33K olmuşuz ! Gerçekten çok mutlu oldum. Çok teşekkür ederim herşey için. Bela için yeni bölümü yayımladım. Sıra Ukala'da istediğim kadar oy olamasam bile çok fazla ısrar geldi. Umarım yeni bölümü beğenirsiniz ❤️
İyi okumalar 🤍Önemli dipnot: Ya ben dedim ki şöyle karakterleri koreli yapsam ama bunlar güya türklermiş gibi davransak.. Ne olur ki sanki.. ahahahshshhs tabi siz memnun kalmazsanız bile aklınızda ki kişilerin görünümlerini düşünebilirsiniz. Hem kitapların asıl amacı bu istediğiniz kişiyi kafanızda kurgularsınız..
Yeni karakterler medya da !
•••••••••••Dolunay ! Dolunay ! Uyan.
Gözlerimi zar zor açıp, abimle göz göze geldim.
Hışımla yatağımda doğrulup elimi sol göğsüme götürdüm.
Neredeyim ben ? Neden acı hissetmiyorum ? Bizi kurtardınız mı ? Berk nerede ? O iyi mi ?Abim kaşlarını çatarak dudaklarını araladı.
Kızım deli misin ? Berk kim ? Ne acısı Allah aşkına. Annneee kızın en son da cidden delirdiiii.
Annemin odama girmesiyle gözlerimi ona doğru çevirdim.
Numara yapıyor okula gitmemek için. Okulun ilk günü ya bi de. Kalk hadi hazırlan. İlk günden geç kalacaksın.
Ne diyorsun anne ? Ne ilk günü ? Ben kaçırılmıştım. Berk beni kurtarmaya geldiğinde ikimizde ölümle yüz yüzeydik.
Şaka mı yapıyorsunuz bana ?Annem ve abim kahkaha atıp odadan çıktıklarında şarjda olan telefonumu alıp tarihe baktım. Ne kadar bakarsam bakayım ne kadar kontrol etsem de edeyim bugünün tarihi 09.09.2020 idi.
Herşey bir rüya mıydı ? Ölümden kurtulmamıza sevinsem de Berk diye biri yok muydu ? İçime oturan buruklukla duşa girdim. Okul formamı giydim. Rüyamda bambaşka giyiniyordum. Çoğu hareketlerim benim hareketlerim olsa da bazı şeyler bana hiç uymuyordu.
Aşağıya inip babamı yanağından öperek masaya geçtim. Sadece portakal suyumdan bir yudum alıp masadan kalkıyorumdum ki annem tekrar oturttu.Az önce neyden bahsediyordun kızım ? Ciddi miydin ?
Önemsiz bir şey anne. Rüya gördüm etkisi altında kalmışım. Her neyse ben okula gidiyorum.
Tamam abin hazırlanıyor onunla beraber çık. Seneye ehliyetini aldığında arabanı kullanabilirsin.
Abimle beraber evden çıktıktan sonra arabada rüyamı düşünmeye başladım.
Herşey çok saçmaydı aslında. Benim sırf boğazımı sıktığı için ameliyata alınmam. Çocuksu hareketler saçma salak şeyler.
Kendi kendime gülmeye başladım.Sen gerçekten delirmişsin. İstersen hemen akıl hastanesine gidebiliriz.
Abime dil çıkarıp önüme döndüm. Berk diye biri var mıydı gerçekten ? Her şey gerçek gibiydi. İçimde garip bir his var. Gerçekten çok garip. Sanırım daha fazla düşünürsem gerçekten delireceğim.
🐣🐣🐣🐣
Beste ve Kaya ile beraber kantine geçip kahve içip sohbet ettik. Rüyamdan bahsettiğimde Beste ve Kaya garip olmaya başladılar. Ve direk konuyu kapattılar.
Bir süre sonra masadan ayrılıp bahçeye çıktım. Havanın esintisiyle ceketimi iyice çekiştirdim. Önüme bakmadan yürürken birine çarptım.
Önüne bakmayı kimse öğretmedi mi sana ?Bu ses..
Heyecanla kafamı kaldırdım.Berk ?
Dolunay ? Sen buradasın.
Şok etkisiyle dondum. Berk beni kendisine çekip sarıldığında ben de ona sarıldım. Ne oluyordu burada ? Anlamasam bile ona sarılmak o kadar iyi gelmişti ki bana, eğer bu da bir rüyaysa uyanmak istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA
Lãng mạn🧚🏻♀️🧚🏻♀️ Başlarda normal gibi görünen hayatlarından sonra garip rüyalardan uyanan 5 genç kişinin fantastik, aşk ve dostluk hikayesini okumaya hazır mısınız ? 11. bölümden sonra yaşanan olayları kimler çözebilecek ? 🧚🏻♀️🧚🏻♀️ "Tekrardan u...