Medyadaki yakışıklımız takım elbiseli genç adamımız. Yeni bir karakter de diyebiliriz kendisine teknik olarak yeni değil ama. :P
Hayallerimin erkeği olduğunu söylemiş miydim? :D
İyi okumalar.
Çantamdan çıkardığım gözlükleri taktıktan sonra, yanımda duran kadının koluna girdim gülümseyerek. Bizimkiler hala , Sevil cadısının işleri üzerinde çalışıyorlardı. Olayı çözmüştük ama itiraf aşaması için zaman gerekliydi. Pek yoğun olmadığımız için de ısrarlarım üzerine yeni bir iş almıştık bile.
Ve evet şuan çalışıyordum. Seda hanım işinde başarılı bir avukattı ve şuan devam eden davası yüzünden başı dertteydi. Yakın koruma istediği için ben devralmışım işi, dikkat çekmeden sürekli yanında olabilecektim. Aslında Aysu silahlar konusunda benden daha uzmandı, bizimkiler ona bırakmam konusunda ısrar etmiş olsalar da yakın da evlenmeyi planlayan arkadaşımı ateşe atmak istememiştim.
Her ne kadar yaptığımız işlerde kafamızı dağıtmak için eğlenceyi ön planda tutsakta bu tür koruma olayları her zaman sorunlu biterdi.
Bulunduğumuz dönem içinde benim kurtarıcım olmuşken bırakmazdım. Akın ile sık sık yan yana gelmeyi istemiyordum. Evet bana bir şey söylememişti o günden sonra, ama yine de bir cevap beklediğini hissediyordum. Beklenti içerisinde bulunduğunu gizleyemiyordu pek. Ya da ben paranoyaya bağlamıştım. İki türlü de işime gelmiyordu bu olay.
Birde işin Barlas kısmı vardı. O gün bana sarıldığında daha önce hissetmediğim şeyler hissetmiştim. En yoğun olan ise sıcaklığının ve kokusunun getirdiği güvendi.
Resmen ağzıma sıçan herife güven duymuştum ben. Hem de iki özür, bir çaba için. Tamam hakkı var kaçmayıp da dediklerimi yapması hoşuma gitmişti ama ya benim birden 180 derece dönen hislerime ne oluyordu ki?
İki gündür yoğun bir konuşma içinde olmamız ise saçma mıydı bilmiyordum ama çoğu zaman attığı mesajlara kahkahalar atıyordum. İşimi sorduğunda birden bire her şeyi anlatmıştım. Yani pek yeraltı çalışanı değildik ama adamı ne kadar tanıyorsun da sen her haltı söylüyorsun. Beni dinledikten sonra pek tepki vermemesi şüphelenmeme neden olmuştu açıkçası. Olayları bilmeden özür dilemişti benden ama ben o an kimlerle ve ne tür bir iş üzerinde olduğumu söylediğimde, işin sonuçlarıyla ilgilenmişti. Pek şaşırdığını görmemiştim.
Birazda büyük bir suçluluk duysun diye dökmüştüm ben onları ona ama beyefendide tık yoktu. Ben diyorum ama bu herif kesin imalat hatasıydı. Numunelikti yani bulamazdınız başka.
Seda hanımın koluma asılmasıyla sıyrıldım düşüncelerimden.
"İyi misin sen Elvin'cim?" diye soruyordu şaşkınca. Ne kaçırmıştım ben.
"İyiyim bir sorun mu var"
Sağı solu kontrol ediyordum bir taraftan. Şuan ben suçluluk duyuyordum, yanımda ki kadının koruması olarak bulunuyordum burada ama ruhum bedenimi terk ediyordu düşüncelerim ön plana çıkınca.
"Hayır bir an daldın karşıdaki adamın ruhuyla bağlantı kuruyorsun sandım."
İmayla gülümseyerek gösterdiği yöne baktığımda, takım elbiseli beyaz tenli siyah saçlı bir adam ile göz göze geldim.
Gözlerimi irice açmışken ne yaptığımı idrak ediyordum. Hemen kafamı Seda hanıma çevirdim. Yanaklarım kızarmıştı resmen, utancımdan yerin dibine girebilirdim. Kim bilir adam ne zannetmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMALAT HATASI ( Bay ve Bayan LADEN serisi 2)"TAMAMLANDI"
Genç Kız EdebiyatıHer şey bir yüzüğü elimden çıkarmam ile başlamıştı ondan sonrasi ise peri masali.... dememi bekliyorsanız gerçekten yanıldınız. Ondan sonrası tam bir IMALAT HATASI!