~15.Bölüm

193 4 0
                                    

"Ne adamı ya?Cem orada!" Diye bağırdım.

Koşarak Cemi gördüğüm yere gittim. Birtane polisin arkasındaki çalılıkların arasındaydı nasıl görmüyorlar!

Burçin arkamdan bağırarak,"Sen Cem'in tipini hatırlıyor musun ki?" Dedi.

"Evet!" Dedim bağırarak.

O sırada ayağım kaydı ve yere yapıştım.

"İyi misin?"

"İyiyim. Boşver beni ya hadi Cem orada!" Dedim ayağa kalkarak.

O sırada polis beni durdurdu.

"Nereye bakalım küçük hanım?"

"Ya bir de polis olacaksınız. Cem orada! Çalılıkların arasında!" Diye bağırdım.

"Hayal görüyorsun ufaklık. Haydi git evine." Dedi.

"Ulan başlatma hayaline! Cem orada! " dedim. Ardından,"Of çekil be şurdan!" Diyip çalılıklara doğru koştum.

"Cem, işte burada!" Dedim çalılıkların arasında yatan Cem'i göstererek.

Ölmemiştir değil mi? Allahım nolur ölmemiş olsun.

--@-@-@--

"Durumu nasıl doktor bey?" Dedim.

"Pek iyi olduğu söylenemez. Şuanda ölüm kalım savaşı veriyor. Kolu kırılmış ve kafası hasar görmüş. Beyin travması, hafıza kaybı ve benzeri şeyler olabilir. Bunu anlamak için 2 gün bekleyeceğiz."

"Ne yani, Cem 2 gün boyunca uyuyacak mı?" Dedim.

"Evet."

Doktora teşekkür edip oturdum.

Senem elini omzuma koyup,"İyi olacak."dedi.

Gerçekten şuanda Burçinin gevezeliğine değil de Senemin pozitifliğine ihtiyacım vardı.

"İnşallah." Dedim.

Yavaş yavaş hatırlamaya başlıyordum. Burçini,Senemi,Yiğiti,Merti.. Burçin hepsini anlatmıştı bana. Anılarımızı falan. Aile kısmına gelirsek, annemden başka hiçbirini hatırlamıyorum..

X KİŞİSİNİN AĞZINDAN:

"Durum nedir?" Dedim sigaramdan bir fırt çekerek.

"Abi, Emir bugün kız kardeşi Arya'nın bulununduğu hastaneye gitti. Hatta Aryanın odasına girdiğini gördük. Emir şerefsizi odadan çıktı. Kız kardeşi Arya peşinden gitti. Bizim şerefsiz Emir Aryanın peşinden geldiğini farkedince koştu. Arya da onu yakalayamadı."

"Nasıl olur?! Bu adam kız kardeşinin karşısına nasıl çıkar!" Diye bağırdım.

"Mahmut abi, duyduğumuza göre Arya hafızasını geçici olarak kaybetmiş. Bu fırsattan faydalanıp karşısına geçmiş olabilir."

Biraz düşündükten sonra kötü kötü sırıttım,"Güzel.. Madem öyle, biz de bu fırsattan faydalanabiliriz." Dedim..

CEM'İN AĞZINDAN:

Yavaşça gözlerimi açtım. Gözlerimi açtığımda heryer bulanıktı. Gittikçe netleşiyordu. İlk gördüğüm kişi Aryaydı. Benim burada ne işim var?

"Cem,iyi misin?"

"İyiyim sevgilim. Ne oldu bize?" Dedim halsizce.

"Kaza yapmışız."

Mışız? Mış? *miş miş miş tee muş muş muuş kskdks*

"Sana birşey olmadı değil mi?" Dedim.

Karanlığın Işığı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin