Multimedya; Sare' nin kıyafeti
Saat 08:54, yatak odam da etrafta dönüp duruyordum.
Ne kadar buraya gelmeye cesaret edemeyeceğini düşünüp kendimi rahatlatmaya çalışsam da içimde bir yerlerde birisi;
Sen öyle san. Şimdi buraya gelecek ve teyzenle tanışacak. Teyzenin her zaman ki gazabına uğrayacaksın!
Diyordu. Teyzemden izin almak hiç de kolay değil. Duvarda asılı olan kurbağalı saatime baktığımda saat tam 09:00'du. Tam o sırada telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim.
Kalbim ağzında atarken yatağımda duran telefonuma uzandım. Bilinmeyen numaradan mesaj vardı. Sanırım nefes nereden alınır unuttum. Titrek ellerinde mesajı açtım
Bilinmeyen numara;
Dışarı çıkman için 10 dakikan var. -Y-
Tamam şimdi telaş edebilirim. Eğer teyzem Yankı'yı görürse bana çok kızar. Benim erkek arkadaşımın olmama sebebi de teyzem. Nedenini bilmiyorum ama bana net bir şekilde erkek arkadaş meselesi istemediğini, eğer öyle bir şey olursa fena halde ceza alacağımı -öyle basit bir cezadan bahsetmiyorum - kesin bir dille söyleyip, beni açık açık tehdit etmişti. Şimdi ise Yankı'yı öğrenirse, hele evin önünde olduğunu da görürse onu asla kontrol edemem. Hem bir dakika benim telefon numaralı nereden buldu bu?. Neyse bunu daha sonra konuşacağım.
Hemen camın önüne geçip perdeyi hafifçe araladım karşı sokaktaki siyah arabayı zar zor fark edebilmiştim. Daha dikkatli bakmak için perdeyi biraz daha araladığımda arabayı biraz daha net görebiliyordum. Tam o sırada arabanın ön fenerleri iki kere yanıp döndü. Hızla perdeyi çekip yere çömeldim. Beni görmüştü sanırım.
Şimdi aklını toplamam gerekiyor. Ne yapmalıyım? Ne yapmalıyım?
Teyzenin yanına gidip şöyle desem;Teyzeciğim ben bu gün bir arkadaşla sahile inip biraz sohbet edicem. Merak etme arabasıyla geldi onla gidicez.
Eğer şu sahile döneceğim arkadaşımın su anda burada olduğunu söylersem onu kesinlikle görmek isteyecektir....
Tamam işte buldum bu düşünce mi sadeleştirirsek söyleyeceğim.
Tam olarak cümlelerimi aklımda toparlamaya çalışırken üzerime siyah dar bir pantolon, üstüme Rambo atlet ve kırmızı gömleğimi giydim. Telefonu elime alıp bilinmeyen numarayı "Yankı" olarak değiştirdikten sonra cevap yazmaya başladım.Kime; Yankı
Tamam geliyorum! Ama arabayı 2 sokak arkaya park et. Oraya geleceğin.
Gönderiliyor...
Mesajı gönderdikten sonra telefonu cebime atıp aşağıya inmeye başladım...Aşağıya indiğimde teyzem mavi renkteki koltuğa oturmuş gözüne ince dinlendirme gözlüğünü takmış bilgisayarla ilgileniyordu. Yavaşça yanına ilerledim. Beni fark etmesi sandığından da kısa sürmüştü. Gözlüğünü üzerinden tek ulaşımı kaldırıp baktı. Fazla gevelemeden direk söylersem normal karşılayabilir ama mırın kırın yaparsam bírşeyler karıştırdığımı anlar.
"Teyze beni az önce Mısra aradı. Moreli çok bozukmuş. Sahilde ağlıyormuş.Bana çok ihtiyacı var oraya gidiyorum izninle."
Sağ eliyle gözlüğünün kenarını tutup biraz daha aşağıya çekti. Doğru söylediğinden emin olmak istediğini gayet iyi anlıyorum.
Kolundaki saate baktıktan sonra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Oyunu
Romanzi rosa / ChickLit"Sare Evren sana ne yaptı?" "Sa-na-ne çok mu umrumdayım sanki." "Sare beni delirtme sana birşey sordum." "Duymak istediğine emin misin?" "Söyle dedim." "Bana tecavüz etmeye kalktı. Herşey senin yüzünden Yankı! Keşke gruba girmeseydim. Keşke bu anlaş...