אל תשכחו להצביע ולהגיב ♡
אגב, בפאנפיק התאומות (אחיות של לואי) יותר קטנות ממה שהן באמת עכשיו.
**
נקודת המבט של לואי."בייב, אתה זוכר שאמא שלי והבנות מגיעות הערב נכון?" אני שואל ועומד מאחוריי טראוויס, מנשק את כתפו.
"אני יכול לבקש חופש היום, אם אתה רוצה." הוא מחייך ומשעין את ראשו לאחור כדי לראות אותי.
אני צוחק, "זה בסדר אם אתה צריך לעבוד. אני אסתדר לבד."
"למה? אני רוצה להכיר אותן טוב יותר. ראיתי אותן רק פעם אחת וזה היה קצר." בסופו של דבר אני מהנהן, "אז להכין ארוחת ערב?" הוא שואל ואני מהנהן שוב, ניגש איתו למטבח.
אני מתיישב על השיש שהוא מוציא את המצרכים, "שיט. שכחתי כמה דברים. אתה יכול ללכת שנייה לקנות?" הוא מבקש ואני מהנהן.
"אני אחזור עוד כמה דקות." אני ממלמל שאני רואה את הרשימה, שכחנו לקנות רק שני דברים, זה לא אמור להיות סיפור.
אני יוצא לבחוץ ומצטער על זה שלא הבאתי מעיל, עוד מעט יורד גשם אבל אני חושב שאני אחזור לפני.
שאני נכנס לבפנים, אני רץ בין המדפים כדי לסיים לפני שהגשם יתחיל, אבל לצערי אני לא רואה כלום ומתנגש במישהו, המיץ שלו נשפך על הריצפה ואני שם את היד שלי על הפה.
"לעזאזל!" הוא צועק, "אני כל כך מצטער, אני אשלם על מה ש-"
"לואי?" הוא שואל ואז אני מזהה את קולו ומרים את מבטי, איתן.
לפני שאני מספיק לחייך ולהגיד לו משהו, הוא מושך אותי לחיבוק ואני צוחק, "לא ראיתי אותך מאז שעזבת את דובאי!"
"כן.." אני מהנהן. "קיבלתי את ההזמנה לחתונה לפני כמה ימים, די התפלאתי שזה לא עם הארי.." הוא ממלמל.
אני מגרד את עורפי במבוכה, "לא דיברתי איתו מאז ה.."
"כן, הבנתי את זה.. בכל מקרה, אני כל כך שמח בשבילך." הוא מחייך ומושך אותי לעוד חיבוק.
"אני חייב ללכת. אבל אני אקנה לך אחד חדש? שוב, אני מצטער."
"זה בסדר לואי, אני רואה שאתה ממהר, אני אשלם."
אני יוצא החוצה אחרי שאני משלם ומתנצל שוב, הגשם התחיל אז אני הולך במהירות לבית, מזל שזה לא רחוק כל כך.
שאני מגיע לבפנים, הריחות במטבח פותחים לי את התיאבון ואני מתקדם לעבר טראוויס, מנשק את הלחי שלו ונותן לו את השקית עם המצרכים שהוא היה צריך.
"תודה, למה לקח לך הרבה זמן?" הוא שואל ומביט בי לשנייה לפני שהוא מסיט את מבטו שוב למחבת.
"פגשתי את איתן." אני אומר.
"הוא יבוא לחתונה?" טראוויס שואל בחיוך ואני מהנהן, אני חושב שכן. הוא לא הזכיר את זה אבל הוא דיבר על זה. "יהיה נחמד להכיר חברים ותיקים שלך,"
בזמן שהוא מכין את הארוחה, אנחנו שותקים ואז הוא מדבר, "אז, הארי סטיילס היה ידיד קרוב שלך? אני פשוט יודע שהוא בן האנשים הכי עשירים בעולם. לא ידעתי שאתה מכיר אותו." טראוויס צוחק ואני מושך בכתפי.
"ל..לא, לא ממש הכרתי אותו." אני משקר, אבל אין לי משהו אחר להגיד והוא לא צריך לדעת ממה שקרה בינינו, זה עבר.
"אני מקווה שזה לא מפריע לך שניסיתי להזמין אותו. הוא במילא לא יבוא, אני חושב."
"לא, זה בסדר. אני מניח שהוא עסוק, לא יהיה לו זמן לזה." אני צוחק בלחץ ומקווה שהוא יחליף נושא, למזלי הפעמון מצלצל ואני מנחש שאלו הבנות ואמא שלי אז אני פותח להן.
בשנייה שאני פותח, פיבי ודייזי קופצות עליי ומטפסות כדי להגיע לכתפי ואני כורך את ידי סביבן, מנשק כל אחת בלחי. אני מחייך שאני רואה את כולן, לא ראיתי את פליסיטי הרבה זמן, והיא לא הייתה בבית שישנתי שם.
אני מחבק אותה ואת לוטי, ואז את אמא שלי שעומדת מאחוריהן, אני לא שם לב שדייזי ופיבי ירדו ממני והלכו לטראוויס, אבל שאני מסתובב אני שם לב לזה.
"אתה החבר של לואי?" אני שומע את פיבי שואלת והוא מהנהן, מחייך את החיוך המקסים שלו ומצחיק אותן מעט, גורם לאמא שלי לחייך.
אנחנו מתיישבים בסלון, התאומות לא עוזבות את טראוויס לשנייה ואני בנתיים מדבר עם אמא שלי.
"הוא נראה נחמד, אני שמחה שאתה מאושר." היא מחייכת ומושכת אותי לחיבוק.
-
"הארוחה מוכנה!" טראוויס קורא מהמטבח לאחר עשרים דקות, התאומות עוזבות את המשחק שטראוויס נתן להן, ורצות לשולחן האוכל.
"אני הולך לעזור לו." אני ממלמל ואמא שלי מהנהנת ומתיישבת עם כולן בשולחן.
לאחר שאני עוזר לטראוויס להניח את האוכל על השולחן, אנחנו מתיישבים ודי שקט, אז אני מחליט לדבר, "פליסיטי, איך בקולג' שלך? אני יודע שאת לא בבית הרבה כדי ללמוד שם."
"הכל מדהים! הכרתי המון חברות חדשות, ולגור במעונות זה לא כזה קשה כמו שחשבתי." היא צוחקת ואנחנו מצטרפים, ממשיכים לדבר על דברים רנדומליים, כמו היום הראשון של התאומות בבית ספר ועל החתונה שלי ושל טראוויס.
"תכננו הכל. אנחנו כל כך מתרגשים לקראת החתונה." טראוויס מחייך ואני מחזיק את ידו מתחת לשולחן.
בסוף הארוחה, אני עוזר לטראוויס לפנות את האוכל ולשטוף את הכלים ובנתיים אמא שלי מארגנת לבנות מקום לישון בחדר אורחים.
-------------------------------
מטרה : 71 הצבעות.
אני אעלה כל פעם את המטרה בכמה הצבעות כדי שייחזרו כל הקוראות שהיו בקונטרול, כי זה באמת חשוב לי.
מקווה שאהבתן
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
YOU ARE READING
Wedding Cancellation [Larry Stylinson] .Season 3.
Fanfic"אני לא יכול ליפול למשחק שלך שוב הארי. זה נגמר, ואני מאורס." העונה השלישית של 'קונטרול.' [ימי שישי] אזהרות: *תכנים מיניים