17.B Evlilik Teklifi

6.2K 329 8
                                    

İyi okumalar. :D

*****BARLAS*****

Mutluluk neydi? Benim için güven demekti. Aitlik, sevgi, kendin olmak bunlar kendimizi mutlu hissettiğimiz şeylerdi. Ben bunların hepsine sahiptim şuan. Ben Elvin ile tamamlandığımı hissediyordum.

Dudaklarım dudaklarına değdiği an kendimi buluyordum. Aynı anda yok olurken, yeniden var oluyorum.

Ondan ayrı kaldığım her saniye eksik olduğumu hissediyordum. Bir parçam onda kalıyordu şüphesiz. Sevgimin boyutu boyumu aşmıştı. Ve tüm bu güzelliklerin yanında içimi kemiren yeni bir duygu ortaya çıkmıştı.

Kaybetme korkusu.

Öyle bir şeydi ki bu her an tetikte gibiydim.

Bu yüzden bugün Erna'yı yanıma alarak kendime en uzak gelen ihtimallerden birinin hazırlığı için yola çıkıyordum.

Evet bile isteye, seve seve evlilik teklifi için yüzük seçmeye gidiyordum. Bunun için erken mi değil mi diye düşünmektense bir an önce harekete geçerek öğrenmek istiyordum, desem de inanmayın. Hayır kabul edebileceğim bir cevap değildi.

Evet dedirtecektim.

Hem o gün kanepede ileriye gitmiş olsaydık ve benimle birlikte olsaydı ki kendisini bana bıraktığının da farkındaydım, buna hazırsa eğer evliliğe de hazır olmalıydı.

"Sevgili abiciğim söyler misin artık beni sürüklemenin sebebini." Diyen Erna'nın sesi ile kendime geldim. Evet gelde açıkla.

"Evleniyorum." Dedim pat diye. Ağzı açık kaldı. Bıraktığım kolu havada dondu kaldı. Birkaç dakika sonra büyük bir kahkaha patlattı.

"Hadi canım. İnanmıyorum...Senin ne zamandan beri sevgilin var. Ve kimi sevgilin olmaya layık buldun acaba? Ay şaka gibi...Kızlara haber vermeliyim bence hemen. Senin sonsuza kadar bekar kalacağın üzerine iddiaya girmiştik biz. Sanırım Derin kazandı iddiayı aslında söylemesem de olur şimdi. Param cebimde kalsın. Sende belki vaz geçersin."

Otomatiğe bağlayıp konuştu, konuştu ve konuştu. Kız iddia uğruna beni sevgilimden ayıracaktı neredeyse.

Sonra bana ailenin çürük yumurtası diyordu. Kendisi neydi acaba.

"Erna güzelim çeneni kapat artık. Yoksa Alkım'a erkeklere sarktığını söylerim. Görürsün kim kimin evliliğini sabote ediyor. Bir gidemedin de zaten. Çocuk almazsa elimizde patlayacaksın diye korkuyorum. Her neyse kuyumcuya gidiyoruz yüzük seçiyoruz sonra yemek yiyoruz ve seni oteline geri bırakıyorum. Tamam mı?"

Usulca kafasını salladı ve gülümsedi. Bende ona gülümsedim ve bekledim. İki saniye sonra kollarını boynuma dolamış ve umarım mutlu olursun nidalarına başlamıştı.

**

Bir saatin sonunda yüzüğü seçmiş, Ortaköy de daha önce de geldiğimiz bir restoranda yemek yemeye gelmiştik.

Teklifin nerede ne şekilde yapılacağı ile ilgili fikirlerimizi paylaşıyorduk. Bir kadın olarak orijinal ve absürt şeyler söylese de son söylediği fikir aklıma yatmıştı.

Otelinin konsept odalarından birine ek bir konsept daha ekleyecekti. Ve bizim için balo salonunu hazırlatacaktı. İnsanın bir kardeşe sahip olması yaşamın bize sunduğu en güzel artıydı. Karşılıksız sevgi ve sonsuz birliktelik demekti kan bağı. Ve ben en iyisine sahiptim.

"Hadi prova yapalım. Aklındakilerin hepsini sanki Elvin'mişim gibi söyle bana. Ama diz çökmeni de istiyorum. Gerçekçi olması lazım."

IMALAT HATASI ( Bay ve Bayan LADEN serisi 2)"TAMAMLANDI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin