ras dupa care baietii plecara iar acesta ramasese singur in pestera, doar picuri de apa care se prelingeau de pe tavan se mai auzeau. Asta si niste bocete de plans, bocetele lui de plans, isi dadu seama baiatul. Dupa toate cate indurase pana acum era o minune sa nu se apucase inca de plans... Iar acum ca era singur putea plange in voie.
Trecuse ceva timp pana baiatul se opri din plans si se calma iar cand termina observa ca pe piatra din apropierea lui statea o fata, privirea ei urmarindu.i atent miscarile. Era aproape ca o felina care isi urmareste pranzul. Si nu era de mirare ca nu o observase, fara era toata imbracata in negru.
Rusinat baiatul isi sterse lacrimile care ii ramasesera pe obraji si se intoarse spre ea.
- Uhmm... Hei... spuse baiatul masandu.si gatul rusinat. Fata nu ii raspunse. Ea doar se uita la el. Dupa ce mai incerca baiatul sa faca conversatie si esua lamentabil, se dadu batut si incepu sa se joace cu degetele.
- Semeni cu el, stii, spuse fata. Acum imi dau seama de ce te.a trimis Felix. Felix, deci asta era numele blondului care se comportase atat de rautacios cu el. Vazandu.i privirea de pe fața, fata incepu sa rada. "Chiar atat de evident sunt?" Se mustra baiatul.
- Nu e o persoama rea, sa sti. Spuse ea asezandu.se in fata lui. Ii place doar sa faca pe durul, ca toti ceilalti de pe insula de altfel. Nu ai de ce sa te temi de ei. Spuse accentuand ultimul cuvant, semn ca de altcineva trebuia sa te temi.
- Cine esti? Intreba baiatul ca pe nepregatite. Fata ii arunca o privire ucigatoare dupa care ii dadu un zambet sarmant.
- O si mai buna intrebare ar fi cine esti tu? Spuse fata, lasandu.si barbia in palme si privindu.l.
- Eu.. Pai.. umm.. Eu sunt Baelfire. Spuse baiatul timid.
- Pai Baelfire.. Ceva imi spune ca o sa fi un Baiat Pierdut grozav. Spuse fata, zambetul ei latindu.se pe fata ei fina si delicata.*
Baieti pierduti dansau in jurul focului cum faceau in fiecare noapte de altfel. Iar Neve statea mai retrasa de ei, pierduta in ganduri, in timp ce cioplea un copac din bucata de lemn pe care o gasise in apropierea ei.
Ii intalnise acum mult timp pe Baelfire. Dar mereu avea acea presimtire ca intr.o zi il va intalni din nou. Nu fusese un baiat pierdut excelent.. Fusese prea curios iar asta nu ii placuse deloc, dar cu toti aveau defectele lor.
Din gramada vazu venind catrea ea trei baieti. Pan, Felix si Sam. Sam se opri la distanta de ei fiind doar un baiat pierdut obisnuit, iar Felix si Peter venisera si se asezasera in fata ei pe iarba.
Pan o vazu pe Neve cum se uita linistita in directia din care veneu ei si iai lăsă jos instrumentele cu care isi facuse de lucru pentru ai asculta. De cand umbra o trimisese pe insula Pan incerca sa afle ce puntea la cale de fapt, dar de fiecare data dadu gresi. Acum nu mai avea nicio problema cu ea. Pan isi daduse seama ca intr.o oarecare masura erau la fel. Reci, distanti si niciodata nu esuau. Ea era acum parte din planul lui de a.si salva viata. Intr.un fel nu vroia sa o piarda pentru ca devenise o parte din gasca lui. Era o Fata Pierduta acum... Prima Fata Pierduta.. Si dupa parerea tuturor si singura care o sa fie vreodata... Wandy ar fi putut deveni una.. Daca nu ar fi fost atat de fricoasa si NORMALA... Asta si inca un motiv esential pentru planul lui.. Dar acum nu isi mai batea capul cu problemele astea deoarece isi concentra tot timpul pe gasirea baiatului. La urma urmei mai aveau cel mult doua luni la dispozitie.
Pan si Felix se uitau la Neve, iar ea la ei. Erau prea multe vesti si nu stiau cu care sa inceapa. Pan simti adrenalina crescandu.i in vene in timp ce isi organiza speach.ul. Dar nu dura mult pentru ca isi dadu doua palme mintale si isi reveni. Pan se uita la Neve si ii ranji satisfacut cum facea el de obicei.
- Tamara si Mendler l.au gasit pe copil. Urmeaza sa il aduca cu prima ocazie.
- Buuun.. Ce o sa se intample cu restul dupa ce o sa il aduca pe baiat? Il intreba Neve uitandu.se la ei.Or sa vina dupa el sti asta, nu?
- Ma bazez pe asta, spuse Peter si mai entuziasmat, chiar daca nu o arata. Cat despre cei doi. Ma gandeam la vechea metoda pe care o foloseam.
- Vrei sa spui singura metoda pe care o folosesti! Accentua Neve, stand putin pe ganduri. Daa, cugeta ea. Nu o sa mai avem nevoie de ei dupa si decat sa ne riscam mai bine ne scapam de ei. Cand ziceai ca il aduc?
- Maine seara, e prima lor sansa sa il ia pe baiat, sper doar, pentru binele lor, sa nu ma dezamageasca ca fratii Darling. Spuse sec Pan.
- Indiferent daca te dezamagesc sau nu tot aceiasi soarta vor avea. Puncta Neve examinandu.si unghiile.
- Drept si asta, spuse Peter vioi. Ti.ar placea sa fi acolo cand il intampinam?
-Aa, nuu... Am lucruri mai importante de rezolvat, chicoti Neve. Nu crezi ca ti.ar trebiu un plan ca sa afli daca el e baiatul potrivit?
- Neve, Neve... Ma dezamagesti profund.. Chiar credeai ca nu am un plan? La urma urmei ei sunt Normali.. Nu poti avea incredere in oamenii normali... ranji Pan sarcastic.
Neve isi dadu ochii peste cap exasperata dar nu mai spuse nimic. Practic nu mai era nimic de spus, discutia se incheiase iar Pan castigase.
Acesta se ridica in picioare, cu Felix alaturi de el si pleca, lasand.o in urma pe fata. Dupa atata timp il gasise insfarsit pe baiat, totul trebuia sa fie perfec... Totul avea sa fie perfect.. Si nimic nu avea sa ii strice planurile.. Nu acum cand era atat de aproape de reusita.
La urma urmei, el era Peter Pan. Iar toti cei din Neverland stiu ca... Peter Pan NU da gresi niciodata.. Iar el avea sa se asigure ca asa vor ramane lucrurile....
CITEȘTI
Neverland ( a Peter Pan/Once upon a time fanfict)
FanfictionDupa ce si-a abandonat copilul in favoarea tineretii vesnice, Peter Pan descopera ca nu totul e asa de simpul cum pare in Neverland. Fiind presat de cautarea in care trebuie sa gaseasca un baiat cu inima unui Adevarat Credincios, acesta afla ca umbr...