"Arya, kalk canım. Hadi bitanem."
Annem hayvanat bahçesini saydırmadan ben hemen kalktım.
"Annem, tamam kalktım. Bugünkü konseptimiz neydi?" Dedim.
"Çok bilmiş seni. Hadi kalk hazırlan. Nurullah Teyze hazır uyuyoken git."
"Sen beni kovuyor musun? Sen beni kovamazsın, ben kendim istifa ederim! Ne diyom ben ya. Tamam anne sen git ben hazırlanayım." Dedim.
"Sen beni kovamazsın. Ben kendim istifa ederim!" Diyip güldü. Sonra da odamdan gitti.
Hareketlere bak ya.
Ayağa kalktım. 1.aşama süper. Şimdi dünden hazırladığım kot şortumu ve üstüme geniş bol biraz uzun beyaz tişörtümü giydim. Saçlarım düzdü. 2 saat maşa falan yapamazdım. O yüzden saçımı yukarıdan gevşek bir şekilde topladım. Ay çok tatlı oldum ben. Yerim kendimi ben.
Parfümümü sıktım ve makyajımı yaptım(eyeliner,rimel, belli olmayan ruj) sonra parfümümü ve makyaj çantamı çantama koydum. Hazırım!
"Anne çıktım ben." Dedim kısık sesle annemin yanına giderek.
"Tamam annecim bak dikkat et tamam mı?"
"Tamam anne." Diyip evden çıktım. Sonra da arabama bindim.
--@-@-@--
"Hele şükür gelebildin Arya."
"Uçsamıydım yani Burçin." Dedim.
Otobüsler gelmişti. Etrafıma baktığımda Cem yoktu. Bi 'Günaydın' mesajı da atmamıştı. Ne kadar da günaydın mesajı atmayan bir sevgili.
Burçinin yanında bir kız daha vardı. Yeni farketmiştim.
Burçin kızı göstererek,"Bu da Senem. Kuzenim olan." Dedi.
"Merhaba Senem, ben de Arya." Dedim sevecen bir şekilde.
Senem gülümsedi ve,"Memnun oldum." Dedi tatlı tatlı.
Ay ben bu kızı çok sevdim. Çok pozitif.
Gezi sorumlusu Selin Hocaydı. Selin hoca herkesin otobüslere geçmesini istedi. Otobüslere geçtik. Ben Senemle yanyana oturuyordum. Ay ne güzel, pozitif bir yolculuk. Bu kız kesin nirvanaya ulaşmıştır.
Arkamdan biri yanağımı sıktı. Euzubillahiminelşeytaniracimbismillahirrahmanırrahim.
Arkama baktığımda Cemin olduğunu gördüm.
"Ya Cem ödümü sıçırdın." Dedim.
"Yerim ben senin o ödünü." Dedi. Ardından,"Dün telefonda basılamasaydık şuan benim arabamda baş başa olurduk. Neyse bu da iyi. Önümdesin. Ama korksam mı bilemedim?" Dedi.
"Merak etme canım, ani fren yapma gibi bi seçeneğim yok şu anda." Dedim.
"İyi hadi bakalım."dedi.
Önüme döndüm.
Senem,"Sevgilin mi?" Dedi.
Cem aradan başını sokup,"Evet." Dedi.
Senem sırıtarak baktı bize. Ardından,"O zaman en iyisi biz Cemle yer değiştirelim." Dedi. Cem kabul ettikten sonra ikisi de yer değiştirmek için ayağa kalktı. Tam o sırada-
-BÖLÜM SONU-
AÇIKLAMA:
Arkadaşlar uzun süre kimse hikayeyi okuyup vote vermiyor,yorum yapmıyor.Bu yüzden hikaye büyüyene kadar yazmayıp mola vereceğim. Sezon finali sayılmaz pek aslında ama onun gibi birşey heralde.Hikayemizi tanıtırsanız ve yorum yapıp vote verirseniz çok mutlu olurum. Zaten bunları yaparsanız hikaye devam edecek. Bu arada hikayenin sonunda otobüs kaza yapıyor. Ciddi bir şekilde hemde. Evet canlar görüşmek üzere hepinizi çok seviyorum😘 :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Işığı.
Chick-LitBu açıklamayı fazla uzatmıyorum. Aryanın hayatı kapkaranlık. Bu karanlığın içinde kavga eden ailesi, bir türlü düzelmeyen işleri, vb. Şeyler var. Bu karanlığa bir ışık lazım. Arya ileriki zamanlarda ışık kaynağını buluyor. Bu ışık kaynağını da tesad...