Cum a inceput totul.

112 11 0
                                    

Ma numesc Liz Smyth, am saisprezece ani si nu sunt o fata obisnuita, dimpotriva, sunt o tanara printesa vampir iar acum am sa va povestesc despre viata mea.

Totul incepe cu ziua de optsprezece decembrie ( pe atunci aveam doar sase ani), era o seara frumoasa unde zapada era asternuta ca un covor alb si pufos pe jos. Eu si familia mea, mama mea Amanda, tatal meu Andreas si sora mea mai mare Patty, impodobeam bradul de Craciun. Patty era cu doi ani mai mare decat mine, avea parul negru si lung, la fel ca mine. Toti spuneau ca suntem surorii gemene, doar cu mici diferente.

Tatal meu ma ridicase să pun ultima piesa pentru imbodobirea bradului, cand deodata se auzi un zgomot puternic de afara. Tata s-a uitat pe geam şi a vazut gardienii cazuti jos intr-o balta de sange. Speriat a luat o sabie şi i-a spus mamei sa ma ducă pe mine şi pe sora mea sus in siguranta.

Mama mi-a spus mie şi surorii mele sa ne ascundem sus si sa incuiem uşa, pentru ca tata are putina treaba iar ea se duce să il ajute. Atunci eu si Patty am urcat sus si ne-am ascuns. Eu m-am ascuns sub pat iar sora mea in dulap. Deodata se auzi un tipat. Se pare ca tipatul era al mamei. Eu m-am speriat dar nu am iesit de sub pat.

Deodată cineva batu la usa:

- Patty, Liz sunt eu, mama, deschide-ti! Atunci am sarit ca arsa de sub pat, am deschis usa si deodata mama intra in camera dar... era injunghiata. Atunci Patty a iesit din dulap si m-a luat in brate iar mama cu ultimele puteri ne-a spus:

-Patty, ia-o pe Liz si plecati departe si să nu va intoarceti. In acel moment mama a murit. Patty mi-a zis ca va fi bine dar in acel moment in camera isi facu aparitia un tanar vampir, inalt cu par negru si lung cam pana la umeri si ne-a spus:

-Buna printesa!

-Cine esti si ce vrei de la noi?!- zise Patty putin nervoasa.

-Tu esti Patty, nu? Eu sunt Jessy si am putina treaba cu sora ta, Liz.

- Nu te atinge de ea!! Ne-ai ucis parintii, ce vrei de la noi?

- De la tine, nimic. Tot ce vreau e sora ta.

-De ce? Ce vrei de la ea?

-Vezi tu, eu sunt varul vostru.

-CE??!!! Este imposibil. Si daca ai fi de ce mi-ai ucis parintii.

- Imi stateau in cale. Acum asculta la mine. Acum o suta de ani bunica ta, era o tanara printesa. Intr-o zi, bunica ta a iesit la o plimbare in afara castelului cand s-a intalnit cu bunicul meu si s-a indragostit de el, asa ca a vrut sa se marite cu el si asa s-a si intâmplat. Atunci ea a zis ca nepotii lor se vor casatorii. Asa ca am venit sa imi i-au mireasa.

-Ok amorezule, cred ca ai gresit familia. Si in orice caz eu nu m-as casatori cu tine nici daca ai fi ultimul om de pe pamant.

-Dar cine a zis ceva de tine, Liz este mireasa mea.

- Esti nebun? Ea are doar cinci ani si de ce ea?

-Pentru ca , ea va fi cea care v-a mosteni tronul la varsta de optsprezece ani

- De ce ea? Eu sunt cea mare iar ea e doar un copil.

-Oh... Patty, esti asa geloasa pe sora ta, pun pariu ca ai fi in stare sa o omori?-spuse Jessy cu un zambet malefic pe fata.

- Nu i-as putea face asta, e sora mea si o iubesc si in niciun caz nu se v-a casatori cu tine. Ea este doar un copil, pe cand tu cred ca ai optsprezece ani.

- Esti cam inteligenta pentru varsta ta. Poate ca eu am optsprezece ani acum, dar eu voi ramane asa vesnic, pe cand sora ta v-a mai creste pana la varsta de optsrezece ani cand v-a deveni regina.

- Nu te voi lasa să o iei!

- Nu ai de ales!- atunci Jessy lua sabia si cand a vrut să o loveasca pe Patty am aparut eu in fata lui si s-a oprit chiar inainte sa ma loveasca.

- Offf... de ce esti asa melodramatica, draga mea sotie.

- Lasa-ma pe mine si pe sora mea in pace.-am zis eu ridicandu-mi capul si uitandu-ma la Jessy cu ochii mari.

-Bine, o fac doar pentru tine dar nu uita ne vom mai intalni.

Atunci Jessy iesi pe usa iar Patty m-a luat in brate si mi-a spus

- Nu iti face griji surioara voi avea grijă de tine mereu, acum sa plecam.

- Mie frica Patty!- am zis eu speriata.

- Sa nu iti fie vom pleca de aici.

In acel moment ne-am imbracat si am plecat. Zapada se asternea pe jos ascunzandu-ne urmele. Intr-un tarziu am ajuns intr-un oras, unde, am intalnit o femeie care ne-a bagat in casa, ne-a hranit si ne-a oferit adapost. Patty i-a povestit totul iar ea nu s-a speriat deloc cand a auzit ca suntem vampiri deoarece ea era vrăjitoare. Vrajitoarea i-a spus lui Patty ca ma v-a creste iar ea trebuie sa se duca sa il opreasca pe acel vampir rau pana nu v-a pune mana pe mine. Patty a acceptat chiar daca stia ca asta va fi ultima data cand ma v-a vedea.

- Draga surioara, eu trebuie sa plec pentru a te proteja pe tine. Ma voi duce inapoi la castel sa i-au niste arme si sa gasesc pe cineva care sa ma ajute sa lupt cu Jessy. Trebuie sa ma duc la Marele Consiliu sa le spun cele intamplate pentru protectie. Tu trebuie sa ramai aici pana cand voi veni dupa tine.

- Patty nu vreau sa mori si tu din cauza mea. Vreau sa ramai aici cu mine pentru ca am nevoie de tine.

- Nu te teme surioara, voi avea grija.

- Am inteles. Nu te voi dezamagi.

- Acum eu am sa plec. Cu bine Liz, sa ai grija de tine!

- O sa imi fie dor de tine, Patty.

Atunci am inceput sa plang stiind ca acesta poate fi ultima zi in care o voi mai vedea pe Patty. Atunci Patty a iesit pe usa si am vazut cum o lacrima i-a cazut pe obraz si apoi in zapada.

Viata lui LizUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum