Selam canlarım!
Arkadaşlar çok düşündüm bence Dolunayımız bu kız olmalı. Artık Dolunay bu 🌸⚫️⚫️⚫️
Çantamı hızla omzuma asıp diğer taraftan sıradan çıktım.
Koşar adımlarla yürümeye başladım.
" Hey bekle!" diye bağırsada durmadım.
Sınıftan çıkıp koşmaya başladım. Çıkış kapısına gelince adımlarımı yavaşlattım. Beste'yi görünce hızla onun yanına gittim.
Arabanın anahtarını cebimden çıkarıp açtım. Beste de konuşmadan bindi.Okul bahçesinden çıkınca rahatlıkla nefesimi dışarı verdim.
Beste " Dolunay birşey mi oldu? Bembeyaz olmuşsun."
" Beste.. Efe benim kabusumdaki kişi."
" Nasıl anladın bunu?"
" Yeşil gözler, sağ bileğindeki kurukafalı bileklik, küçük anlamsız bir dövme.. Hepsi onda var. Az önce yanımdaydı. Koşar adımlarla kaçtım." dedim bakışlarımı yolda gezdirirken.
" Oha!" diye cırladı.
" Kulaklarımın zarını patlattın kızım!"
" Of gerizekalı. E ne yapıcan." dedi.
" Hiçbir şey. Sadece o an biraz tedirgin oldum o kadar. Yoksa sende biliyorsun, iki yumruk atıp yere yığacağımı." dedim bakışlarımı yoldan çevirip Beste'ye çevirirken. Düşünür bir hali vardı.Bakışlarımı yola çevirdiğimde eve vardığımızı anladım. Bugün annemle konuşmam gerek. Sigara içtiğimi söyleyeceğim. Bora salağı söylemeden ben söylesem daha iyi olur.
Arabayı garaja park edip Beste'yle arabadan indik. Çantamı omzuma asarken Beste konuştu,
" Aynen ya haklısın. Hem Kerem abi de var. Hiçbir bok yapamaz."
" E yani kızım." dedim kapıyı çalarken.
Annem güler yüzle bize kapıyı açtı.
Ayakkabılarımızı çıkarıp içeri girdik.
Annemin yanağından öptüm. Bilerek topuzunu da bozunca popoma eliyle vurdu. Elimi popomun üstüne götürdüm. Yüzümü buruşturdum. Acıdı.Beste'yle annem güldüler. Beste de annemi öpünce odama çıktık.
🍃
Ağzımdan çıkan sigara dumanını seyrederken Berk aklımdan çıkmıyordu. Neden öpmüştü o sürtüğü ? İğrenç. Herşeyi geçtim ben, o benim ilk öpücüğümü çaldı. Oysa ben hep ilk öpücüğümü sevdiğim biriyle olsun istemiştim. Berkten tiksiniyorum, gerizekalı ya
" DOLUNAY!"
"Ananı sikiyim ne bağırıyorsun lan ödüm koptu" diye Besteye cırladım.
" 100 kere seslendim cevap vermedin, nedir bu seni bu kadar aklını alan ? "
Galiba artık Beste'ye anlatmam gerekiyordu. Anlattım herşeyi. Çakma sarışına saydırdığı laflara acayip güldüm. Keyfim biraz da olsa yerine geldi.
🔥
Beste annesi arayınca eve gitti. Bende hava almak için dışarı çıktım. Arka cebimdeki telefonum titreyince çıkarıp ekrana baktım
" yakışıklı " diye kayıtlı bi numara. Ben kimseyi böyle kaydetmemiştim ki ?Tedirgince açtım telefonu.
"Alo ?"
" Nerdesin gelip seni alıcam "
Bu berkin sesi.
"Bi dakka ya sen benim numaramı hangi ara aldın ve neden bende yakışıklı diye kayıtlısın noluyo ?" Diye tıslayınca. Kahkaha attı.
" Boşver şimdi nerdesin "
"Napçan"
"Ya söyle işte önemli"
"Belanın tekisin. Konum atıyorum"
"Tamam at geliyorum"Diyip suratıma kapattı davar. Konumu atıp rehberdeki adını ayı diye değiştirdim.
10 dakika kadar sonra berk arabasıyla geldi.
"Ne söyliceksen söyle gidicem ben"Oflayarak indi arabadan ve bi anda kolumdan tutup ön koltuğa oturttu. Noluya ya. Ben niye karşı gelemiyorum bu ayıya.
Sürücü koltuğuna geçip ona dönüp pis bakışlar atmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA
Romance🧚🏻♀️🧚🏻♀️ Başlarda normal gibi görünen hayatlarından sonra garip rüyalardan uyanan 5 genç kişinin fantastik, aşk ve dostluk hikayesini okumaya hazır mısınız ? 11. bölümden sonra yaşanan olayları kimler çözebilecek ? 🧚🏻♀️🧚🏻♀️ "Tekrardan u...