20.B Yaşam kaynağı değil,Ömür törpüsü!

7.4K 375 40
                                    

Evet arkadaşlar...Bir hikayemin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız.


Hikayemi okuyan, beğenen ve bana destek olan herkese teşekkür ediyorum.


Beğeni ile okumanız dileğiyle sizi finalle baş başa bırakıyorum.


İyi okumalar. :D


****BARLAS****


Ben bir kadın tanıdım, önce onu yargıladım. Üzerine gittim ve onu üzdüm.


Daha sonra önyargılarımın beni sürüklediği bilinçsizlikte yalpaladım. Ama sonunda farkına vardım.


Aşk kimileri zamana teslim ederken , kimilerini ansızın alır kollarına. Ben onu kahve dükkanında gördüğüm an vuruldum. Sonrası kendimle yaptığım çatışmada onu da sürükledim.


Hayatta her şeyin bir sebebi olduğunu hatırlayıp, yargılarımdan kurtulduğumda ise asıl gerçekle yüzleşirken onu kaçırmamak için dik durdum bu defa.


Kollarında kalbim atarken dudaklarında hayat buldum. Kalbinde atan kalbimi hissettikçe uçtum.


Sonra kaybetme korkusuyla ona adım atarken onu kaybettim, tedbirsizlikten.


Ama bırakmadım ellerinden tuttum ve inatçılığımı konuşturdum.


Evlendim ve yeniden doğdum.


Şimdi kollarımda yatan kadının ay yüzüne bakarken yaşamın anlamını bir kere daha kavrıyordum.


Onu öyle seviyordum ki....


Elvin gözlerini araladı ve mavileri ile titretti tekrar kalbimi. Gülümsedim kocaman onun bu sevimli haline. Daha sonra suratını buruşturdu ve benimde suratım buruştu. Ne olmuştu şimdi. Hanım efendi karşılaştığı manzaradan memnun olmamıştı herhalde.


Ne demiştim ben az önce? Yaşam kaynağımı mı bulmuştum? Hah....yaşam kaynağı değilmiş o, ömür törpüsüymüş karıştırmışım.


Ben hatunun yüzüne bakarak şaire döneyim o bana bakarak yüzünü buruştursun. Vay be...


Tam laf atacakken hızla yataktan kalktı ve banyoya koştu...


Banyodan gelen öğürme sesleriyle kalbim tekledi ve bende yataktan fırlayarak, tabiri caizse yere kapaklanarak banyoya gittim.


Yere eğilerek saçlarını tuttum ve sırtını sıvazladım. Ne olmuştu ki birden bire. Akşam yemeğinde dışarıdaydık, zehirlenmiş olabilir miydi.

IMALAT HATASI ( Bay ve Bayan LADEN serisi 2)"TAMAMLANDI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin