10.

203 47 2
                                    

Chloe:

Když jsme došli k nějakýmu jezeru kde jsme se měli utábořit. Skočila jsem Andymu na záda a začala na něho křičet

"Hjeeeee ty můj zdatný oři"- já

Andy mě poslechl a rozeběhl se. Držela jsem se ho zuby nechty protože jsem se bála že z něho spadnu. No a jako bych si to nemyslela. Andy po chvilce škobrte o nějaký šutr a spadne. Jelikož jsem byla na jeho zádech tak jsem spadla na něho. Chudák. Bůh ví jestli to přežil.

"Andy ??"- já

Neodpovídal a měl furt zavřený oči. Začínala jsem se bát že se mu něco stalo.

"Andyyy"- já

Trochu jsem s nim zatřásla. Nic. Pohladila jsem ho po tváři. Najednou mi chytil ruku a otevřel oči. Nehorázně jsem se lekla takže jsem trochu vypískla. Tomu se zasmál a pak se mi podíval do očí. To mu příjde vtipný ?? Vtipný ?!?! Já to tady jak debil teď budu muset  rozdejchávat.

"Ty ses o mě bála ??"-Andy

Zeptal se a podíval se mi tak jako ještě nikdo jiný do očí. Opřela jsem si o jeho čelo to svoje a řekla

"Možná"- já

Chytla jsem se ho za kříżek. Tomu se zasmál a ukazováčkem mi zvedl bradu. Usmál se a já mu úsměv oplatila. Pomalu se ke mně začal přibližovat, ale nám není dopřána chvilka klidu a někdo si za námi zakašlal.

Rychle jsme se otočili a tam spatřili usmívající se Kim s Jakem a nastraný monstra. Postavila jsem se z něho a on to po mně zopakoval.
Kim, aby zahnala to trapné ticho řekla

"Chloe ukázala bys mi ještě jednou toho Bada ??"- Kim

"Bada ?? Neměla jsi na mysli Bena ??"- já

"Jooo přesně toho myslim a on se jmenuje Ben ??"- Kim

Plácla jsem se do čela a začala si v duchu počítat do deseti. Musim se nějak uklidnit abych po ni neskočila a nezalehla. Kim se na mě dívala s nadzvednutým obočím, ostatní se svalili na zem a tlemili až jim z toho začali týct slzy.

Jen mezi námi tím ostatní myslim Andyho, Jakea a nějakýho kluka.

Kim:

No sakra. Ten kluk je fakt libovej. Je vyšší postavy, hnědý oči, bledší pleť a úžasný modrý vlasy. Asi bych vám měla říct že miluju kluky s modrými vlasy. Stačí jen tohle a už jsem vlhká.

A ten úsměv ohhh my god. On = dokonalost.

Viděla jsem Chloe jak se na mě díva a na tváři jí pohrává úsměv. Jen jsem "nenápadně" protočila očima. Ona se začala začala smát a všichni se na ni podívali tím výrazem jako "jsi v pořádku ??" to ji rozesmálo ještě víc. Po ani ne minutě

"Čemu se vlastně směju ??"- Chloe

Podrbala se na hlavě a znova se začala smát.

"Děláte si ze mě srandu ?? A stím jsem na pokoji ??? To nepřežiju"- já

Uklidnila se a podívala se na mě vražedným pohledem. To zas rozesmálo mě. No tyvole my si můžem podat ruce.  Chápete nás nebo jsem jediná kdo nás nechápe ??

"Jak se jmenuješ ??"- Jake

"Deny a vy ??"- Deny

Deny hezké jméno a k němu i sedí. Hezkej kluk s hezkým jménem. A co když se s nim dám dohromady ?? Hmmm znásilnila bych ho nebo bych ho nechala bejt ?? Zapeklitá otázka, ale víc se líbí mi ta první možnost. Kiiim říkáti něco realita ?? Určitě ano tak se do ní vrať ( asi jsem jediná kdo má perverzní myšlení co ?? "tak se do ní vrať" :'D já jdu radši psát dál ;) )

"Já jsem Loren"-Loren

Hned došla k němu a objala ho. A to udělala naposledy to ji řikám.

"A já jsem Verenica, ale skoro všichni mi říkaj Veru"- Verenica

S Chloe jsme se na ni podívali jako "Cože ??" pak jsme se podívali na sebe. Pokrčila jsem rameny a Chloe měla co dělat aby nevybuchla smíchy.

"A já jsem Jamine"- Jasmine

A zopakovala objetí po Loren. Ale ten jeho výraz byl k nezaplacení. A ještě něco. Děvčata to jste udělali na posled. Jenom aby bylo mezi náma jasno.

"Já jsem Chloe jak si už asi slyšel před tím "- Chloe

Ušklíbla se a koukla na Danyho. Ten se taky zasmál a přikývl.

"Andy"- Andy

"Jake"-Jake

Sakra teď bych se možná měla představit já, ale já ..... já jsem divná a teď bych se nejradši propadla do země.

"A ty krásko ??"- Dany

Okey já se nepropadnu tady, já se radši odstěhuju někam do austrálie a změním si identitu a tam pak se propadnu. Jo to je dobrej nápad, ale nejdřív bych se měla uklidnit a PŘESTAT RUDNOUT.

"Ki.... Kim"- já

Konečněěěě to by chtělo potlesk nebo rovnou nějakou cenu.

"Děcka jdem do vody takže se děte převlíct "- Michael

Přikývli jsme a já se chytla Chloe, aby ji nenapadlo se převlíkat někde před Andym. No ještě bych pak byla teta to víte že jo. Jediný co vám na to odpovím je NASRAT.
Ne nejsem sportá ani trošičku.

Převlíkli jsme se nějde v lese co byl hned za tou "pláží" Chloe měla černo fialový plavky a na podprdě zlatý kamínky. Já měla obyčejný černý a na podprdě taky kamínky akorát stříbrný.

Jen co jsem si došli k dekám k nám přiběhli kluci. Andy na Chloe čuměl jak na svatej obrázek.Zamračila jsem se na ně ale pak se usmála. Byly by spolu tak sladcí.

Ucítila jsem vedle sebe pohyb. Otočila jsem se a tam stál Deny s úsměvem na tváři. Usmála jsem se taky a málem jsem i spadla kdyby mě Deny nechytil. Sakra. Trapas.

"Kim jsi v pořádku ??"- Deny

"Jo neboj jsem v poho"- já

"Právě že bojím"- Deny

Nevim jestli si to chtěl říct pro sebe a nebo to sdělit i mě, ale jsem ráda že to řekl nahlas protože mě to docela potěšilo.

Po ani ne pěti minutách k nám přišly ony s nějakýma "klukama" NO HATE, ale oni fakt nevypadaj jako kluci.

Chloe:

"Hele co kdybychom šli do vody"- Deny

Přikývli jsme a rozeběhli se do vody. Docela jsem kašlala na to že byla docela studená. Jsem zvyklá.

Mamka mi vyprávěla že když mi bylo 5-6 šli jsme celá rodina na nějakou tůru do hor. A jelikož bylo teplo tak jsem se v tý ledový horský vodě vykoupala. WTF ?? Taky to nechápete ?? Já taky ne ale mamka mi ukázala fotky kde jsem fakt v tý vodě.

Dělali jsme různý blbosti, hráli kouhotí zápasy a Jake nebo Andy  byli rozhodčí, nebo se Andy potopil a já si zrovna povídala s Kim, on se za mnou neslyšně vynořil a chytil mě za boky. Lekla jsem se až jsem vykřikla a to všechny rozesmálo. Hahaha. Moc ftipné.

Vylezli jsme z vody až když bylo skoro šest hodin. Usušili jsme se, převlíkli a šli pomoct připravit ohniště kde budem opejkat buřty.

Hiiii Guyyyys ✌

Tak je tu další díl doufám že se líbí Potěšil by mě nějakej názor na tuto story ☺

A ano viiiim zatím se tady moc věcí neděje ale ještě (doufám)  pár kapitol a už by se tam mělo něco dít

No a už mi zbývá jen napsat

U dalšího dílu

ŠAUUUUU

-Princess

Hope Never DiesKde žijí příběhy. Začni objevovat