26.

56 38 11
                                    

Chloe:

Otočila jsem se a spatřila tam ANDYHO ?!? Co když mě chce znova dát facku, za to jaká jsem byla na Teressu ??

Polkla jsem a s vyděšeným pohledem jsem se koukla na něj a šla pomalým krokem mu otevřít okno.

Když jsem tak udělala slezl z parapetu do mého pokoje. Poodešel pár kroků dál od okna a já ho zavřela. Nechala bych ho otevřený, jenže začal foukat docela silnej a studenej vítr.

Opřela jsem se zády o nějaký stůl co tu byl a čekala co se bude dít dál. Mám docela strach, když teď vím, že je schopen mi dát facku.

Postavil se na proti mně, ale furt byl přibližně o metr dál.

"Chloe"-Andy

"Hmmm ??"-já

"No spadl ti telefon na zem, tak...tak jsem ti ho přinesl"-Andy

Natáhl ke mně ruku s mým telefonem, kterej jsem tu hledala jako blbec, a on byl nakonec venku.

"Děkuju"-já

"Nemáš zač"-Andy

Trochu se pousmál, ale dlouho mu to nevydrželo. Slušelo mu to víc. A divíš se mu že se přestal usmívat ?!? Ne... ale na svou obhajobu můžu říct, že za to maličko může on... To máš pravdu, ale nejvíc se na tom podílela Teressa. S tím máš zas pravdu ty.

Rozhovor s mou myslí přerušil Andy...

"Ehm... tak já už asi půjdu"-Andy

Zastav ho !!! Polib ho!!

"D... dobře"-já

Ty jsi taky neschopná !! To tenhle rozhovor chceš ukončit takhle ?!? Ne. Tak vidíš. Ale je to jeho volba !! Ale je to tvá láska, která je ochotna udělat pro tebe cokoliv !!

Nad tím rozhovorem jsem si povzdechla. Podívala jsem se na Andyho, kterej byl ke mně otočenej zády a trochu se pousmála nad pohledem na něj. Nemyslím to jak je na tom psychicky, ale jak vypadá. Nebo myslím na to, jak na tom je s psychikou, ale teď mám prostě na mysli to jak vypadá vzhledově.

Najednou se mi v očích začaly shromažďovat slzy. Začala jsem mrkat a kousat se do rtu, abych je zahnala zpátky. Andy sáhl na kliku, ale nestlačil ji dolů, aby mohl odejít, místo toho se otočil zpátky ke mně.

Nejdřív si mě prohlídl od zdola nahoru a pak rychlím krokem ke mně došel, natiskl se na mě svým tělem a začal zrychleně dýchat. To já taky.

Položila jsem mu levou ruku na tvář a pomalu se k němu začala přibližovat. Andy to už asi nevydržel, proto chtivě a vášnivě mě začal líbat, jistě že já mu polibky oplácela.

Moc mi to chybělo. Ale hlavně mi chyběl on. Štěstím se mi spustily slzy. Sice, ještě před chvilkou to byly slzy smutku, ale teď to jsou doopravdy slzy štěstí !!

Nějak jsme je neřešili a užívali si tohoto pocitu. Pocitu, že jsme zase u sebe.

Odtáhli jsme se od sebe a hleděli si s úsměvem na tváři do očí.

"Tak moc mi to chybělo"-Andy

"Ani nevíš jak mně"-já

Pousmála jsem se a opřela si mu hlavu o hruď.

"Chloe ??"-Andy

"Ano ??"-já

"Chci se ti omluvit za to jak jsem ti dal facku. Za to že jsem ti nevěřil. Za to že jsem takovej..."-Andy

Nestihl to doříct, protože jsem mu dala prst před pusu. Nechci, aby říkal něco co není pravda.

"Andy o tomhle se už prosím nebudeme bavit. Co bylo, bylo a to už se nezmění ano ??"-Já

"Hmmmm"-Andy

"Andyyy"-já

Natočil trochu hlavu na druhou stranu. Otočila jsem mu ji zpět a dala mu letmou pusu. Tomu se pousmál a ještě víc si mě k sobě přitisknul.

"Dokázala by jsi mi odpustit ??"-Andy

Zašeptal mi do ucha a koukl se na mě s těma jeho proklatě nádhernými oči, který jsou prostě.... No to se ani nedá popsat, jaký jsou.

Trochu jsem se odtáhla a pousmála. Chytla jsem ho za křížek a chvilku si s ním hrála, než jsem odpověděla.

"Tobě ?? Vždycky"-já

Ani bych se nedivila, kdyby to neslyšel, jak to bylo potichu. Ale on to slyšel. Úsměv se mu rázem rozzářil a s jiskřičkama v očích mě políbil.

Po chvilce mě posadil na stůl, o který se opřel rukama a tělem se ještě víc natiskl na mě. Nevím co by se dělo dál, kdyby se za námi neozvalo tleskání, ale byla jsem trochu zklamaná.

Nakoukla jsem přes Andyho rameno a uviděla tam ty tři paka, jak tleskají hvízdají a další ty jejich prapodivný zvuky. Na to jsme se s Andym zasmáli a já ho chytla za ruku. S úsměvem od ucha k uchu se na mě podíval a stisk mi opětoval.

"Já vám říkal, že budou zase spolu-Vic

"Kdybych ho sem neposlal tak by ještě nebyli"-Ben

"Takže máme poděkovat tvé duté hlavince, že vymyslela to co vymyslela ??"-Mike

"No jistě že jo, protože by chodili jak mrtvoly a zítra by nás Chloe zase zmrzačila !!"-Ben

"To máš pravdu s tím naprosto Souhlasím"-Vic

"Ehm... Jestli jste si nevšimli, tak mi jsme ještě tady !!"-já

Řekla jsem jim se zvýšeným hlasem a se zamračeným pohledem. Na to pokrčili rameny a dál se tam hádali. Nevěřícně jsem se na ně nevěřícně podívala. Hned na to se vedle mě ozvalo Andyho tichej smích. Zpražila jsem ho pohledem, ale ten netrval moc dlouho, protože jsem se nad ním musela usmát. Byl tak k sežrání. Všechno přerušila až Alice, která vešla mezi dveře.

"Tak děti večerka, zítra se brzo vstává"

Kluci jen něco nesmyslně zamručeli a odešli, jen Andy mě dal pusu a taky odešel. Celá červená, protože to viděla i Al jsem ji popřála dobrou noc a šla si lehnout do postele.


Tak ahooooj ✌

Moc moc moc se omlouvám že tak dlouho nebyl, ale neměla jsem moc náladu no 😖 takže se vám ještě jednou moc omlouvám a doufám, že jsem tím neztratila nějaký čtenáře 😉😊

Omluvte chyby, jestli nějaké najdete 😖

Doufám že se vám díl líbil 😘

A u dalšího

Zdáááárek Pááááárek 😘✌❤

princess





Hope Never DiesKde žijí příběhy. Začni objevovat