אל תשכחו להצביע ולהגיב ❤
אני מתכוון לחזור למלון בערך בלילה, אבל סאם מציע שנעשה הליכה על החוף ואני מסכים. הארי בטח עדיין לא ישן, ואני לא רוצה לדבר איתו על זה שוב.
בזמן שאנחנו הולכים, נופלת דממה ואני מעדיף שזה יישאר ככה. אני רק רוצה לנשום אוויר ולהירגע, בלי לדבר יותר מדי. אבל סאם כנראה חושב אחרת. "מחר יש מסיבה על החוף בערב. אתה רוצה לבוא? אני בא עם החברים שלי, תוכל להצטרף אלינו."
"אני לא יודע. אני אדבר איתך על זה מחר." אני אומר ואנחנו מגיעים לחנות בסוף השביל של החוף שכבר נסגרה, אני שם לב שמאוחר וחשוך, ואם אני רוצה לגלוש מחר ולא להיות כל כך עייף, עדיף שאני אלך עכשיו. "נתראה?" אני אומר והוא מהנהן ומחבק אותי, אני מופתע אבל מחבק חזרה ומנופף לו לפני שאני הולך חזרה למלון.
אני עולה לחדר ונאנח לפני שאני נכנס, רואה את הארי על המיטה, אז כנראה היום אני ישן על הספה. אני לוקח את הכרית מהמיטה ונשכב על הספה. אני עוצם את עיניי, אבל אז קול מבהיל אותי. "בסוף תצטרך לבחור."
"מה?" אני שואל בבילבול.
"אני או הוא."
אני צוחק, "זה מגוחך. זה מגוחך וטיפשי. אתה רציני? הוא רק חבר, הארי. למען ה'! אני לא אמור לבחור בין סך הכל ידיד לבן הבן זוג שלי. אתה כל כך ילדותי." אני מתעצבן, מקווה שהריב הזה כבר ייפסק, כי אין לי כוח לשיחות האלו שמוציאות אותי מדעתי. הן לא מועילות בשום דבר בכל מקרה, אנחנו רק רבים וחוזרים על זה למחרת.
"אתה יודע מה הבעיה, לואי? הבעיה היא, שאתה אף פעם לא מקשיב לי. אתה תראה שאני צודק בנוגע לזה. אתה אומר לי שאני ילדותי? אתה תמים. אתה תמים מדי ואתה לא קולט מה קורה מסביבך."
אני שותק, לא מוכן להמשיך את הריב הזה ולדבר איתו או עם אף אחד אחר על זה. זה לא יוביל לשום מקום. סאם הוא בחור נחמד, ואם הארי לא היה כזה קנאי ורכושני, הוא גם היה רואה את זה.
אני לא רוצה לאבד את הארי בגלל עניין טיפשי כזה, אבל אני לא רוצה שהוא יאסור עליי להתחבר עם כל בחור שאני פוגש רק כי הוא מקנא ודואג שאני אצא עם כל אחד שאני רואה. סאם הוא חבר, והוא בחיים לא יהיה יותר מזה.
אין להארי בעלות עליי, אני יכול להתחבר ולדבר עם כל אחד שאני רוצה. ועד שהוא לא יבין את זה, אין לנו בשביל מה לדבר.
----------------------
הפרקים האלו מאוד קצרים, אבל אין יותר מדי מה לפרט ואני מעדיפה שלא. בסוף יהיה מה שיחבר בין החשדות והדאגות של הארי ותבינו מה קורה.
אני אתן לכן לחשוב על זה בנתיים לבד. תגיבו לי מה אתן חושבות שייקרה. אם החשדות של הארי נכונות או שהוא סתם קנאי וסאם באמת כמו שלואי מתאר אותו, או ש...............
אני באמת רוצה לדעת מה אתן חושבות.
דרך אגב, אני אוריד קצת את המטרה כי אני שמה לב שלוקחים לכן ימים להגיע אליה.
מטרה: 77 הצבעות.
YOU ARE READING
Wedding Cancellation [Larry Stylinson] .Season 3.
Fanfiction"אני לא יכול ליפול למשחק שלך שוב הארי. זה נגמר, ואני מאורס." העונה השלישית של 'קונטרול.' [ימי שישי] אזהרות: *תכנים מיניים