14.

157 47 4
                                    

Chloe:

Ráno mě probudilo to že jsem cejtila jak se vedle prohnula postel a někdo mi položil ruku na bok. Rychle jsem otevřela oči a uviděla vedle sebe usmívajícího Andyho.

"Tyvole víš jak jsem se lekla ?? To mi už nedělej "- já

"Nejsem vůl to za prvý, za druhý nevim protože si ke mně nikdo nelehá a za třetí možná"- Andy

"Tak sorry ty ichtile no"- já

Hodil po mně vražednej výraz a já z něho umírala smíchy. No a co si budem povídat s Kim to ani nehlo. Zachvilku přišel Jake a když uviděl Kim že spí a není vzhůru jako já tak došel  k její posteli a zařval jí do ucha.

"Vstáááááávej"- Jake

Leknutím sebou trhla až z toho bouchla Denyho do obličeje. Celá chatka se začala smát teda krom těch dvou. Kim se mu omlouvala a Deny jí říkal že se nic nestalo. Faaaaajn tak to je hezkej začátek novýho dne.

Jako každej den jsme měli rozcvičku, nástup a dneska se stal snad výjmečný den. Dneska jsme konečně hráli na kytaru. A musim říct že Michael umí božsky hrát a to jako fakt.

Zahrál nám i High the way od AC/DC musim říct že se na něj hezky koukalo.

Pak jsme to měli zahrát my. Bylo to primitivní, teda jak pro koho. Někteří asi byli nervózní a tak asi proto se jim moc nedařilo.

Dohráli jsme a Michael nám dal rozchod. Šli jsme každej do svých chatek. Akorát to by nebyly ty 3 monstra, aby se k nám nenasrali. Naštěstí šel s Kim Deny.

Asi by vás zajímalo co já, když jsem nešla do naší chatky. Odchytil si mě Andy. Úžasnej pocit když vás chytne za ruku.

Šli jsme až k jezírku, kde bylo i molo na které jsme si pak sedli. Furt jsme byli v tichosti. Mně to docela vyhovovalo. Užívala jsem si pocit štěstí. Byla jsem ráda že jsem se s ním poznala.

Položila jsem si hlavu na jeho rameno, přehodila mojí ruku přes jeho přicho a usmála se. Pustil mojí ruku a místo ruky mě chytil za pas a též se usmál.

"Nemáš cigaretu docela jsem na ní dostal chuť"- Andy

"Mám, taky jsem dostala na ni chuť"- já

"A ne jen na ni"- já

To už jsem si ale zašeptala jen tak pro sebe. I jsem se trochu usmála. Doufám že to Andy neslyšel ani neviděl. Ale to jsem se spletla.

"A na co dalšího máš chuť ???"- Andy

"No.... ehm... já.... no prostě.... prostě to je tajný víš ??"- já

Víc "přesvědčivěji" by to nešlo co ?? Já jsem blbec. No by mě zajímalo na co myslí ?? Třeba na to jak jsem úplně vypatla a blbá.

"A kdo je tu nervózní ??"- Andy

Bouhla jsem ho pěstí do ramene, myslela jsem si že bude zkučet jaká to byla rána ale on se místo toho začal tlemit. Cccc taková drzost.

Sedla jsem si na něj obkročmo a Andy se na mě s údivem díval. Pomalu se začal ke mně přibližovat až se opíral o moje čelo tím svým.

"Chtěl bys teda vědět na co mám ještě chuť ??"- já

Zašeptala jsem mu na rtech. Ha nemyslete si teď ho zatím nechci políbit. Jen přikývl a pomalu zavíral oči. Ha ano vyhrála jsem sice nevim co ale on si doopravdy myslel že ho políbím ??? Ooooo jenže já jsem já a já jsem originál, proto jsem se od něj trochu oddálila a když už otevřel oči mrkla jsem na něj a začala jseh ho lechtat.

Smál se a pak mě chytil za boky a sedl si na mě obkročmo on. Vítězně se usmál a řekl

"Ha teď se ty budeš svíjet v záchvatu smíchu"- Andy

Vykulila jsem na něj oči, tomu se zasmál a začal mě lechtat.

"Andy prosím dost"- já

Usmál se a slezl ze mě.

"Nepůjdem ?? Jinak si budou myslet že jsi mě zatáhl do křoví"- já

Vykulil na mě oči a já se mu začala tlemit. Naštval se a přehodil si mě přes rameno jako pytel brambor.

==============Večer ===============

Seděli jsme na lavičce tím všichni myslim (Andyho, Kim, Jakea, Denyho, Debbie a Dott) a hráli jsme žolíky. Za chvilku kolem naší chatky prošel divnej kluk. Dott se asi velmi líbil protože na něm mohla oči nechat.

Když šel kolem naší chatky podruhý už se odvážil promluvit.

"Ahoj můžu se zeptat jak se jmenuješ ??"- divnej kluk

"Dorothy ale většina mi říkají jenom Dott nebo Dottie a ty ??"- Dott

"Já jsem Tobias a dáš mi svoje telefoní číslo ??"-  Tobias

"Jo"- Dott

Jen jsem vykulila oči a podívala se na Andyho který jen pokrčil rameny.

Když už ten debil co má místo vlasů štětec odešel otočila jsem se na Dott a zeptala se jí

"To si mu dala vážně svoje číslo ??"- já

"Ne nedala. Řekla jsem mu všechny čísla správně až na to poslední "- Dott

Přikývla jsem a dál si hleděla karet co mám společné s Andym.

Čaaaau Guyyyyss ✌

Je tu další díl wow

Víte co je nejlepší při hodině ajiny ?? Ne tak já vám to povim... Nevšímá si vás a nevadí ji že jsme na mobilu. Teda v to doufám. -Nikol- vám to potvrdí.

No a bych vás nezdržovala tak už napíšu

Šaaaaaau u dalšího dílu ✌

-princess

Hope Never DiesKde žijí příběhy. Začni objevovat