İçimde yazmaya dair hiç bir istek kalmadı cidden. Bıraksam mı bırakmasam mı ikileminde dönüyorum. Aynı zamanda farklı kurgularda üretip duruyorum.
Ve yazma işinden sıkılırsam erken final verebilirim hikayeye.
Yinede kıyamıyorum ben çocuklarıma.
Ve sosyal hesaplardan dile getirmeyi sevmesem de Başımız Sağ olsun. Söylenecek çok şey varken, söyleyecek bir şey bulamamak gerekten kötü.
İyi okumalar.
"Senin ne işin var burada?"
Hala şoktayken sorduğum sorudan sonra benden ayrıldı. Çatılmış kaşlarıyla birlikte durdu önce ne diyeceğini bilemiyor gibiydi. O da şaşırmıştı aslında sorduğum soruya.
"Nasıl ne işin var en son telefon ile konuşuyorduk ve birden sesin kesildi. Daha sonra silah seslerini duyunca bende telefon sinyalinden nerede olduğuna baktım ve geldim."
Bunu söylerken o kadar normal bir şeyi anlatıyormuş gibiydi ki, şirinliği yüzüne yansımıştı resmen. Yeri ve zamanı olsa yanaklarını sıkmak....
Ay ne diyorum ben ya.
"Önemli bir şey değildi. Telaş yapmanı istemezdim. Zamanlaması kötü oldu ama bir yönden de araman sayesinde fark ettiğim için iyi oldu. Neyse benim Seda hanımı evine bırakmam gerekiyor. Keşke işinden olmasaydın sen, arayacaktım ben şimdi seni."
Gerçekten aramayı düşünüyordum ama ben telefonu atarken kapandığını falan düşünmüştüm. Duyacağını, hatta kalkıp buraya geleceğini hiç tahmin etmemiştim.
"Sizi ben bırakayım? Zaten bir şeyler yapalım mı demek için aramıştım. Ayrıca ne demek işinden olmamak, silah sesini duyduktan sonra orada öylece oturamazdım herhalde."
Ama sen çok tatlısın. Gerçekten silah sesleri bende kafa yaptı galiba. Çocuğun ağzına düşmediğim kaldı bir. Seda hanımı ben bırakacaktım çünkü bu benim işimdi, bu yüzden itiraz etmeye hazırlanıyordum ki,
"Olur, ikimizde araba kullanamayacak kadar yorgunuz." Diyen sesini duydu ve gerisin geri yuttum sözlerimi.
Polis memurlarına veda ettikten sonra Barlas ile dışarıya çıktık ve bizi girişte bıraktığı arabasına yönlendirdi.
Arabaya yaklaştıktan sonra kapıyı açmadan candan yansıyan bedenime baktığımda çığlık atmamak için zor tuttum kendimi. Biz dışarıya çıkacaktık ama ben resmen savaştan çıkmış gibi duruyordum.
"Elvin'cim dışarı çıkacaksanız eve uğrama bize geçtiğimizde sana uygun bir şeyler ayarlarız kızımdan. Boşuna zaman kaybetmezsin." Diyen Seda hanımın iyi niyetine karşı gülümsedim içtenlikle. Çok iyi bir insandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMALAT HATASI ( Bay ve Bayan LADEN serisi 2)"TAMAMLANDI"
ChickLitHer şey bir yüzüğü elimden çıkarmam ile başlamıştı ondan sonrasi ise peri masali.... dememi bekliyorsanız gerçekten yanıldınız. Ondan sonrası tam bir IMALAT HATASI!