Selam!
Multi medyada Kerem ve Meyra var. Kerem Dolunay'ın abisi biliyorsunuz zaten.
Meyra'nın kim olduğunu söylemiyorum yakında tanırsınızBölüm Şarkısı :
Sia - Big Girls Cryİyi okumalar!
🔘🔘🔘🔘🔘🔘
BESTE'NİN AĞZINDAN
Sınıftan çıktıktan sonra Baran'nın yanına gittim.
" Selam!" dedim tatlı tatlı gülümseyerek.
Tip tip bakıp gitti. Aptal!
Suç bende zaten niye onun yanına gidiyorsun ki?!
Baran'a baktım yanında Can'ın olduğunu gördüm. Banane der gibi omuz silkip arkamı dönüp yürümeye başladım.Acaba Dolunay ne yapıyor? Kesin Berk denen çocuğu içerde dövüyordur.
Kesin değil dövüyordur. Dolunay'a hakaret edenin işi bitmiştir.Birine çarpınca özür dileyip yürümeye devam ettim.
🔘🔘🔘🔘
DOLUNAY'IN AĞZINDAN
O sırada Berk'in çatık kaşlarıyla üzerime geldiğini farkettiğimde geri geri gitmeye başladım. Ama o hala üstüme geliyordu. Biraz daha bana yaklaşıp beni sert bir şekilde duvara itti.
Kesin sırtım kırıldı.
Gözlerinden ateş fışkırıyordu resmen.
Tek düşündüğüm ise ilk defa birinden bu kadar çok korktuğum oldu.🔘🔘🔘
Korkumu göstermemeye çalışarak ayrıca dolan gözlerimi görmemesi için gözlerimi sıkıca yumdum.
Gözlerimi sert bir şekilde açıp elimi yumruk yapıp Berk'in suratına
-korksamda- geçirdim.
Kanayan dudağına elini götürdü ardından elini çekip eline baktı. Kanadığını görünce daha çok sinirlendi.
Çatık kaşlarıyla bana bakıp yine beni daha çok sert bir şekilde duvara itti.
Canım gerçekten çok yanmıştı." Bir daha bana elini kaldırırsan veya hakaret içerikli cümleler kullanırsan seni öldürürüm!" diye kükredi.
" Bana bağıramazsın!" diye bende bağırdım.
Beni tekrar duvara itip elini boğazıma götürüp sıkmaya başladı.
Zorlanarak konuştum.
" Bırak... Allah'ın... Belası..." deyince daha çok sıktı. Nefes alamıyordum.
Kapı pat diye açıldı ama Berk sıktığı elini çekmedi aksine daha çok sıktı.
Gelen kişinin Bora olduğunu gördüm.
Başım dönmeye başlayınca " Bora.." diye zorlan fısıldadım. Çok yavaş atan kalbim beynimde yankı yapıyordu.
Bora birşey diyerek buraya koştu. Sesi çok derinden gelmişti anlamamıştım.
Aniden kocaman karanlığa düştüm..⚫️⚫️⚫️
BORA'NIN AĞZINDAN
Kapıyı hemen açıp içeriye girdiğimde Dolunay'ın yüzü mosmor olmuştu ve bir erkek boğazını sıkıyordu.
Dolunay "Bora.." diye fısıldayınca şoktan çıktım.
Ardından bağırarak onlara doğru koştum.
Dolunay'ın gözleri kapanınca erkek onu tuttu. Hemen Dolunay' kendime çekip bağırdım,
" Ona birşey olursa seni öldürürüm!"
Oda şok olmuş gözlerle Dolunay'a bakıyordu.
Dolunay'ı yere bırakıp dizlerimin üzerine çöküp elimi kalbine koydum ardından daha sesli bir şekilde bağırdım.
" Kalbi çok yavaş atıyor!" deyince gözleri daha çok açıldı.
Bir sürü kişi sınıfa girmiş şok olmuş şekilde bizi izliyordu.Dolunay'ı kucağıma alıp sınıftan koşarak çıktım. Okuldaki herkes bizi izliyordu bir film gibi.
Arabama yaklaşınca daha hızlı koştum.
Dolunay'ı arka koltuklara bırakıp sürücü koltuğuna koştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA
Romance🧚🏻♀️🧚🏻♀️ Başlarda normal gibi görünen hayatlarından sonra garip rüyalardan uyanan 5 genç kişinin fantastik, aşk ve dostluk hikayesini okumaya hazır mısınız ? 11. bölümden sonra yaşanan olayları kimler çözebilecek ? 🧚🏻♀️🧚🏻♀️ "Tekrardan u...