פרק 131

2.2K 255 163
                                    

אל תשכחו להצביע ולהגיב ❤

לאחר כמה ימים.

-היום של הטיסה-

אנחנו בדיוק עולים למטוס של הארי, הוא מחזיק את ידי ואחד מהאנשים שם לוקח מאיתנו את המזוודות ומרים אותן למעלה. אני עוקב אחר הארי לבפנים ופוער את עיניי, זה בית מלון בתוך מטוס.

הוא מתיישב על הספה ומסמן לי להתיישב איתו, אני חושב על המתנה שלו כרגע. זה אמור להיות מושלם, אבל לא יכולתי לעשות משהו משמעותי כמו שהוא עשה בשבילי, ואני מבואס בגלל זה.

קניתי לו מתנה קטנה, שאני לא בטוח כמה משמעות הוא ייחס לה, אבל אני מקווה שהוא עדיין יאהב אותה. הארי נרדם כבר, ואני כוסס את ציפורניי ומחכה כבר שננחת, אני רוצה להוציא את הטלפון שלי ולהתעסק במשהו, אבל אין קליטה.

אני לא יכול להירדם, כי בוקר, וקמתי בערך לפני שעתיים. רק הארי מסוגל לקום ולחזור לישון, ברצינות.

-

עוד שלוש דקות אנחנו נוחתים, הארי התעורר מלפני כמה זמן ולא אכלנו כלום מאז שקמנו, אז אני גווע, ולפי הקרקורים מהבטן של הארי, אני מנחש שגם הוא.

הארי בכלל לא זכר שיש לו יום הולדת, אבל כשאנחנו יורדים מהמטוס והוא מדליק את הטלפון, הוא נזכר שיש לו.

אני אתן לו את המתנה כשנגיע לבית שלו כאן, אני עדיין חושב על לקנות לו אחת חדשה ומאולתרת, פוחד שמה שאני אתן לו לא יהיה מספיק יפה.

כשאנחנו מגיעים לבית שלו, הוא עוזר לי להניח את המזוודות ואני מתלבט אם להוציא עכשיו את המתנה. אני מחליט שכן, זאת תמונה לפני שלוש שנים. כשעבדתי אצלו בפעם הראשונה, צילמתי אותה בטלפון שלי ומאז שכחנו ממנה לגמרי. קניתי לו שרשרת, דומה לאחת שהייתה לו וזרקתי, כמובן שלא אצליח להחזיר אותה אבל זה המעט שאני יכול לעשות וכמובן, ברכה ממש ארוכה.

לא הצלחתי לכתוב ברכה יותר קצרה, באמת שניסיתי. אבל רציתי לעבור על הכל, על כל רגע וחוויה שהייתה לנו ביחד, כל מה שעברנו, ועל זה שעם הכל אנחנו עדיין ביחד.

אני חושב שזאת הברכה שכתבתי הכי מהר בחיי, למרות שהיא הכי ארוכה שכתבתי, הכל יצא ממני כל כך מהר שהייתי מופתע בעצמי.

הוא מגיע לסלון ואני מסתובב אליו עם המתנה. הוא מתחיל להגיד, "לואי.. אמרתי לך לא לקנות לי מתנה. באמת שלא היית צריך, עשית בשבילי יותר מדי."

"רציתי. תפתח." אני גוער בו, מתעלם לגמרי מהשנאה שלו למתנות והפתעות. הוא מביט בי לשנייה, ואז מתייאש ופותח את המתנה. כשהוא רואה את השרשרת, אני מגרד את עורפי ומסביר במבוכה, "אמ.. טוב, את השרשרת שזרקתי אני כנראה לא אוכל להחזיר. אבל זו די דומה אני מניח? אני יודע שזה לא אותו דבר והיא הייתה ממש חשובה לך, הייתי אידיוט ורציתי לצ'פר אותך על זה איכשהו."

Wedding Cancellation [Larry Stylinson] .Season 3.Where stories live. Discover now