4.B Sürtük (part1)

11.3K 542 4
                                    

MULTIMEDYA/ ELVIN&AKIN

BIR YERDEN BAŞLAYALIM DEDIM VE 1.PARTI YUKLEDIM. IKISI ISE AKSAMA ARTIK.

IYI OKUMALAR :D

Bugün Amerikan büyük elçisi ve eşi ile ilgili almış olduğumuz iş üzerinde çalışıyorduk. Adamın dediğine göre eşi son zamanlarda gittikçe tuhaflaşmıştı. Bazı özel bilgiler ise nereden gittiği anlaşılamaz bir biçimde karşı tarafta bulunuyordu.

Bu ikisini birleştirdiğin de ise adamcağızin aklına 1.elden şüpheli olarak 20 senelik karısı gelmişti.

Aslında hak vermiyor da değilim. Kadının resmini gördüğüm zaman bismillah çekmiştim. Uzaylı bile olabilirdi bu kadın.

Bizde iki gün tekrar ve tekrar üzerinden geçtiğimiz bir plan yaptık. Bu plana göre ise Akın ile nişanlı rolünü üstlenmem gerekiyordu. Olamaz nidaları atıp ordan oraya atsam da kendimi eli mahkum kabul ettim.

Işin sonunda bana mapus yolları Akın'a kurşunlar gibi görünüyordu.

*****

Önce kadınla tesadüfen tanıştık. Sonra daha büyük bir tesadüf ile onların sokağına taşındık. Yakında evlenecek olan nişanlı bir çift olarak ev bakıyorduk biz sözde ama erkenden yerleşen bir çift olduk. Modernizmin gözünü seveyim. Aynı evde yaşayan sevgilileri kınamıyorum ben,nereden çıktı o. Öyle bir şey yapar mıyım hiç.

Kadın biziakşam yemeğe davet etmişti. Buda planımızın tıkırında olduğunu gösteriyordu.Uğraştık o kadar.

Akın'a bakışları tuhaftı ama acaba bir şeylerden mi şüphelenmişti diye işkillendiğimden Akın'dan bahsederek ters köşe yapmaya onu tanıyıp rahatlamasını sağlamaya çalıştım. İşe de yaramıştı hani. Kadın ben anlattıkça gözleri parlıyordu.

Yakında düzenlenecek olan bilmem kaçıncı yıl dönümlerine bizi de davet etmişlerdi. Buda ikinci adımında tamamlandığını gösteriyordu.

Önce yakınlaşacaktık,kadın dayanışması yapacaktık falan filan...

Ve bugün o bilmem kaçıncı yıl dönümündeydik.

Organizasyonun acındırma ve tuzak kısmının olduğu gün bizim için.

Sağ kolumu sol koluna geçirmiş Akın ile büyük balo salonuna doğru yürüyorduk.

"Merak etme Elvi düğünümüzü bir sonraki aya erteleriz. Sende bu kadar strese girmezsin" Şeytan diyor al karşına döv işte.Ama şeytana uymamak lazım şimdi. Çıkışta gel canım çıkışta.

Akın 3 gündür aynı şakayı yapmaktan bıkmamıştı,beni deli ediyor ya. Evet şuan onunla nişanlı rolü yapıyorduk ve bugün ayrılmamız planı otomatikman devreye sokuyordu. Bunu ise düğünden bahsederek yapmayı düşünmüştük.

Bilirsiniz işte tarihte sıkıntı yaşayan çiftler bir türlü anlaşamaz konu konuyu aşar birbirinin pisliklerini içinde kalanı dökerler sonra ise sana sevdanın yolları bana kurşunlar.

Orjinali de söylemesem olmazdı zaten.

"Ah canım. Bir ay yada bir yıl bilemem ama Ak! Biraz daha aynı şeye devam edersen ben çığlık ata ata kaçacağım şuradan. Şu halime bak ya." diye sızlandım. Her ne kadar kızsam da sızlanabileceğim nadir insandı Akın benim için. Bebekliğim, çocukluğum, gençliğimdi.

" Ne var halinde güzelim. Taş gibisin işte. Merak etme evde de kalmıyorsun."

Sert bir nefes verdim ve offladım. Orta yaşlı çift görüş alanlarıma girdiğinde onlara doğru yöneldim.Akın'ı çekiştire çekiştire. Arkası onlara dönmüş olan genç bir adamla konuşuyorlardı ve bizi görünce gözleri parladı 40'lı yaşlardaki 20'lik gibi görünmeye çalışan kadının.
Allah'ım sen bana sabır bu kadına azıcık akıl ver.Dua ede ede vardık yanlarına.

"Kusursuz çift'imizde geldi. Bakın sizi Barlas ile tanistirayim. Çok sevdigim bir aile dostumun....."

Kadın konuşmaya devam ederken ben onu duymuyordum bile. Bize doğru dönen genç adam iki işimi sekteye uğratan ve beni sinirden delirten adamın ta kendisiydi. Ve yine alayla ve öfkeyle bakıyordu bana.  Şansımın içine edebilir miyim. Hakkım vardı şimdi, çölde kalsan karşına kutup ayısı çıkar denilen insanlardandım ben. Allah benim belamı vermişti işte. 

"Gerçekten sen benim başımın belası ve imalat hatasısın sayın Barlas" diye mırıldandım. Olaylar kontrolümden çıkmaya başlamıştı.Adamın gözlerine baktığımda ne diyeceğini anlamıştım. Barlas ismini bu çocuğa boşuna vermemişler ama. Karakteri ismine göre şekillenmiş ama yanlışlarla şekillenmiş. Kendini kahraman zannediyordu sadece. Yoksa işime ne diye burnunu soksun ki.

"Hanım efendiyi ismen olmasa da cismen tanıyorum zaten Sevil hanım. Acaba nişanlısı da kendisini benim kadar tanıyor merak ediyorum ama." demiştim ben. Adamı üç kere gördüm ama maşallah 3 aydır kabuslarımın başrolüydü. 

Ve Barlas vurdu gol oldu demesem olmazdı. Hakkını da yememek gerek şimdi. 

"Tanıyor tanıyor siz merak etmeyin." Akın'ın konuşmasına izin versem ikisi de beni buraya gömerdi.O yüzden atladım ve geçiştirdim sözlerini. Ama beyefendi durur mu?

Hayır ben kendimi zor tutuyorum seni yere sermemek için ne diye beni zorluyorsun sen. Ne gerek var dimi ama?

"O zaman geçen gün başka bir beyefendi ile göz göze el ele dolaştığını da biliyordur. "Gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım. Koy göte gitsin. Al sana ayrılık sebebi ne gerek var evliliğe, tartışmaya. Adam birinci elden bomba patlatmıştı. Yazık büyük elçi de anlamamıştı tabi.Garip garip seyrediyordu bizi.

Barlas' ın bunu söylemesi ile Sevil hanımın cırlaması bir oldu tabi. Ne oldu rengin soldi diye dalga geçmek isterdim ama ne yeri ne sırasıydı. Ateş hattında pimi çekilmiş bombayla kalakalmıştım.

Akın'a baktım yandan yardım etmesi için ama hiçte müdahale edecek havası yoktu. Resmen izleyip izleyip sırıtıyordu herif. Ulan aldatıldın diyor burada adam. Ne gevşiyorsun sen! Sırf dalga geçeceğim diye saldı kendini iyice.Planın içine etmese iyiydi.

Oda sonunda fark etmiş olacak ki önce kaşlarını çattı, sonra ise burnundan soludu. İçindeki boğayı saldı herif resmen. Her şey benim ağzıma etmek için tabi. Vurun abalıya...

"Ne demek oluyor bu canım?" Diye sordu dişlerinin arasından.Canına tüküreyim ulan.

Düğün dernek derken mağduru oynayacağıma resmen orospuyu oynuyordum. İşin iyi yanı ise göz ucuyla izlediğim Sevil karısının bu durumumu anlayış ile izlemesi. Şuan beni anlayan ve destekleyen dişi moduna geçiş yapmıştı....vay sürt**** .Tabi yolun yolcusundan ne beklersin.

"Ne nedemek oluyor canım olur mu öyle şey. Yanlış görmüş beyefendi." diyerek sürdürdüm oyununu. Nasılsa biri beni yollu yapmıştı, diğeri benimle eğleniyordu. Avımızda oltaya bu şekilde tutulmuştu. Gerisi iyilik sağlık. 


IMALAT HATASI ( Bay ve Bayan LADEN serisi 2)"TAMAMLANDI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin