8.

190 49 3
                                    

Flashback:

A mrkla jsem na ni. Ona přikývla a dala ruce do obranného gesta. Chytla jsem ji kolem ramen a ona mě taky. Takhle jsme sešli schody dolů. Otevřeli jsme dveře. Mysleli jsme si že to budou kluci, ale oni to nebyli. Zůstaly jsme stát jako přibitý.

Konec flashbacku:

Kim:

Zůstaly jsme stát jako přibitý. Byla tam nějaká holka. Byla vyšší postavy. Barvu vlasů měla černou. Oči jsou tmavě modré. Má na sobě barevný oblečení ( růžová, žlutá, červená). Za ní byly asi její kamarádky. Aaaa spiknutí jsou o jednoho v přesile. Je to v prdeli, ať se zkusí Chloe jenom dotknout a budou dcery smrti. Ooo ano svědomí teď jsi mě potěšilo, teď s tebou plně souhlasím. Chloe vypadala zaraženě stejně jako já.

"Ahoj já jsem Loren"- Loren

"Ahojky já jsem zas Verenica"- Verenica

"Čawky já jsem Jasmine a vy ??"- Jasmine

"Eeeeh. Já jsem Kim"- řekla jsem ne moc nadšeně. Ne z toho že se jmenuju Kimbreli ale z toho že MOJE jméno budou vědět ony.

"A já Chloe"- Chloe

Na poudrav nás ještě objali. Pak se budu muset videzinfikovat. A vlastně co tu k sakru chtěj ?? A z jaký jsou asi skupiny ??

"A z jaké jste skupiny ??"- Verenica

"Z hraní na kytaru a vy ??"- zeptala jsem se

"My z malování"- Jasmine

Jako na papír nebo na xicht ??

"A malování na papír ?? Nebo..."- zeptala se Chloe.

Je to jasný čte mi myšlenky. Nad tím jsem se v duchu usmála.

"Neee ty hlupáčku. My malujeme líčidlama na obličeje"- Loren

Jen jsme se na sebe podívali. A ano jak jsem z jejího pohledu vyčetla není moc šťastná z toho že jsme se s nima potkaly. To já taky ne. A kdo by byl ?!? Nikdo ? Že by ?? Správná odpoveď Kim lepšíš se, už si s tim nelámeš hlavu dýl jak 2 minuty. Taky máte někdy pocit že své svědomí uškrtíte ?? Ano ?? To jsem si oddychla že nejsem jediná.

Chloe:

Po ani ne minutě mi začal zvonit mobil. Díki ti Alexi ty jsi mě zachránil před zblázněním. Ano vim kdo mi volá protože jsem si ke každýmu člověku dala jiný vyzvánění a u Alexe mám to ACDC- Highway the hell.

"Ahojjj Alexi"- já

"Čauuu Chloe, tak co jak se ti tam líbí zatím ??"- Alex

"Jo docela to jde. Našla jsem si kamarádku Kim. Ta tady má bráchu Jakea a ten tady má jeho kamaráda Andyho. A jsou strašně milý."- já

"Chloe tak to jsem rád že se ti tam moc líbí. Mamce to mám asi vyřídit co ??"- Alex

"Jo prosím, a jak to tam zvládáš ty ?? Staráš se mi o Jerryho ??"- já

"Okey, docela blbě nemám koho budit. A neboj to černý klubíčko mi přitostlo k srdci"- Alex

"No počkejjj pak tě budu budit já. A to jsem ráda"- já

"To určitě... Hele Chloe musím jít mám rande s mojí holkou tak mi drž palce a čauky"- Alex

"Dobře užij si to, neboj držím a zas někdy zavolej čau čau"- já

"Ahoj"- Alex

Ukončila jsem hovor a položila mobil na stůl. Pak najednou vtrhli do pokoje ty 3 holky. Nepamatuju si jejich jména nebo vim tý černovlasý to je Loren ale dál už nevim. Nasrali se sem jako vosi do úlu. Posedali si na naše postele. Vedle mě seděla Loren a bruneta.

Chudák moje zlatíčko musí sedět vedle nějaký blondýny. Netváří se na to moc šťastně. To já taky ne. Vedle mě sedí 2 vochechule. Podívali se nejdřív na sebe a pak na nás.Usmáli se a bruneta spustila

"A kolik vám je ??"- Verenica (bruneta)

"14"- Kim

"Taky a vám ??"- já

"14"- Loren

"14"- Jasmine (blondýna)

"13"- Verenica

Než ztihli něco dalšího říct někdo zaťukal. Rychle jsme vyběhli, protože vedle nich sedět ještě chvilku... To by byla moje smrt. A věřím že Kim to má stejně. Málem jsme se přizabily na schodech ale to nevadí. Prostě skoro každýmu se stává že na schodech škobrtne o svoji noho.. Že Kim ??

Tomu jsme se začaly smát. Ještě když jsme otvírali dveře tak jsme se smály. Kluci na nás koukali jako kdyby jsme se zbláznily. A možná i jo ?? Moc těžká otázka. Zabíjím mé mozkové buňky. Přestaly jsme se smát a objaly jsme je. Skoro až drtily. Ale klukům to asi nevadilo.

Stály jsme tam v objetí asi hodně dlouho, protože za náma přišli ty.... Ty stvoření. Sorry ale tomu hle se nedá říkat nijak jinak. Koukaly na kluky jak na svatej obrázek. Tak to neee děvčata to jsou naši chlapci. A kluci na ně koukali jako kdyby tím výrazem chtěli říct "co tu dělaj ??"

Když se rozkoukaly ( bruneta, blondýna a černovlasá) přiběhly ke klukům a odstrčily nás od nich. Do mě strčila tak že jsem zavrávorala, neudržela rovnováhu a spadla jsem. To ty stvoření rozesmálo. Nikomu jinýmu to nepřišlo vtipný.

Andy od sebe odstrčil brunetu a podal mi ruku. Přijala jsem ji. A jako včera zatáhl o něco víc a já narazila do jeho vypracovaný hrudi. On udržel rovnováhu. Hip hip hurá. Chytil mě za boky a koukl se mi do očí. Já se mu také podívala do očí. Wow jak někdo může mít tak krásně modrý oči ?? On ?? Svědomí mé milované neodpovídej na tuto otázku... Děkuju.

Usmívali jsme se na sebe docela dlouho, pak si Jake odkašlal a my se od sebe odtáhli. Usmáli jsme se nevině. Chudák Andy jen co jsme se od sebe odtáhli, přiběhla k němu ta bruneta. Andy se zaxichtil a to u mě, Kim a Jakea rozesmálo. Ty stoření nás nechápali. Nojo to je tak když je blbá hlava trpí celý tělo. Sice nevim proč jsem si to teď řekla v duchu, i když to vůvec k sobě nesouvisí. To neřešme. Pak k nám přišel Michael že máme jít na nástup.

Šauuuky My Bitchesss :* ;)

Chtěla bych vás poprosit, aby ste napsali svůj názor na tuto povídku ?? Moc by mě to zajímalo.

Omluvte chyby. Potěšil by like . A u dalšího dílu

Zdáááár :* ;) :D

*vaše milovaná Kattie :P

Hope Never DiesKde žijí příběhy. Začni objevovat