אל תשכחו להצביע ולהגיב ❤
עברו כמה ימים מאז, ולואי עדיין מתנהג אותו הדבר. שותק, לא רעב אף פעם ואני לא יודע כבר איך אני יכול להוציא אותו מהדיכאון הזה.
הוא יושב עכשיו על המיטה, מדפדף בין הערוצים ובסופו של דבר מכבה את הטלוויזיה ומנסה לישון. הוא לא עושה כלום חוץ מזה, לא משנה לאן ניסיתי לקחת אותו, הוא הניד בראשו ואמר שהוא עייף. אני יודע שהוא לא, הוא פשוט מעדיף לשקוע בדיכאון הזה ולהיות עצוב. אבל ניסיתי כבר כל אפשרות ואני עייף מזה.
עצוב לי לראות אותו ככה, החופשה שלנו הייתה אמורה להיות מאושרת ושמחה, לא עצובה ומדוכאת כמו עכשיו. כי ככל שהוא נהיה עצוב יותר, גם אני נהיה עצוב יותר. ואם הוא היה מספר לי מה קרה, זה היה הרבה יותר פשוט, אבל הוא לא רוצה.
"אתה בא לארוחת ערב?" אני שואל אותו והוא פותח עין אחת ומניד בראשו, "לא, אני לא רעב. תלך לבד."
"לא אכלת נורמלי כבר שבוע. אתה חייב להפסיק עם זה לואי, אני מבין אוקיי? אני מבין שקשה לך אבל אני יכול לעזור. רק תן לי. בבקשה."
הוא שותק, סוגר את העין שלו ומעמיד פני ישן. אני מסתכל עליו לכמה שניות, מקווה שהוא יישנה את דעתו ויירצה לעשות עם זה משהו, אבל זה לא קורה ואני נאנח וניגש למזוודה שלי.
-
לאחר שאני חוזר מארוחת הערב שלא אכלתי בה כמעט כי לא היה לי חשק מהמחשבות על לואי. אני רואה את לואי באותה תנוחה ומתנשף. "אוקיי תפסיק. אני לא אתן לך להיות ככה, החופשה שלנו לא אמורה להיות כזאת. אתה אמור להיות שמח איתי, ואני מנסה להבין, אני מנסה לתת לך זמן ומרווח. אבל אנחנו לא יכולים להמשיך ככה, אני לא אתן לך להמשיך להיות כזה בלי לעשות כלום. אני רוצה שנהנה לפחות מהזמן שנשאר לנו כאן. אם תישאר במצב הזה זה לא יישפר את המצב רוח שלך אלא רק יחמיר אותו. אני כאן בשבילך, אתה יודע את זה. ראית לא שלא נתתי לו לגעת בך ואני כל כך משתדל-"
"אל תזכיר אותו." הוא קוטע אותי ובולע את רוקו, ממשיך. "אני רק צריך עוד כמה ימים של שקט. אני יודע שאתה דואג, אני מנסה. אני רק צריך.. כמה זמן שקט."
"אתה רוצה שאני אלך?" אני שואל בשקט והוא מניד בראשו, טופח על המקום במיטה לידו וחוזר למצב של שכיבה. אני מוריד את הבגדים שלי ומשאיר את הבוקסר, נכנס לידו למיטה. "אני רק צריך אותך וקצת שקט." הוא ממלמל ומשעין את ראשו עליי, עוצם את עיניו.
------------------------------
אני באמצע תירגום קאפקייק, (אני מתרגמת מהטלפון וזו הסיבה למה זה לוקח כל כך הרבה זמן) תרגמתי חצי מפרק 27 ואם אתן רוצות אני אעשה שני חלקים במקום שתחכו הרבה זמן לשני החלקים ביחד. בחירה שלכן.
אגב, מצטערת על העיכוב בכל פאנפיק. אין לי מחשב יותר אז אני צריכה לתרגם ולכתוב הכל מהטלפון וזה מאוד קשה לעבור כל שנייה מכרטיסייה לכרטיסייה בפרקים של 2000+ מילים. אני משתדלת בשבילכן ואני ממש מצטערת.
אגב, מצטערת שהפרקים האלו קצת משעממים כאן ולוקח להם הרבה זמן לעלות, אתן יודעות על הבעיה שלי עם הביטחון בכתיבה וזה מקשה עליי ממש, כי כל פרק אני בודקת אלף פעם לפני שהוא סביר בעיניי ובסופו של דבר אני לא מרוצה מכלום אבל אני אוהבת לעשות את זה ואני פשוט מחכה שהתקופה הרעה הזו תיגמר. כתבתי את הפרק הזה כבר שהפרק הקודם יצא אבל לא הייתי בטוחה בו בכלל אז כתבתי הכל מחדש ו..
בכל מקרה, התחלתי לכתוב פאנפיק חדש על לארי שהפסקתי לזמן מה עד שאני אהיה קצת יותר בסדר בנוגע להכל ואני מבטיחה לכן שתאהבו אותו כי הוא מיוחד והוא לא ממש רגיל.
סליחה על החפירה.
מטרה: 78 הצבעות.
אני אוהבת אתכן הכי בעולם♡♡♡♡♡♡
YOU ARE READING
Wedding Cancellation [Larry Stylinson] .Season 3.
Fanfiction"אני לא יכול ליפול למשחק שלך שוב הארי. זה נגמר, ואני מאורס." העונה השלישית של 'קונטרול.' [ימי שישי] אזהרות: *תכנים מיניים