אל תשכחו להצביע ולהגיב ❤
-לאחר שבועיים.
לעבור ממלון למלון כמה פעמים שכבר שיא החורף (דצמבר) זה לא כל כך נעים. אבל אני חייב, ואני לא יכול לבקש מהארי לגור אצלו, כל הזמן הזה הוא היה איתי ועזר לי לנקות את הראש, וזה הכי הרבה שאני יכול לבקש ממנו.
בקשר אליי ואל טראוויס, דיברתי איתו לפני כמה ימים ולא היה לשנינו כל כך מה להגיד. הוא פשוט שאל כמה שאלות רגילות ואם אני בסדר, ועניתי שכן. אבל לא היה לנו על מה לדבר, אני חושב שהוא התכוון לשאול מתי אני חוזר אבל הוא לא שאל. אני מניח שהוא מנחש שזה לא בזמן הקרוב, אם הוא היה שואל את זה הייתי יודע בוודאות שהוא לא ניקה את הראש שלו וחשב קצת על הכל.
אני מנסה לא לחשוב עליו יותר כי זה שוב מחזיר לי את הרגשות אשם. ובשבועות האחרונים הייתי משוחרר לגמרי, לא הייתי צריך לחשוב על שום חתונה ולא הייתי צריך לעשות שום דבר חוץ מלהנות. הייתי בבריכה של הארי שוב והיינו שם יותר מארבע שעות, זה היה אפילו יותר כיף מהרגיל כי היא הייתה חמה.
אני בדיוק יורד לחדר אוכל לארוחת ערב, אפשר לראות שיורד גשם בחוץ ואין כל כך הרבה אנשים במלון. אני מבין למה, אבל אין לי אפשרות אחרת.
מחר קבעתי עם הארי לצאת, ואני מקווה שיהיה נעים יותר, כי אני לא מתכוון להסתובב בחוץ ולקוות שברק לא ייפגע בי.
-
**
נקודת המבט של הארי.הצעתי ללואי לישון אצלי כמה פעמים, אבל הוא סירב ונשאר במלון. אני לא מבין למה, בבית שלי יש חימום הרבה יותר טוב מבבית מלון והוא לא צריך לבזבז את כל הכסף שלו על זה. אבל זאת החלטה שלו, אולי הוא פשוט לא מרגיש בנוח.
אני מנסה להתקשר אליו ואין אצלו קליטה מאז הצהריים. אבל אנחנו נפגשים מחר, ואני אחפור לו שיש לי חדר נוסף, יותר נכון שישה אבל בכל זאת, בסופו של דבר הוא יהיה חייב להסכים.
אני יודע שגם לא נשאר לו כסף למלון נוסף, אבל יש לי הרגשה שהוא יעדיף לישון ברחוב מאשר אצלי מאיזשהיא סיבה. אני מקווה שעד היום הולדת שלו הוא יסכים להיות אצלי, כי אני מתכנן לו משהו ואני מקווה שזה ייצא באמת מוצלח כמו שאני חושב שזה ייצא. אולי הוא יעדיף להיות לבד ביום הולדת שלו אבל אני בכל זאת מקווה שייצא לי להראות לו את ההפתעה שלו.
הוא אמר לי שהוא דיבר עם טראוויס ואין משהו חדש, אני יודע שאני בטח אמור להיות עצוב בגלל זה כמו חבר טוב, אבל לואי נראה שמח בזמן האחרון וזה כל מה שחשוב לי, ואני יודע שעמוק בפנים אני שמח שהוא מחייך וזה לא בגלל טראוויס.
אם לואי ירגיש שזה הדבר הנכון לעשות, אני מקווה שהם ייסדרו את העניינים ביניהם, אבל אני מקווה שטראוויס לא יחזור לחפור לו על החתונה, כי אם יש משהו שהוא היה צריך ללמוד מההפסקה הזאת, שהדיבורים שלו על החתונה זו הסיבה העיקרית לה.
אני מנער את ראשי, אני מתערב בזה שוב למרות שלא פיזית. זה לא ענייני ואני חייב להפסיק, אבל אני לא יכול לשקר. זה כן מפריע לי באיזשהוא מקום, גם אם יש לי עדיין רגשות כלפיי לואי אני באמת מנסה לא לשנוא את טראוויס בגלל זה. כי זה מי שהוא אוהב, ואני צריך להתמודד עם זה באמת. לא רק להגיד את זה כשקר.
-------------------------
אני חייבת לציין שיש המון פרקים משעממים וקצרים כאלה על מחשבות אבל אני לא רוצה לדחוף יותר מדי לתוכם, כאילו עם יותר מדי תוכן ואורך הם יהיו דחוסים מדי ומשעממים. וחלק מאוד חשוב בפאנפיק זה מה הם חושבים לגבי הכל, כי תכף יגיע מה שבאמת עיקרי וזה חלק מזה.
מטרה: 78 הצבעות.
יש לי באמת בעיה נוראית לגבי הצבעות, פעם אחת אני מעלה ופעם אחת מורידה. בכל מקרה, אני מקווה שזה בסדר מצידכן שאני עושה מטרות ואני באמת משתדלת לעשות מטרות שאתן מגיעות אליהן מהר והן די נמוכות.
אוהבת אתכן,
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
YOU ARE READING
Wedding Cancellation [Larry Stylinson] .Season 3.
Fanfiction"אני לא יכול ליפול למשחק שלך שוב הארי. זה נגמר, ואני מאורס." העונה השלישית של 'קונטרול.' [ימי שישי] אזהרות: *תכנים מיניים