Anii au trecut iar eu nu o mai vazusem pe Patty. Asteptam ca in fiecare moment sa o vad venind la mine, sa ma ia de aici si sa ma duca acasa sa traim fericite. Dar speranta ca ea se v-a intoarce dupa mine scadea cu fiecare zi ce trecea.
A sosit ziua in care implineam saisprezece ani dar nu ma puteam bucura stiind ca ticalosul care mi-a ucis parintii si poate si sora v-a veni dupa mine facandu-ma mireasa lui. Toti invitatii se bucurau si se distrau numai eu stateam intr-un colt singura cu lacrimi in ochi.
- Liz?! De ce esti trista este ziua ta?
- Nu pot sa uit ce mi s-a intamplat cand eram mica si nici nu pot sa uit ca din clipa in clipa un nebun vine după mine pentru a ma face sa ma casatoresc cu el.
- Hey, nu uita ca orice ar fi voi fi langa tine.
- Mersi Anna, esti cea mai buna prietena pe care o poate avea cineva.
- Hey, la ce sunt buni prietenii.-spune Anna cu un zambet lung pe fata.
Anna este cea mai buna prietena a mea. Am cunoscut-o la o luna dupa ce a plecat Patty si parca am vazut in ea ceea ce am vazut la sora mea iar in momentul cand am cunoscut-o parca as fi cunoscut-o de o viata. Avem parul blond, lung putin pste umeri si ochii verzi.
- Hey, Anna ai auzit?
- Ce anume?
- Zgomotul acela.
- Amm... scuze dar nu, poate e din cauza stresului.
- Da, poate.
- Bine atunci, hai sa mergem sa dansam.
I-am zambit larg si am plecat la dans. Seara am avut o senzatie ca cineva ma priveste din intuneric asa ca m-am speriat si am inceput să vorbesc:
- Cine esti? Cum mai gasit si ce vrei de la mine?
- Deci poti sa ma vezi?
- Nu, nu pot atata timp cat stai ascuns, arata-te!
Atunci din umbra a iesit un fel de liliac. M-am speriat si am vrut sa tip dar...
- Sttt... nu tipa, te rog, sunt un prieten. Daca iti i-au mana de la gura nu tipa.
- Cine esti?- am zis eu speriata.
- Eu sunt Anastasia si am fost trimisa aici de catre o fata Patty care a zis sa am grija de tine.
- Patty?! Traieste? Ea este sora mea. Unde e? Imi este tare dor de ea.
- Este bine. Este impreuna cu Danny, un varcolac puternic pentru a o proteja. Stai putin, unde e?
- Cine?
- Ingerul tau pazitor.
- Ok, stai putin ca sa ma lamuresc acum am si un inger pazitor?
- Toata lumea are, doar ca tu, fiind o creatura nemuritoare, il poti vedea.
- Nu, nu stiu nimic de nici un inger.
Deodata de afara se auzi o voce blanda:
- Pentru ca pana acum nu m-am aratat tie.
- Cine esti? Tu esti ingerul meu?
- Da. Sa ma prezint. Eu sunt Sabrina si sunt ingerul tau pazitor.
Sabrina era un inger frumos, avea parul blond, lung pana in pamant, prins intr-o coadă impletita, avea o rochie scurta sub forma unei armuri si avea niste aripii imense din fulgi albi.
- Bună Sabrina, eu sunt Liz iar ea este Anastasia.
- Stiu cine esti. Eu te stiu de cand erai mica si am fost langa tine mereu asteptand momentul in care sa ma arat.
- Acum, Liz trebuie sa te culci, vei avea nevoie de energie pentru maine.
- Bine Sabrina, asa voi face.
- Nu iti face griji vom fi aici pentru tine.
- Multumesc.
Zicand asta am si adormit.
- Crezi ca e pregatita?-zise Anastasia.
- Nu stiu, vom afla maine de ce este in stare. Insa ma tem ca v-a trebui sa plecam din acest oras ca nimeni sa nu afle de noi.
- Crezi ca va putea sa te stapaneasca?
- Nu, dar v-a invata, plus ca nu este greu sa folosesti un inger avand in vedere ca tu doar manuiesti arma in care se transforma.
- Si cu ce arme v-a avea Liz de aface?
- Pai eu ma pot schimba doar in niste evantaie uriase, o sabie sau un pistol.
- Dar Liz nu poate sa lupte cu un pistol, cu atat mai mult o sabie.
- Stiu, dar trebuie sa o invatăm. Vezi tu, se aproprie vremuri grele in care omenirea este pusa in pericol.
- Stiu, dar Liz nu poate lupta este prea moale.
- V-a invata sa lupte. Trebuie! Jessy e pe cale sa distruga lumea daca v-a pune mana pe Liz.
- Dar de ce e asa de importanta ea?
- Ea este mostenitoarea tronului iar, mai tarziu, v-a avea de aface cu un concurs, vei vedea. Eu sunt unul din cei mai puternici ingeri care exista, celalalt este Ryan, ingerul lui Jessy. Cel mai puternic inger este Shadow. Intr-un fel asta este un clasament.
- Nu se poate. Dar stii ce vrea el sa faca cu Liz?
- Da. El vrea sa se casatoreasca cu ea pentru ai lua tronul, puterea de care Liz nu stie inca si pe mine.
- Oh, frate, nu imi place asta.
- Nici mie, dar trebuie sa o protejam pe Liz cu pretul vietii noatre.
- Nu iti face griji o voi pazii pe Liz mereu. Nu o voi scapa din ochii.
- Hey, stii ceva despre sora ei?- zise Sabrina.
- Da. Este in Viego, orasul natal a lui Liz, se antreneaza si asteapta momentul potrivit pentru a veni dupa ea.
- Este singura?
- Nu are alaturi de ea un varcolac pe nume Danny.
- Are si el un inger?
- Nu stiu. De ce si el poate avea?
- Cum i-am zis si lui Liz, fiecare om are un inger, insa, doar anumiti oamenii ii pot vedea si anume creaturile nemurtoare.
- Adica vampirii si varcolacii. De aceea te vede Liz si de aceea are Jessy o arma letala.
- Exact! Insa nu stiu ce arma ar putea avea Jessy sau Danny, insa pun pariu ca si ingerii si armele sunt puternice.
- Oare Patty are si ea un inger sau o arma?
- Atat timp cat este o creatura nemuritoare , da, are si ea pe cineva. Sper doar sa poata sa stapanesca arma bine si ea si Danny altfel vor fi distrusi de Jessy.
- Sunt sigura de asta. Acum sa ne concentram asupra lui Liz si sa vedem ce vom face maine.
Acesta este noul capitol din 'Viata lui Liz'. Daca v-a placut si mai vreti noi capitole, nu uitati sa da-ti un comentariu. ;)
CITEȘTI
Viata lui Liz
Vampire"Prietenia e singurul antidot pentru ura, este singura garantie pentru pace" Buddha