9.B Arkadaş...

8.8K 457 7
                                    


İyi okumalar. :D


"Ben...ben özür dilerim." Şaşkınlıktan ağzım açılmış elimde kahve ile ayakta dikili kalmıştım.


Hayır ne diye özür diliyorsam o manyaktan.Karşımdaki heriften nefret ediyordum.Hayır ne yüzle hala karşıma geliyordu ki.


Anlık reflekste olsa iyi yapmışım.


Az bile ona.


"İyi en azından hala tepki verebiliyor muşsun." Stant dan peçete alıp geri döndü ve birkaç tanesini bana uzatırken elindeki ile yüzünü temizliyordu.


Ağzımı silerken bir yandan çaktırmadan gülümsüyordum. İçimde cirit atan karanlık bulutlar dağılmıştı bir anda.


Bunun sebebi birazda olsa ondan intikam almış olmamdı. Az biraz rezil olmuş olsam da... Kendime gelerek cevap verdim. Bu kadar gevşeklik yeterdi.


"Tepkilerim sizi ilgilendirmiyor." Haddini bilsin ama artık. 


Soğumuş olan kahvemi masaya bırakarak çantamı aldım. Kapıya doğru yürümeye başlamadan kolumdan tutarak durdurdu beni.

Kolumu sertçe çektim ve kaşlarımı çatarak baktım gözlerine.


"Hazır karşılaşmışken sana bir kahve ısmarlasam, özür olarak?"


Hangi biri için özür diliyorsun diye çemkirecektim ki, cevap vermek istemedim. Onu dinlemem için bir sebep yoktu.Konuşursam daha da uzayacaktı. Adam onu döveyim diye uğraşıyordu resmen.


Harekete geçecekken tamamıyla bedenini önüme attı ve geçişimi engellerken "lütfen" dedi.


Bunu söylerken o kadar içten ve tatlı duruyordu ki dayanamadım ve çantamı sandalyeye geri bıraktım.

Dövmek diyordum değil mi? Ne ara yelkenleri suya indirdim de denize açtım bilmiyorum.Asıl dayaklık olan bendim.Kaşınıyordum. 


O siparişler için sıraya girerken, tanımadığım ama her işime müdahale eden, her seferinde sözleri ile beni yaralamaya çalışan ve hatta bu sözleri ile bana sinir krizi geçirten bu adamın neden hayatımda bulunduğunu düşünüyordum derinden.


İnsanların yaşam alanıma girmemesi benim için en önemli kuralken, bu adamın birden bire yaşam alanlarımdan çıkmaması kabul edebileceğim bir şey değildi.


Yine de baştan sona bir tuhaftık. O beni çalışırken yakalamış ve her seferinde yanlış anlayarak türlü türlü ithamlarda bulunmuştu.


Ben her seferinde sinirlenmiş, kendi çapımda mimlemiştim onu.


Bunun sebebini anlamıyordum. Karşılaştığı insanların sözlerine ve etkilerine bakmayan, takmayan bendim. Yine de ona karşı ilk andan beri büyük tepkiler gösteren yine bendim.

IMALAT HATASI ( Bay ve Bayan LADEN serisi 2)"TAMAMLANDI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin