Chloe
,,Chloe vstávej"-Al
,,Jojo Al"-já
Určitě se usmála, jako vždy a odešla. Ještě na chvilku jsem se zachumlala do peřin a užívala si toho klidu. Stejně to nevydrželo moc dlouho, protože ty paka mi vlítli do pokoje a začali tam pobíhat jako splašení.
,,Ale no tak"-já
Protočila jsem očima a praštila jsem hlavou do polštářů.
,,Kluci ??"-já
Posadila jsem sea na tváři mi pohrával starostlivej výraz.
,,Copak ??"-Ben
Posadil se vedle mě na postel, to samé udělal i Vick s Mikem.
,,Udělala jsem dobře ?? Vždyť jsem mu hned odpustila a já z toho mám špatnej pocit"-já
,,Jestli chceš být sama, nebo rozveselit, řeknem to Al"-Mike
,,Ona to pochopí, je přece taky žena"- Vic
Mrkl na mě a usmál se. Povzdechla jsem si, a složila hlavu do dlaní.
,,To je Chloe chvilkový, neboj, jen co ho uvidíš, na ten pocit zapomeneš"-Ben
,,Myslíš ??"-já
,,Nevím, ale znám tě už těch pár let"-Ben
Usmál se na mě a já mu úsměv oplatila. Objala jsem ho okolo krku a ještě víc se usmála. K nám do objetí se přidali Mike s Vickem.
,,Tak kluci padejte, jdu se převléknout"-já
,,Zatím jdeme na snídani, pak k nám přijď"-Ben
,,Neee hezky na ni počkáme před budovou"- Vic
Usmál se od ucha k uchu, a pak jsem je konečně vyhodila z mého pokoje. Vzala jsem si bílý crop top, k tomu černé kraťasy, bílé conversky a bíločernou košili. Trochu jsem si pročísla své vlasy, podívala se do zrcadla, a pak odešla za klukama, kteří opravdu čekali před budou.
,,No konečně"-Vic
Praštila jsem ho do ramene, čemuž se jen zasmál. Zavraždila jsem ho pohledem a vyšli jsme k jídelně.
,,Vtipnej"-já
Na to se uchechtl a otevřel mi dveře, jako správný gentleman.
,,Tím sis to nevyžehlil"-já
,,Ale no tak"-Vic
Tomu jsme se všichni zasmáli a šli si sednout k Al.
,,Tak co je dneska v plánu ??"-Ben
Zeptal se, když jsme si sedli. Očkem jsem zpozorovala, že Andy na mě furt kouká. Usmál se a já mu úsměv oplatila. Miluju ty oči, kterými mě propaluje a přitom nahodí ten svůj úsměv. Začala jsem zrychleně dýchat a vůbec jsem nevnímala Al a kluky.
,,Chloe souhlasíš ??"- Mike
,,S čím ??"- já
,,Ty jsi nás neposlouchala ??"-Vic
Vypískl jak holka, až to zabolelo.
,,Poslouchala, jen tohle jsem přeslechla"-já
Nevině jsem se usmála a pokrčila rameny. Ben nade mnou protočil očima a všichni se začali, smát, i když nechápu čemu.
,,No přemýšleli jsme, že teď bychom si zašli do města, tam si něco koupili, pak až bychom se vrátili, šli bychom si zahrát, pokud by teda nebylo takové vedro, jinak bychom šli k vodě, a pak na večer bychom si zahráli."- Ben
,,Jo s tím souhlasím"- já
Usmála jsem se a dojedla jogurt, kterej jsem následně vyhodila a lžičku dala do nějaký misky s vodou. Fuj. Šla jsem s klukama pryč a furt na sobě cítila něčí pohled. Otočila jsem se a uviděla Andyho jak se usmívá, úsměv jsem mu oplatila a doběhla kluky.
Vyšli jsme schody do našich pokojů, kde jsme si vzali peníze a mohli vyjít. Potřebovala bych si tam koupit nějaký plavky. U těch co mám, furt čekám, kdy se na mě rozpadnou. Ano jsou hezké, ale potřebuju nové.
==== v obchodě===
,,Kluci potřebuju plavky,takže buďte tady někde poblíž, já vás pak najdu"- já
,,Dobře, tak vyber dobře"-Ben
,,Neboj"-já
Mrkla jsem na ně a šla se podívat do náhodného obchodu, jestli tam náhodou nebudou mít nějaké, které by mě okouzlily. A ano byly. Bílé s krajkou, strašně se mi líbili, i když bílá, ale v jiné barvě je nemají. Vzala jsem si svojí velikost a šla si je vyzkoušet do kabinky, byly nádherné a docela mi i slušely, ty beru.
,,Dobrý den"- prodavačka
,,Dobrý den"-já
Usmála se na mě a i já na ni. Dala mi plavky do tašky a podala mi ji.
„Na shledanou"-já
„Nashle"-prodavačka
Otočila jsem se a utíkala hledat kluky, naštěstí byli u jídla, jak jinak. Protočila jsem očima a došla k nim.
„Doufám, že jste mi taky něco objednali"-já
Ben vypískl, Vic nadskočil a Mike udělal obojí, jak jsem je strašně hodně vyděsila. Tomu jsem se začala tlemit a kluci se po chvilce ke mně přidali.
„Jinak jo objednali"-Mike
Řekl, když se konečně uklidnili. S úsměvem na tváři jsem přikývla a čekala, co mi objednali.
Ahoooj lidičky ✌❤
Moc se vám omlouvám za to že jsem tady nebyla😢 myslím, že to je už přes rok 🤔 Mrzí mě to, ale jak jsem psala už v jiných příbezích, už se to nebude opakovat ❤ všechny problémy jsou jakš takš vyřešené🌸 takže se těšte na další díly ❤
Moc vám děkuju🤗
Pá 🌸❤
-Princess👑
ČTEŠ
Hope Never Dies
RomantikPotkají se na táboře. Pak se musí rozloučit protože se přestěhoval. Co se stane za 5 let když se přestěhujou k nim do baráku ?? PS: některý chvilky jsou z mýho života ale radši vám nebudu psát který to jsou ;)