A doua zi dimineata, m-am trezit, m-am imbracat intr-o rochie mov si am coborat jos.
- Buna dimineata!
- Buna dimineata!
- Dupa ce mancam, te vei duce sa te pregatesti pentru nunta.
- Am inteles. La ce ora trebuie sa fiu gata?
- Pai, avand in vedere ca astazi este ziua ta, poti sta cat vrei tu. Dar cat vrei inseamna maxim cinci ore nu doua zile.
- Stai linistit, voi fi gata in mai putin de trei ore, cred.
- Cum vrei tu, dupa trei ore am sa vin sa vad ce faci.
- Ma vei gasi in camera de zi, acolo am sa ma imbrac, coafez si machez.
- Am inteles. Eu am terminat de mancat ma duc sa ma pregatesc.
- Bine, termin si eu si plec.
- Am sa aduc aici servitorii, pe cea cu rochia, coafeza si cea care te macheaza.
- Bine, multumesc.
Am terminat de mancat si am mers la machiaj. Am ales un fard cu mai multe combinatii de culori. Sus, pe pleoapa avem un amestec indraznet de negru si maro, jos am ales o dunga subtire de tus negru si un rimel rezistent la apa. Am stat acolo cam o ora. Dupa ce am terminat cu machiajul am fost sa ma imbrac. Cele trei ore au trecut ca si doua minute si Jessy veni sa ma vada.
- Nu intra!
- De ce?
- Nu ai voie sa vezi mireasa pana la nunta.
- Bine. Esti gata?
- Da.
- Atunci in zece minute sa cobori jos afara pentru ca am o surpiza pentru tine.
- Bine. Cobor imediat.
Dupa cele zece minute am coborat jos in gradina din spatele casei. Acolo erau facute aranjamentele pentru nunta. Nu stiam ca el are vedere la lac. Era asa de frumos. Langa lac, era pusa o arcada de flori albe unde, sub ea era Jessy.
- Arati minunat! Esti frumoasa!
- Iti multumesc, nici tu nu arati rau.
- Am o surpriza pentru tine.
- Ce este?
- Liz, uite-o pe sora ta, Patty.
- Patty! Ma bucur sa te vad. Mi-a fost asa de dor de tine.
- Si mie de tine surioara! Iti promit ca nu te voi mai parasi vreodata.
- Jessy, asta chiar este cea mai frumoasa zi din viata mea.
- Ma bucur. Acum, hai, sa ne casatorim.
- Bine.
In timp ce preotul vorbea:
- Bun, aici ar trebui sa se tina nunta.- zise Lory.
- Esti sigura?- zise Anna.
- Da. Pot sa va dovedesc.
- Nu este nevoie, te credem.
- Acum hai sa mergem la nunta.- zise Anna.
Prietenii mei au intrat in casa. Pe hol, un rand de monstrii pazeau intrarea spre gradina.
- Bine, haide sa dansam.- zise Dark repezindu-se la ei.
- Te urmam Dark.- zisera toti ceilalti fiind in spatele lui Dark.
Ei s-au luptat cu ei pana i-au invins.
- Acum, unde ar trebui sa fie Liz?- zise Anna.
- Sincera sa fiu, chiar nu stiu. Vraja nu mi-a arat si camera in care este. Trebuie sa o cautam peste tot.
- Bine. Eu stau pe jos. Sabin si Lory voi duceti sus la fel si voi Alan si Anna dar impartiti in doua culoarul de sus si cautati-o pe Liz.
- Am inteles Dark.- zise Anna.
- Bafta frate.- zise Alan.
- Mesi la fel.
In timp ce Dark cauta pe jos, cele doua cupluri cautau sus. Dupa un timp au intrat intr-o camera unde erau multe rochii intinse in pat. Lory s-a uitat pe geam si m-a vazut pe mine cu Jessy de mana uitandu-ne unul la celalalt.
- Hey, uite, e Liz... si Jessy? Se casatoresc in gradina din spate?
- Stai ce?- zise Anna.
- Se casatoresc. Ce dragut!
- Se casatoresc?!?! Cum de Liz nu este in potriva?
- Trebuie sa il anuntam pe Dark.
- Repede sa coboram jos.
Dupa ce au coborat, l-au strigat pe Dark pana l-au gasit si i-au spus ce se intampla.
-Oh, nu, sa mergem. Pregatiti-va armele, urmeaza o lupta crancena.
In timp ce nunta mea era in desfasurare, cand preotul a spus "Daca cineva este impotriva acestei casatorii, sa spuna acum sau sa taca pe vecie", Dark si ceilalti au aparut.
- Eu am ceva de spus! Liz, nu se poate casatori cu tine pentru ca esti un criminal!
- Jessy, cine sunt aia si ce vor?
- Nimic scumpo, iar tu termina mai repede.
- Am inteles. Poti saruta mireasa.- zise preotul speriat.
- Nuuuuu!!- a zis Dark in timp ce a sarit langa Jessy inainte sa ma sarute.
- Liz, haide sa mergem!
- Cine esti? Jessy ajutor!
- Nu iti face griji, am eu grija de el.
Jessy scoase sabia si l-a lovit pe Dark aruncandu-l la doi metri.
- Sa mergem Liz, pana nu patesti ceva.
- Sigur. Haide!
- Monstrii, ataca-ti!!!
- Nu pleci nicaieri cu prietena noastra!- zise Alan punandu-se in fata noastra.
- Ce vrei de la noi?- am zis eu speriata.
- Liz, sunt eu, Alan nu mai ti minte?
- Nu te cunosc. Lasa-ma pe mine si pe iubitul meu in pace!
- Jessy?! Nu e iubitul tau, el ti-a ucis parintii si te-a lasat fara sora ai uitat?
- Nu e adevarat! Sora mea e aici!
- Ba nu, ea nu este ceea ce pare, este un monstru.
- Jessy, ajuta-ma!
- Imi pare rau printesa, dar, tu vii cu mine.
- Ia-ti mainele dupa mine!!
Alan m-a luat pe sus si a vrut sa ma duca sub o masa dar a fost lovit la fel si eu.
- Alan!!! Liz!!!
- Plecati de langa mine sau va distrug.- zise Jessy amenintator.
- Nu plecam pana nu mori!- zise Dark.
- Liz! Liz! Revino-ti!- zise Anna.
- Au, ma doare capul.
- Ti-ai revenit!- zise Anna luandu-ma in brate.
- Dar ce se petrece aici? Si de ce port o rochie de mireasa si... o nu! Doar nu ma.... stii tu... marit?
- Oh, ba da dar noi am venit la timp.
- Sabrina!
- Aici sunt!
- Hai sa ii aratam noi lui Jessy casatorie!
- Am inteles. Ma bucur ca esti din nou tu.
- Mai intai, sa rupem rochia asta ca nu imi place. E prea sofisticata, eu nu sunt.
- Anna la datorie, cat de scurta sa fie?
- Pana la genunchi.
Anna mi-a taiat rochi dupa care m-am avantat in lupta cu Jessy. M-am luptat cu el pana cand a plecat si ne-a lasat balta.
- Liz, ma bucur ca esti bine!- zise Dark apropriindu-se de mine.
- Hey, inca sunt suparata pe tine!
- Te rog, iarta-ma! Am fost gelos pentru ca imi era teama sa nu te pierd. Te rog Liz, ma ierti? Am vrut doar ca tu sa fi in siguranta nu am vrut sa te supar.
- Offf... fraier mic ce esti. Nu puteam sta suparata pe tine. Acum haide ia-ma in brate, mi-a fost dor de tine.
Dark m-a luat in brate si m-a sarutat apoi am facut o imbratisare de grup.
- Ma bucur ca m-am intors. Dar cum de era sa ma casatoresc cu Jessy?
- Se pare ca a fost o vraja la mijloc. Timpul petrecut cu el te-a facut sa il iubesti si in cele din urma sa ne uiti pe noi iar pe monstrii aia i-a transformat in servitori pentru ca tu sa nu suspectezi nimic. Totul a fost un siretlic.- zise Lory.
- Am inteles. Haideti sa plecam, dar mai intai sa ma schimb, arat oribil.
CITEȘTI
Viata lui Liz
Vampire"Prietenia e singurul antidot pentru ura, este singura garantie pentru pace" Buddha