Dark este vrajit.

23 3 0
                                    

 Ma revansez pentru capitolele lipsa. Sper sa va placa. ;)

Stateam si ma gandeam ce voi face daca Jessy va incerca sa il omoare pe Dark pentru cai-a furat 'sotia'.Eram concentrata si cu ochii in patru pentru ca aveam o senzatie ca cineva ne urmareste,cand, deodata,cineva sarii dintre copaci spunand:

-Asta e padurea mea. Plecati sau ve-ti ramane aici pe vecie.

-Ok, femeia-padurii, stai sa discutam, eu sunt Liz, ea e prietena mea Anna iar el e Dark iar noi nu plecam nicaieri.

-Ah, esti cam guraliva,dar sa ma prezint si eu. Ma numesc Lory iar asta este casa mea, si acum va va fi mormant.

Lory era chiar draguta.Avea parul negru, lung pana la mijloc, desfacut.Purta o rochie viu colorata cu diverse modele florale. Culorile predominante erau albastru,verde, alb si rosu. Pe cap, avea o palarie care se asorta cu rochia. Avea aceleasi culori si acelasi model.

In momentul respectiv, 'femeia-padurii',pe numele ei, Lory, disparuse lasand in urma ei un nor de praf. In toata padurea se auzeau zgomote si voci.

-Acum, ve-ti rămane aici, pentru totdeauna!

-Asculta Lory, nu vrem sa ne luptam cu tine, vrem doar sa ajungem in orasul meu natal sa imi salvez familia sau mai bine zis, ce a mai ramas din ea.

-Familie...

Se pare ca acel cuvant a afectat-o intr-unfel... dar a si enervat-o. In urmatoare secunda,a venit langa mine si m-a prins de gat avand in mana un cutit.

-Draga Liz, fa cunostinta cu ingerul meu, ea este Melody si peste cateva minute va fi arma care iti va pune capat vietii.

-Liz, vin sa te salvez. Hey, ciudato, nimeni nu ii face rau iubitei mele.- zise Dark,alergand ca un nebun pentru a ma salva.

-Aha, vasa-zica el este iubitul tau? Atunci ma voi multumi cu el.

Spunand asta, Lory, se duse in spatele lui Dark iar cutitul se transforma in flaut. Atunci ea incepu sa cante niste note ciudate iar Dark parea ca intra intr-un fel de transa.

-Dark, ataca este chiar in spatele tau.

-Offf... nu, nu, nu. Acum Dark este al meu.

-Bine printeso, mai intai ma ameninti ca ma omori iar acum imi furi iubitul? Oh...sa o crezi tu.

Atunci plina de nervi si gelozie am transformat-ope Sabrina in pistol si am inceput sa trag ca o nebuna.

-Liz, mai usor sunt si eu aici cu tine, ai uitat?- zise Anna, venind spre mine si punandu-mi mana pe umar

-Ok, hai sa ii aratam lui Lory cum se face.

-Bine.

Atunci eu si Anna am inceput sa tragem in Lory dar ea se ferea. Intr-un sfarsit se parea ca obosise, era momentul potrivit pentru a o nimici cand...

-Nu pot sa cred... Dark...

In acel moment, Dark aparu cu Alex in fata mea blocandu-mi lovitura. Nu imi venea sa cred ce facea.

-Dark, ce tot faci? Nu noi suntem inamicul, ci ea.

-Se pare ca nu ai inteles, Dark este al meu. Am pus o vraja asupra lui iar acum el este al meu. Am uitat sa iti spun, dar eu sunt o vrajitoare.

Acele cuvinte 'acum este al meu' m-au scos din minti asa ca nu m-am mai putut abtine si m-am napustit din nou asupra ei, dar se pare ca Dark a parat lovitura mea, aruncandu-ma in Anna, care dorea si ea sa atace.

Viata lui LizUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum