Noi prieteni

21 4 0
                                    

In timp ce noi mergeam in liniste, linistea fusese spulberata de tipul care vroia sa se lupte cu mine.

- Te asteptam. Ma bucur ca ai primit mesajul de la mine.

- Ok, cine esti si ce vrei. - am zis eu fiind pregatita de orice.

- Ma numesc Dark Moore iar el este ingerul meu, Alex.

- Incantata, Dark, eu sunt Liz iar ea este Sabrina si te vom face praf.

- Imi place entuziasmul tau. Acum gata cu prezentarile sa trecem la treaba.- zise Dark, scotand sabia si incercand sa ma atace.

- Nu asa repede.- am zis eu blocandu-i atacul. Fii atent la mine, eu nu sunt orice fel de luptatoare, sunt una mai speciala, vezi tu poate ca eu sunt incepatoare dar am mai multa forta intr-un atac decat ai tu in tot corpul.

- Imi place cum lupti, acum da tot ce poti, si apropo ingerul tau nu poate sa se transforme si in altceva decat in sabia asta patetica?

- Patetic?! Iti dau eu patetic.- atunci am transformat-o pe Sabrina in pistol si am inceput sa trag exact ca la antrenamente.

- Liz?! Ce se intampla cu tine, nu te controlezi.- atunci Sabrina s-a transformat inapoi in inger iar eu am cazut la pamant.

- Liz?!?! Ridica-te! Repede!

- Ce?! Ce s-a intamplat? Sabrina? De ce ai facut asta?

- Iti pierduse-i de tot controlul, erai ca o insetata de sange.

- Taci din gura si transforma-te in pistol sau sabie.

- Bine, asteapta.- atunci Sabrina se transformase in sabie.

M-am repezit la Dark ca o nebuna iar el mi-a blocat atacul aruncandu-ma la trei metri intr-un copac.

- Aw, asta a durut. Cum de ai atata forta?

- Eu nu atac ca un nebun, cum faci tu, eu ripostez.

- Si ziceai de mine ca sunt patetica? Nu te uiti la tine? Esti mai jalnic ca mine. Tu nu ataci, doar ripostezi. Esti praf!

Atunci Dark s-a enervat atat de tare incat s-a năpustit asupra mea. Eu i-am raspuns cu aceeasi moneda cum mi-a facut el data trecuta.

- Vezi? Nu e mai bine sa ataci ca un nebun decat sa ripostezi?

- Nu, esti nebuna? Ce e cu tine? De ce te comporti asa?

- Imi apar prietenii.

- Ah?! Deci prietenii sunt rezistenta ei?- zise Dark soptind.

- Ce tot spui acolo?

- Nimic, absolut, nimic.

Atunci Dark se napusti cu un atac puternic asupra Annei si a Anastasiei iar eu cand am incercat sa il blochez...

- Liz?!?!- au strigat Anna si Anastasia uitandu-se la mine cum ma prabuseam.

- Liz?! Esti bine? Ce am facut? E numai vina mea.- zise Sabrina simtindu-se vinovata.

- Hehehe... stiam ca nu esti pe masura mea, stiam ca te voi invinge.

Atunci eu m-am ridicat usor de jos si i-am zis:

- Uita-te mai atent la sabia ta, draga Dark.

- Ce?! Cum e posibil? Te facusem praf, erai la pamant.

- Am invat un lucru important de la o persoana importanta, si anume sa nu lupt ca o nebuna ci sa ma stapanesc, asa ca am raspuns focului cu foc.

- Tot nu inteleg, cum ai reusit sa imi distrugi sabia?

- Atunci cand m-ai atacat, eu am spart scutul sabiei tale, ti-am spart sabia, sper doar ca Alex sa fie bine.

- Sunt bine nu iti face griji pentru mine, fa-ti griji pentru rana ta.- zise Alex, aratand cu degetul spre rana provocata de Dark.

Atunci m-am uitat in jos si am văzut o taietura adanca in partea mea dreapta si multe alte zgarieturi pe picioare si pe maini.

- Esti un adversar pe masura.

- Si tu, draga Liz.

- Hey, vrei sa ni te alaturi?-zise Anna.

- Sigur, ce as avea de pierdut atata vreme cat am un adversar pe masura langa mine.

- Fii atent, Dark, data viitoare cand ne vom mai lupta te voi bate si mai rau.

Atunci eu m-am prabusit de tot la pamant datorita rănilori provocate de Dark. Anna speriata m-a luat in brate si m-a adus Sabrinei.

- Sabrina, fa ceva, esti ingerul ei pazitor nu poti sa o vindeci?

- Ba da. Pune-o jos pe Liz si dati-va deoparte.

In acel moment, Sabrina imi vindecase rana folosindu-se de puterile ei. Mi-au mai trebuit cam doua zile sa imi revin, timp in care Anna m-a pazit zi si noapte stand langa mine si plangand.

- Liz, imi pare rau, e numai vina mea, daca nu as fi venit cu voi, tu nu ai fi asa acum.

Atunci eu am deschis ochii si i-am zis:

- Anna? Nu tu esti de vina. Nu te mai invinovati. Sa nu mai spui asta niciodata. Promite-mi!

- Liz?! Esti bine?

- Normal, doar nu credeai ca o zgarietura ma poate afecta pe mine.- am zis eu zambind.

- Promit sa nu mai zic asta.

- Unde e toata lumea?

- Sunt afara. Eu am stat aici cu tine in cele doua zile in care ai dormit.

- Ce?! Doua zile? Asta e un nou record.

- Ce e cu galagia asta?- zise Sabrina intrand in camera.

- Oh, se pare ca adversarul meu preferat si-a revenit.- zicand Dark venind spre mine si zambind.

- Hey, doar nu credeai ca o zgarietura ma omoara pe mine, iti trebuie mai mult de atat pentru asta.

- Liz?! Trebuie sa iti spun ceva.-zise Anna cu capul plecat.

- Ce-i, ce e?

- Am... am...

- Zii?! Ce s-a intamplat?

- Offf... lasa-ma pe mine sa o fac.- zise Sabrina hotarata.

- Pe bune, ce e ca ma speriati?

- Liz, Anna are un inger.

- Pai asta e fantastic.

- Stiu nu? Doar ca trebuie sa invat sa il stapanesc. El este Aaron. El mi s-a aratat atunci cand erai ranita si m-a incurajat.

- Hey, asta inseamnă ca ne vom antrena impreuna.- zise Dark.

- Ai dreptate. Liz, trebuie sa te vindeci si dupa vei incepe antrenamentele.

- Bine, daca trebuie.- am zis eu razand.


Viata lui LizUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum