7.

158 48 3
                                    

Kim:

AAAAAAAAA. Rozcvičkaaaa. Sice je s Michalem. Ale furt to nemění ten fakt že je to ROZCVIČKA. Poprosila jsem kluky aby šli, protože se jdu převlíct. No moc se neměli k odchodu tak jsem se s nadějí v očích koukla na Chloe která jen přikývla a usmála se. Došla ke klukům a vzala je za ruce a odvedla je ven. Díky bože že ji mám.

Byla jsem převlečená a i trochu upravená, zakže jsem mohla vyjít ven. Tam byli už skoro všichni. Postavila jsem se vedle Chloe. Protáhli jsme se a pak jsme si měli dát jedno kolečko kolem tábora.

S Chloe jsme běžely někde uprostřed. Už jsme byly skoro u Michaela. Zbývala jen jedna zatáčka. Jenže to bych nebyla já kdyby se mi něco nestalo. Podjela mně noha na raní rose a mojí nešikovností jsem strhla na zem i Chloe.

Dopadla na záda a já na ni. Chudinka asi už je po ní.

"Kimmm ty trdlo kdo mě bude zvedat, asi budeš muset zavolat jeřáb"- Chloe

Začala se smát. Já jako debil nevěděla čemu. To jí to nevadí ?? To mě neseřve ??

"Ty se nezlobíš ??"- já

"Ne proč bych měla vždyť každýmu se někdy stane že mu podklouzne noha a jenom jestli by si slezla bolí mě záda"- Chloe

"Jojo... Promiň já si to neuvědomovala"- já

"To nevadí"- Chloe

Slezla jsem z Chloe ale furt jsem ležela na zemi. Zjistila jsem že mě nehorázně bolí kotník. Po chvilce za náma přiběhl Michael a za ním Andy s Jakem.

"Kluci vem te je a půjdem na snídani"- Michael

Kluci přikývli a rozešli se každej k jedný. Ke mně přišel můj "dokonalej" bratříček a k Chloe Andy. Jsou spolu taaaaaaak sladký.

Chloe:

Andy mě vzal do náručí. Podívala jsem se do jeho nádherně modrých očí. Usmála jsem se na něj a on mi úsměv oplatil.

"Andyyyy já bych došla po svejch nemusíš mě nýst"- já

"Jasněěěě a možná nemusim ale já chci "- Andy

"Ty mi nevěříš ??? A proč vždyť ti upadnou ruce ??"- já

"Věřím Chloenko věřím, no... je to složitý a neboj neupadnou vždyť seš lehká jak pírko "- Andy

"Si myslim. Složitý to jenom proto že jsem o rok mladší neznamená že to nepochopim. A ti dám pírko kastraci ti udělám a to kružitkem"- já

"Neeee to pak nebudem mít dětiiii"- Andy

"Nebudem to jsme jako spolu ??"- já

"Neee ne jsme a.... no... eh"- Andy

Dala jsem mu pusu na tvář aby se uklidnil. No uklidnil s uvozovkama protože pak zrudnul jak rajče.

"V klidu"- já

Přikývl a usmál se tím jeho božským úsměvem pod kterým se podlamujou kolena. Rychle jsem položila hlavu na jeho rameno a začala si hrát s jeho křížkem co měl pověšenej na krku.

Došli jsme až do tý jídelny. Tam mě Andy postavil na nohy. Chytl mě kolem pasu prej jistota je jistota. Jake udělal to samý s Kim. Šli jsme si sednout ke stolu kterej nám vybral vedoucí. Supeeeer je u okna takže je to fajn.

Sedli jsme si až na konec. Vedle mě si sedla Kim, na proti mně byl Jake a vedle něho byl Andy. K snídani byly rohlíky. Jako fajnnn to by se snýst dalo ale to že byly tvrdý jak beton to už se nedalo. Snědla teda pokoušela jsem se sníst aspoň půlku rohlíku. Když jsem dojedla tu půlku, položila jsem rohlík na stůl. Andy to po mně z opakoval. Podívala jsem se na něj a on se usmíval. To mě taky donutilo se usmát.

Kim s Jakem nás pozorovali s nadzvednutým obočím a s úsměvem na tváři. Když dojedli tak jsme se šli zeptat Michaela jestli můžeme jít na chatky. Přikývl a řekl že pro nás pak přijde abychom šli na nástup. Přikývli jsme a vydali se do chatek.

Kim s Jakem si zase něco šuškali za námi. To nemůžou jít s náma ?? Já se cejtim docela divně když si mám povídat s "cizím" klukem. Ale zatím to přežívám co že dobře. Neomdlela jsem, neřekla nic trapnýho , neudělala ze sebe idiota jo zatím jsem v pohodě.

Povídali jsme si o tom jaký děláme hobby. Já žádný ale že jsem chodila na badminton. On mě poslouchal a vnímal každý slovo, ne jako jiní "kamarádi". On říkal že před tím než hrál fotbal a volejbal tak taky hrál badminton.

Omg..... kluk mých snů se objevil. Taky jsem ho poslouchala. Vyprávěl mi některý zážitky ze soustředění s fotbalem. Wow ten se má. Ty zážitky pobaví každýho prostě. Ani jsem si nevšimla že stojíme před naší chatkou. Rozloučili jsme se a každej jsme šli do naší chatky.

Kim se zase usmívala jako kdyby si něčeho šňupla.

"Co je ??"- já

"Jen to že jste se zamilovala mladá dámo ??"- Kim

"No tak to je chujovina a mladá dáma ?? o kom to mluvíš ??"- já

"No to teda není a ano zatím jsem seš mladá a dáma ?? Teď o tom trochu pochybuju"- Kim

"Je to chujovina "- já

"Ty si myslíš že tu chemii mezi tebou a Andym nevidím ??"- Kim

"Já to vím"- já

A mrkla jsem na ni. Ona přikývla a dala ruce do obranného gesta. Někdo zaťukal tak jsem ji chytla kolem ramen a ona mě taky. Takhle jsme sešli schody dolů. Otevřeli jsme dveře. Mysleli jsme si že to budou kluci, ale oni to nebyli. Zůstaly jsme stát jako přibitý.

Zdárek párek :P

Zdravím u dalšího dílu :D

Moc se omlouvám že tak dlouho nebyla další kapitola, jenže mně se vždycky smazala, tak jsem jí nemohla zveřejnit. Že jo nikolinka33 :D. Byla jsem nasraná 1) protože se mi to neuložilo a já to nemohla zveřejnit 2) jsem si nepamatovala co tam bylo, takže to teď není ono :/  

Doufám že se líbí, potěšil by like nebo komentář.

A u příštího dílu

Šauuuuuu :* :D ;)

Hope Never DiesKde žijí příběhy. Začni objevovat