20.

123 45 2
                                    

Chloe:

Ráno mě probudila nějaká podivná hudba. Pochytila jsem jen to "je nový den tak vykroč s úsměvem"  posadila jsem se a promnula si oči.

Vyhoupla jsem se na nohy a protáhla se. Porozhlídla jsem se po pokoji, protože jsem uslyšela chrápání.

Koukla jsem se na Dott, ta spala v klidu a ani nechrápala. A teď Kim. Kde je ???  Šla jsem potichu k její posteli. No a co si budem povídat Kim leží na zemi rozvalená a chrápe. Hmmm naštveme naši Kimi ??? Ano.

Doběhla jsem potichu pro mobil, který byl na stolku vedle mý postele. Najela jsem na foťák Kimi řekni jednorožec na to ona zachrápala a já měla co dělat abych nevybuchla smíchy. Vyfotila jsem ji a hned na to se dole otevřely dveře

„Budíčeeeeeeeek holkyyyy "- Michael

Odhodila jsem mobil za sebe a doběhla ke skříni jakože hledám nějaký oblečení co si dnes vezmu na sebe. Až teď jsem si uvědomila že jsem ohodila svůj mobil někam tam do.....

"Vždyť jooooo"- Kim

"To je ráno ??"- Dott

"Už dávno Dott"- já

S povzdechem došly obě dvě ke svý skříni a hledali tak jako já co na sebe. Já jsem zvolila černý džíny s děravými koleny, k tomu fialové tílko, černý klobouk a černé kotníčkové boty.

Kim si vzala zelené džíny, černé tílko a to zakončila zelenými converskami.

Dott si vzala bílé šaty k tomu bílé lodičky.

Vyšli jsme z chatky a rovnou jsme si to zamířily do hlavní haly kde už jsme měli snídani. Vešli jsme dovnitř a všechny pohledy spadly na nás. Ano jaksi jsme přišli o "chvilku" dýl no.

Kluci se usmívali jak sluníčka na hnoji a nás to donutilo se usmát taky. Posadily jsme se a pozdravily všechny. Já si ještě na uvítanou dala pusu s Andym. Ostatní se uculovali a my z těch jejich ksichtů chytli výtlem.

Pak jsme se uklidnily a pustili se do jídla. Hmmm dneska je nějaká dobrá snídaně. To bude tím že ji nedělali oni !!  V duchu jsem přikývla a dál jedla kuličky s mlékem.

Dojedli jsme odnesli po sobě nádobí a odešli do svých chatek si dobalit. 

"Heeeeej lidiiiiii nechoďte jako mrtvoly je poslední den tak bychom si ho měli užít ne ??"- Deny

"Taky si myslíííííííím . Chloe chyteeeeeeej"- Kim

"He ??? Cože ?? Poč...."- já 

Nestihla jsem to doříct, protože to už na mě skočila a já s ní spadla na zem. Všichni se začali tlemit a já s Kim ještě víc.

"Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim !!!!"- já

"Neřvi na mě když jsem nad tebou"- Kim

Na to jsem po ní hodila nenávistnej pohled. Nadechla jsem se ale přerušil mě Michael.

"Ale no taaaak děcka rozmnožování si nechte až po táboře. Když je ten poslední den."- Michael

"A to proč ??"- Andy

Zeptal se přiblble Michaela. Mezi tím došel k nám a pomohl nám vstát.

"Hele minulej rok jsme tu měli zamilovanej pár. Vyspali se spolu a.."-Michael

"To jako sexovali ??" - já 

Michael na mě hodil výraz "jako vážně ??" a pak se začal tlemit, stejně tak jako ostatní. Když jsme se uklidnili Michael se nadechli a pokračoval.

Hope Never DiesKde žijí příběhy. Začni objevovat