Orasul Frost

8 2 0
                                    

Dupa cateva zile de mers, am ajuns intr-un orasel. Pe placuta de la intrare scria:"BUN VENIT IN ORASUL FROST"
- Liz, asta nu este orasul din visul tau?- zise Anna.
- Asa este. Asta inseamna ca acum ne vom intalni cu acei doi gemeni minunati.-am zis eu visatoare.
- Sa mergem.- zise Dark putin gelos.
Am mers cativa metri si am observat ca toti cei din oras aveau un fel de bratara la mana la fel ca cei din visul meu. Am mai mers putin si i-am vazut, erau acei doi gemeni minunati din visul meu.
- Buna, stiti cumva ce se petrece aici?- am zis eu stiind ce vor raspunde.
- Buna, cred ca nu esti de pe aici, dar toti cei de aici participa la un concurs.- zise unul dintre cei doi.
- Ok. Am uitat, eu sunt Liz, iar ei sunt Anna, Lory si Dark.- am zis eu prezentandu-mi prietenii.
- Eu sunt Alan iar el este Sabin.
- Puteti sa ne spuneti cate ceva despre concurs?- zise Dark.
- Sigur. Dupa cate vad fiecare din voi are cate un inger, asta e primul pas.
- Ii poti vedea? Inseamna ca esti vampir sau varcolac sau altceva.
- Da, noi suntem vampiri, voi?
- Uuuu, si noi tot vampiri suntem.-am zis eu si Anna impreuna.
- Iar eu sunt vrajitoare.- zise Lory.
- Oh, da, scuze de tine am uitat.
- Deci, cum participam si noi?
- Pai, aveti ingeri, deci mai aveti nevoie doar de o echipa.
- Pai suntem.- zise Lory.
- Baieti, ati vrea sa fiti in echipa cu noi?- zise Anna indragostita.
- Nu cred ca vor, poate vor in alta echipa.- zise Dark gelos.
- Nu, insist, veniti cu noi.-am zis eu uitandu-ma urat spre Dark.
- Pai... bine atunci, venim cu voi.
- Perfect. Acum, unde putem gasi ceva de mancare?-zise Anna.
- Veniti la noi acasa, acolo puteti sa va odihniti.
- Bine.
Am ajuns acasa la cei doi dupa cateva minute de mers. Casa lor era la fel ca cea din visul meu. Am mers in bucatarie si am mancat, dupa cei doi ne-au spus cum sa dormim.
- Sabin, stai putin.- am zis eu.
- Ce s-a intamplat?
- Nimic. Vroiam sa te intreb ceva.
Toti se uitau la mine mai ales Dark.
- In concurs, adica dupa ce se termina, ce se v-a intampla?
- Pai, Maestrul Dustin, cel ce a organizat acest concurs a spus ca cel ce va castiga v-a avea dreptul la o dorinta. Ah, am uitat sa va mai spus ceva, maine plecam spre Lost City, acolo se tin luptele. A da, concursul se numeste Battle of Angels.
- Multumim.
Sabin pleaca din camera si am mai ramas doar noi ceilalti.
- De ce esti asa gelos?- am tipat eu catre Dark.
- Nu sunt gelos.
- Ba da ! Am vazut cum ii priveai pe Sabin si Alan. Nu inteleg de ce esti asa?
- Asa cum? Nu sunt gelos, doar am grija de tine.
- Oh, te rog, nu ma lua pe mine cu grija. Nu am nevoie de protectie!
- Ba da pentru ca esti printesa!
Atunci am ramas cu gura cascata iar toti se uitau la noi. M-am intors cu spatele la Dark, timp in care in camera intra Sabin si Alan.
- Ce se petrece, am auzit strigate.- zise Sabin putin speriat.
- Nu credeam ca ma crezi asa proasta si neajutorata.- am zis eu.
- Nu am vrut sa...
- Sabin vreau o camera sa dorm singura. Te rog!
- Sigur. Haide sa te conduc.
- Oh si Dark, noi doi, am terminat-o !- am zis eu suparata si incepand sa plang.
- Liz...
Sabin m-a condus la mine in camera. Eu stateam cu capul in jos plangand.
- Am ajuns.
- Mersi.
- Liz, daca ai nevoie de ceva, orice, sa imi spui.
- Mersi, esti un dulce.
Sabin pleaca iar eu am ramas singura. M-am pus in mijlocul camerei si am luat o perna pe care am aruncat-o in perete dupa care am tipat. M-am pus in genunchi si am inceput sa plang.
   
    Intre timp:

- Ce am facut? De ce a trebuit sa fiu asa de prost, acum ea plange din cauza mea.- zise Dark dand cu pumnul in pamant.
- Frate, calmeaza-te.- zise Alan.
- Imi pare rau ca am fost gelos pe tine si pe Sabin.
- Nu-i nimic, si oricum nu as putea sa o i-au pe Liz, mie imi place de Anna.
- Ce?! De mine?- zise Anna surprinsa.
Alan se ridica si o lua pe Anna de mana marturisind ca o iubeste.
- Ce dragut esti. Deci, suntem impreuna?
- Asa se pare.
Alan o saruta pe Anna iar Dark dadu din nou cu pumnul in pamant.
- Oh, scuze... n-am vrut sa...
- Nu, sa fiti fericiti impreuna si Alan nu o supara pe Anna, este o fata buna.
- Ok, mersi Dark.
Eu stateam in camera mea, Dark statea ghemuit intr-un colt suparat, Anna si Alan erau fericiti impreuna iar Lory si Sabin discutau intre ei asta insemnand ca si ei doi urmau sa fie impreuna. In cele din urma s-au stins luminile si toti s-au culcat.

Viata lui LizUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum