~9.Bölüm

147 12 10
                                    

Vallahide burasıydı.Mert yanlışlıkla bizim evin adresini atmış olabilir mi? Konuma birdaha baktım. Yanımızdaki villayı gösteriyordu. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim? Bir yandan hoşuma giderdi. Camdan cama bakmalar, ne yaptığına bakmalar, çok hoş olurdu.

MELEK: AAAY EVEET BENCEDE.ŞİMDİ İÇERİ GİR VE ÖZÜR DİLE ONDAN!

ŞEYTAN: LAN ONUN SANA YAPTIKLARINI HATIRLASANA.OH OLMUŞ! BENCE EVİNE GİR UYU.

Yine mi siz ya? Bikere Şeytan bey kardeş ben senin kadar acımasız olamıyorum ama seninkide iyi fikirmiş. Of amaan neyse. Ben giriyorum haydi Bismillah. Otoparka Cem'in arabasının yanına park ettim. Kardeş kardeş takılsınlar.

----@-@-@----

Eve girdim. Bizim evin içiyle aynıydı. Üst katta odasındadır diye düşündüm. Üst kata çıktım. 3 kapı vardı. Biri banyodur tahminimce. Bizim evde öyle çünkü. Şimdi, kızım Arya, göster 6.hissinin gücünü! Diyerekten sağ kapıyı birden açtım.

"Arya?"

"Iı selam" dedim Cemin yanına giderek. Sol ayağı alçıdaydı ve yatakta uzanıyordu.

"Adresimi nereden buldun?" Dedi.

"Mert söyledi. Neyse boşver bunları. Şey ben özür dilerim."

"2.özür dileyişin." Dedi soğuk bir şekilde.

"Allahın hakkı 3tür." Dedim sevimlice.

"3.sünde napıcaksın? Boğazımı mı kesersin? Uçurumdan mı atarsın? Böbre-" sözünü kestim.

"O zaman düşünürüm onu." Dedim. Ardından,"Iım şey, annen baban yok galiba, sana çorba yapayım iyi gelir." Dedim.

"Çorba mı? Sen ve çorba!" Dedi şaşkınlıkla.

"Aa ama sen beni çok hafife alıyosun. Bak senin için okuldan kaçtım. Bugün sana bakıcam. Annenle baban nerede?"

"Babamı bilmiyorum. Annem de tatile çıktı teyzemlerle. Bugün yok yani."

Babamı bilmiyorum? Neden ki? Sorsam mı? Neyse sorarım sonra.

"Iı şey tamam iyi. Ben sana çorba yapiyim o zaman. Diyip aşağıya indim. Evimizin içi aynı şekilde dizayn edildiği için neyin nerede olduğunu biliyordum.

Evet, ama ben çorba yapmasını da bilmiyorum. Yani siz şimdi bana 'bi bok bildiğin yok Arya' diyorsunuzdur. Ama arkadaşlar ben bitek keki güzel yaparım. Yani tek yapabildiğim şey kek.

Ay aman canım alt tarafı bir çorba. İnternet paketim bittiği için internete de bakamadım. Arya, sen başarabilirsin.

Mercimekti domatesti şusuydu busuydu falan anlamam ben. Kendi çorbamı kendim yaparım. Evet, iyi dinleyin. Pardon, iyi okuyun..

MÜTHİŞ ARYA ÇORBASI:

MALZEMELER:
-Su
-Süt
-Yumurta
-Un
-Hazır çorba paketi
-Tuz
-Limon
-Karabiber,Pulbiber, hindistan cevizi tozu.

YAPILIŞI:

Bunları bir tencereye dökün ve karıştırıp ocağa atın. İşte, müthiş Arya çorbamız hazır!

(Yazardan not: evde denemeyiniz. Hatta hiç denemeyiniz.)

Çorba çok güzel renk almıştı. Umarım tadı da güzeldir. Aman canım, ben yaptım, tabi güzel olucak. Çorbayı çorba kasesine koydum. Ve Ceme götürdüm.

"Al bakalım." Dedim çorbayı uzatarak.

"Zehirlenmeyiz değil mi?"

"Ben yaptım tabiki zehirlenmezsin." Dedim havayla.

"İyi hadi bakalım." Diyerek çorbasından bir yudum aldı. Ve yüzünü ekşitip ağzındakileri püskürdü.

"Arya bune? Çorba mı yapıyorsun yoksa kek falan mı? Un var bunun içinde!"

"Tamam zaten çorba un ile yapılır. Tabi sen anlamazsın."

"Arya, cidden çok kötü bu. Sen direk 'çorba yapmayı bilmiyorum' desene bana." Dedi.

"Ay Allah Allah. Yemezsen yeme, iyilik yapanda kabahat! Ver bakiyim onu." Dedim elindeki çorbayı alarak.

Cem sırıtıp,"Acaba sen bana birde kahve mi yapsan?" Dedi.

Hadi kolay gelsin Arya..

---@-@-@----

"Cem Bey Hazretleri, Çorbanızı içtiniz, kahveleri de içtiniz, çay dediniz, onu da yaptım içtiniz, üstüne yemek istediniz, patates kızartması yediniz, taze sıkılmış doğal portakal suyu içtiniz, 2.kahvenizi içtiniz ve 7.suyunuzu da içtiğinize göre ben gitsem." Dedim.

"Aryacım, sen bunları yaptın da hangisi düzgün oldu? Zehirlenmezsem iyidir." Dedi Bay ukala.

"Sen istedin bende yaptım.İyilikte yaranmıyor sana." Dedim sinirle.

"Beni balkondan atmadan önce düşünücektin."

"Bizim eve gelmeden önce düşünücektin." Dedim.

"Hep seni düşündüğüm için, fırsat olmuyor bunları düşünmeye." Dedi ciddi ve seksi bir şekilde.

Ya ama sizcede çok tatlı değil mi?

"Şey, ben gidiyim." Dedim konuyu değiştirerek.

Tam gidecektim ki aniden ayağa kalkıp kolumu tutup durdurdu. Ama ayağı kırık değil miydi? Sonra dibime girip birden dudaklarıma yapıştı.

Karanlığın Işığı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin