Cem "Ne dersin gidelim mi?" Dedi.
"Imm şey bilmem ben bi anneme sorayım." Dedim.
"Okul bitti zaten. Gel seni eve bırakayım."
"Yok ben arabamla geldim kendim giderim." Dedim. Tam gidecektim ki Cem kolumdan tutup beni durdurdu,"Arya sen benden kaçıyor musun?" Dedi.
"Senden kaçmak mı? Nereden çıkardın canım. Şey oldu o zaman ben gideyim annem bekler baybay." Dedim. Sonra da hızlıca ilerledim.
Tatil olayı yüzünden sorun çıksın istemiyordum. Büyük ihtimallede gitmeyecektim. Boşuna ümitlendirmek istemem onu.
--@-@-@---
"Hoşgeldin kızım."
"Hoşbulduk annecim." Dedim anneme çantamı yere fırlatarak.
"Küçüklükten beri alışkanlık ettin kendine şu hareketi." Dedi isyan ederek.
"Ettirenler sağolsun." Tam o sırada telefonum çaldı.
"Yarrak Yiyen İguana arıyor.."
"Efendim Burçin?" Dedim telefonu açarak.
"Otel canım, otel!" Dedi sevinçle.
Bir yandanda odama doğru yürüyordum.
"Burçincim, sana iyi yolculuklar." Dedim.
"O ne demek? Gelmiyor musun?"
"Gelmiyorum." Dedim.
"Ya Arya mızıkçılık etme. Bak düşün, o otelin havuzunda yakışıklı kaslı baklavalı ultra sixpackli adamlar olucak kızım. Gerçi senin sevgilin var ama neyse." Diyip sırıttı.
"Yemezler canım, o taktiği geçen gün ormana gitmek için yapmıştın. Fakat ben, odun kesen yakışıklı kaslı erkekler göreceğime, odun erkekler gördüm. Odun kesen tek taraf kızlardı,gözleriyle!"
"Ya ama canım o ayrı bu ayrı. O aşırıya kaçmıştı. Ama şimdiki anlattıklarımın eksiği yok fazlası var canım benim. Havuz varsa, doğal olarak yakışıklı kaslı çıplak erkeklerde vardır.Kapiş?" Dedi sinsice.
Erkek kısmı beni ilgilendirmez aslında. Çünkü Cem var.Ve ben bir erkek sineğe bile baktığım zaman o sineği Hakkı Rahmetine kavuşturur.
"Ya kızım, sorun yakışıklı erkek görüp görmemekte değil. Nur topu gibi bir sevgilim var.(sevgili yapınca ben hehehe) Sorun olan şey Annem. Onu burada tek bırakamam ki." Dedim.
"Sen orasını bana bırak." Diye sırıtıp telefonu kapattı. Ne yapacak şimdi bu deli kız?
--@-@-@--
"Anne kapıı!" Diye seslendim odamdan salona.
Annem,"Bakıyorum tatlım!" Diye seslendi bana. Ne güzel bir iletişim öyle değil mi? Kim gelmişti acaba?
Merak edip odamdan çıktım. Gelenin Nurullah Teyzenin olduğunu görünce gözlerim pörtledi. Evet arkadaşlar,NURULLAH TEYZE. İsminde hayır yok ki kadının.
"Arya gel canım, bak Nurullah teyze gelmiş." Dedi annem yapmacıktan gülümseyerek. Evet arkadaşlar, Nurullah Teyzeyi annemde pek sevmez.
Nuro teyzenin yanına gidip elini öptüm. Ardından,"Hoşgeldin Nurullah Amcacım." Dedim. Demez olaydım!
"Sensin be Amca!" Diyip bastonu kafama geçirdi.
La Havle Vela Kuvvete..
"Dilim sürmüş teyzecim ya ne vuruyosun Hamdiki kafama." Diye isyan ettim.
Hamdik, Nurullah Teyzenin bastonu arkadaşlar. Bunlar sülalecek isim takma sorunlusu heralde.
"Benim de elim sürşmüş o zaman." Dedi Nuro teyze. Ardından,"Tug Layf!" Diyip güldü. Biz buna insanca, "Thug Life" diyoruz.
Boyum kadar yaşı var teyzenin Thug Life falan diyor. Yeni nesil böyle olacaksa kıyamet hemen şimdi kopsun bence. (Allahım son söylediğim cümleyi dikkate alma amin.)
Annem konuyu değiştirerek,"Ee Nurullah Teyzeciğim, bizden istediğiniz birşey var mı?" Dedi.
Ben de karıya tip tip bakıp koltuğa yerleştim.
"Evet var çocuğum. Benim oğlan 2 gece eve gelmeyecek. Yani şimdi siz fesatsınız yanlış anlarsınız. Karıya gitmedi, işe mesaiye gitti. E bende evde tekim. Baktım en uygun sizdiniz. 2 gece sizde kalabilir miyim evladım?" Dedi.
Jeton şimdi bende doynk etti. Kesin Burçin planladı bunu. Geleyim diye. Ama anneme de yazık ya. Nuro teyzeyle 2 gün geçmez ki.
Annem,"Tabi tabi buyrun."dedi neşeyle.
Bismillahirrahmanirrahim. Annem ve Nuro teyzeye neşeli cevap vermek?
--@-@-@--
"Tabi yavrum tabiki git. Hem Nurullah Teyze var tek kalmam. Eğlenceli kadın." Diyip güldü annem.Anneme oteli anlatmıştım. Nuro teyzede içerde salonda tv izliyordu.Anneme teşekkür edip odama geçtim. Çantamı hazırladım. Burçine de olayları mesaj attım. Ne giyeceğimi de hazırladım ve tamamdır, yarın için hazırım!
O sırada telefonum çaldı.
"Cem arıyor.."
Hiç öyle bakmayın. Sevgilim diye kaydedemem yani.
"Alo Cem?" Dedim şaşkınca. Numaramı nereden bulmuştu?
"Numaranı Mertten aldım." Diyip sırıttı.
"İnsanların içini okuma gibi bir sihirli gücün mü var?"
"Sana özel diyelim." Dedi tatlı şey.
"Tamam öyle diyelim."
"Geliyor musun yarın?"
"Evet." Dedim.
"O zaman-" Cem lafını tamamlayamadan Nuro teyze içeri daldı.
"Sevgilisiyle konuşuyor!" Diye bağırdı.
Ulan kadın sanane?
Telefonu hemen kapattım. Ceme de rezil olmuştum. Ulan Nuro.
"Yoo,ne sevgilisi, nerede?" Dedim şaşkınca.
Annem de geldi odaya, tam oldu.
"Telefonda telefonda!" Diye çemkirdi Nuro Karısı.
Annem bize şaşkın şaşkın bakıyordu.
"Evet ya, olmayan sevgilimi telefonuma sakladım. O kadar küçük ya kendisi. Tövbe tövbe!" Diye bağırıp odadan çıktım. Dışarı çıkma bahanesiyle evden çıktım. Allahım nelerle sınıyorsun.
--@-@-@--
Sokakta boş boş akşama kadar Burçinle gezdikten sonra eve gelme zahmetinde bulundum. Ve şimdi, zile basıyorum.Haydi bismillah."Kızım neredeydin sen?" Dedi annem kapıyı açar açmaz.
"Sokakta Burçinle gezdik biraz. Neyse geldim işte."
"Nurullah teyzenin dediklerine inanmadım ama birde senden duyayım dedim."
"Iı şey Burçinle konuşuyordum ben.O manyak karı da geldi olmayan sevgilimle konuştuğumu sandı."
"İyi hadi geç içeri."
İçeri geçtim. Salona uğramayı hiç düşünmeden odama uçtum. Yarın erkek kalkacaktım. Haydi bakalım. İnşallah orman gezisi kadar rezalet olmaz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Işığı.
ChickLitBu açıklamayı fazla uzatmıyorum. Aryanın hayatı kapkaranlık. Bu karanlığın içinde kavga eden ailesi, bir türlü düzelmeyen işleri, vb. Şeyler var. Bu karanlığa bir ışık lazım. Arya ileriki zamanlarda ışık kaynağını buluyor. Bu ışık kaynağını da tesad...