5.B Buyrun cenaze namazına

10.2K 504 1
                                    

******AKIN*****

Yaptığımız planların hiç birine % yüz gözüyle bakmazdık. İnsan mantığının genel işleyişine göre aldığımız bazı kararlar vardı.

Ayrılık sahnesi planladığımız şekilde olmasa da, sonucu belli olan şey ne olursa olsun kadın dayanışması için bu kadının Elvinin yanına gitmesiydi.

Ama ne oldu. Benim peşimden gelip beni teselli etmeye kalktı. Sadece bununla da kalmayıp zaten yakışmadığımızı, ondan daha çok beni hak eden kadınların olabileceğini ima etmiş, resmen bana yürümüştü.

Kocasının tahmin ettiği gibi bir bilgi akışı değil, organ akışı yapıyordu kadın resmen.

Elinden kurtulup Elvin ile bir şekilde buradan çıkmamıź yeni bir plan dahilinde ilerlememiz gerekiyordu. 'Ona yaptığını ödeteceğim' diyerek kaçmıştım ve Elvin'i arıyordum her yerde. Üst kattaki lavabonun önünde bekliyordum. Birden içeriye giremezdim.

Ileri geri dönüp dururken duyduğum bağırış sesleri ile adımlarımı hızlandırdım. Kapıdan içeriye girdigimdeyse gördüğüm manzara katil olmama yetecek derecedeydi.

Elvin'in kafası yere çarpmış ve gözlerini kapatmıştı. Sebebinin hemen dibinde duran piç kurusu olduğunu anlamak için medyum olmaya gerek yoktu.

Adının Barlas olduğunu öğrendiğim herife yönelerek yumruğumu geçirdim suratına. Benim kıyamadığım, dokunamadığım değerlime nasıl bulaşırdı.

"Ne yaptın lan ona söyle." Diyerek kaldırdığım yumruğumu tuttu ve çevirdi.

Karşılık vermeye başlamıştı.

Yüzüme yediğim iki yumruk ve attığım bir kaç yumruk sonrası Elvin'in baygın olduğunu hatırlayarak onun yanına yöneldim.

Sarsmadan kollarıma aldım. Arkamda duran herifle daha sonra karşılaşmamayı dileyerek çıktım odadan. Bir daha ki sefere iki yumrukla kurtulamazdı. Konu Elvin olduğunda birini öldürebilecek bir potansiyele sahip oluyordum.

Kulaklıktan olayları takip eden Emre yukarı çıkmaya çalışmış başaramamıştı.Davetliler özel listeyle alınıyordu. Arka taraftan çıkmayı aklına getirememişti tabi.

"Emre arabayı arka tarafa getirin hemen!" Sinirle söylendikten sonra bodrumda bulunan çıkışa yöneldim. Binanın planını çıkarmıştık daha önceden.

Elvin sinir krizi geçiriyordu.Krizleri çok nadir ama etkili olurdu. Onu bayıltacak ne söylemişti. Sinir krizi gecirmesine sebep olacak kadar kötü ne söylemiş olabilirdi diye düşünmekten bende delirecektim.

Emre panik bir halde kapıda dönüp duruyordu bizi görünce yanımıza koştu. Elvin'in kafasını ve bedenini kontrol etti ben hala yürürken.

Mert direksiyona geçmişti. Aysu bu gece evdeydi. Burada olsaydı birde onun panik hali ile uğraşmış olacaktık.

Araba hızla hastaneye doğru giderken ben kendime olan kızgınlığım ile boğuşuyordum.

En başından o adamın sözleriyle devam etmemeliydik. Onunla karşılaştığında ne kadar sinirlendiğini gördüğüm için uzak tutmalıydım bugün onu.Durumun ciddiyetini kavrayamamıştım. Oyuna kendimi kaptırmış ve eğlenmeye odaklanmıştım. 

Acile giriş yaptıktan sonra odaya götürülmesini izledim bir süre. Kendime kızmayı bırakmalı ve olaya odaklanmalıydım. Sevil hanımın buraya geleceğini biliyordum çünkü arka kapıya giderken bir kaç kişiyle karşılaşmıştım.Bu durum parti sahibine elbet anlatılacaktı.Bizimkilerin hepsine toplanmalarını söyledikten sonra Elvin'in odasına yöneldim. O uyandığında kritiği yapıp konuşabilirdik. 

IMALAT HATASI ( Bay ve Bayan LADEN serisi 2)"TAMAMLANDI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin