2.

279 49 2
                                    

Chloe:

Byl pátek. Konečně. Vypla jsem budík a vyhoupla jsem se na nohy. Ale že jsem to neměla dělat jsem zjistila až pak. Křuplo mi v zádech. A teď mě to bolí jak prase. No seru na záda musim se jít chystat do toho blázince. Ustlala jsem si a šla k šatníku. Vybrala jsem si černý roztrhaný džíny, tmavě modrý triko a na to jsem dala džínovou černou vestu. Ta vesta se mi strašně líbila. Prohlídla jsem se v zrcadle vypadalo to vcelku dobře. Ještě udělat neco s vlasama a obličejem.

Zašla jsem si do koupelny. Tam jsem se učesala, vyčistila zuby a namalovala se. Vyšla jsem z koupelny do pokoje kde jsem si vzala batoh a longa. Seběhla jsem schody do kuchyně a nasypala jsem tam Jerrymu granule nebo co to je. Doma už nikdo nebyl takže jsem si nazula boty, otevřela dveře a hned zase zavřela aby Jerry neutekl. Zamkla jsem, dala si do uší sluchátka, vytáhla si cigaretu, zapálila jsem si ji všechno jsem pak uklidila do batohu a mohla vyjet.

O 10 minut později - před školou

"Jéééé čau emařko"- David (Terresy kluk kterej mě šikanuje a myslí si jak je hustej)

Snažila jsem se to ignorovat. Rychle jsem vyběhla do školy ke skříňkám. Tam jsem si vytáhla učebnice a šla do třídy. Lidi si na mě ukazujou a šeptaj něco ale to já neslyším protože mám sluchátla a tam mi hraje ACDC- Highway to Hell. To je úplně libová písnička. Došla jsem do třídy a sedla si na moje místo, který bylo v poslední lavici u okna. Nikdo vedle mě neseděl.

S učitelama jsem moc dobře nevycházela, ale známky mám slušný. Nevycházej mi žádný 3 možná jen čtyři 2 což mi příjde slušný. No akorát jsem dostávala poznámky za nedávání pozor při hodině a za to že jsem prej drzá. Taková lež já jsem jen upřímná. Zazvonilo a vešel učitel na matiku. Jak na povel jsme se postavili. Učitel nám naznačil že si máme sednout.

Takže další nudnej den. Jak já závidim bráchovi že nechodí na základku. A navíc on má sen bejt ve slavný skupině a bejt tam za hlavního zpěváka a hrát na kytaru. A já věřím že mu to vyjde. Protože má fakt božskej hlas a umí hrát na kytaru. Já umim hrát jen na kytaru. Někdy si prostě sednem a začnem hrát on pak začne zpívat. A nechá mě i zahrát si sólo na kytaru. Jsem ráda že ho mám. Nevim co bych bez něj dělala.

Hodina už skončila. Ale teď máme další předmět a to je Fyzika. Učitelka na ni je taková normální takže ji mám docela ráda. A i ona mě což je milý. Asi je jediná kdo na týhle škole mě má rád. Hodina začala a já si dala do uší sluchátka. Posadili jsme se a já si začala do sešitu čmárat nějaký postavy a i nějaký texty. Ano vymejšlim texty pro mě a pro bráchu. Nevnímala jsem okolí takže jsem nespozorovala že už je konec. No a takhle to probíhalo celej den.

Doma - večeře

Mamka s Alexem už byli taky doma. Mamuš vařila večeři a brácha .... ten nevim. Seděla jsem na posteli a hladila moje černý koťátko. Pak jsem si šla udělat úkoly. Vim je pátek ale v neděli chci mít volno. A ne se zabejvat nějakema úkolama.

"Chloeeeeee pojď prosím dolů" - mamka

"Jistě" odpověděla jsem mamce. By mě zajímalo co potřebuje ??

Sešla jsem schody dolů do kuchyně. Mamka byla opřená o linku a vypadala nejistě. Docela jsem se bála co řekne. Třeba to že mi našla novou kamarádku a ona by to byla Terresa. Tak to bych asi omdlela na místě.

"Chloe vim že asi s tim nebudeš souhlasit ale poslala jsem žádost na jeden tábor. A oni tě přijali. Takže doufám že mě tady neukamenuješ a že tam pojedeš abys mně udělala radost " - mamka

Pane bože to si dělá srandu ?? proč mě tam poslala, vždyť jsem hodná a nezlobila jsem. Okey tak teď trochu kecám no. Ale to teď není důležité. Teď se řeší to že moje milovaná mamka mě poslala na nějakej tábor !!!!!

"Mamiii tohle mi nedělej já tam nechci. A on jede i Alex ??" - já

"Ne nejede protože mu je 16 a byl by tam jako praktikant a to on nechce" - mamka

"Cože ?? On si mohl vybrat a já ne ??" - řekla jsem vytočeně

"Chloe no tak nech toho. Potřebuješ aspoň nějakýho kamaráda protože my tu nebudem navždy. Prosím udělej to pro mě. Aspoň to zkus a když se ti tam nebude líbit tak na žadnej jinej tábor už nepojedeš, pokud bys nechtěla. Prosím zkusíš to ??" - mamka

No tak tenhle boj mám prohranej. Supeeer jedu na tábor už skáču radostí do stropu.

"Faaaaaaajn. Tak to zkusím. Ale příští rok nepojedu" - řekla jsem poraženecky.

Mamka se usmála od ucha k uchu a přiběhla mě obejmout. Super pošle mě na nějakej tábor a ještě mě udusí. Proč ne ??? A počkat ani nevim kdy tam jedu ??

"Mami a kdy tam jedu ??" - já

"Tuhle neděli a budeš tam na 12 dní" - mamka

"Ale to nestihnu vízo ??? A počkat tuhle neděli ??? Děláš si srandu. To si mi to nemohla říct dřív abych si to stihla zabalit ??" - řekla jsem vyděšeně.

"Na balení máš zejtra celej den. A o vízo se postrarám" - řekla mamka s úsměvem na tváři.

Přikývla jsem a donutila jsem se aspoň k mírnýmu úsměvu. No když už jsem dole tak si dám večeři. Mamka dala na stůl 3 talíře a na ně dala špagety s omáčkou. Ještě jsem si rychle nastrouhala sýr. A bylo hotovo. Musku se sýrem jsem dala do prostřed stolu a šla do chodby abych zavolala Alxe.

Usedli jsme ke stolu a pustili se do toho. Mamka fakt vaří vinikající jídla. Alex se tak divně díval. Chtěla bych vědět co se děje.

"Mami už to ví ??" - zeptal se Alex

"Jo ten tábor ví" - mamka

Alex na mě kouknul omluvným pohledem. Na nic jsem nečekala a objala ho. Usmál se a já taky. Mamka se na nás dívala a je ráda že s bráchou tak dobře vycházíme. To je rád asi každej. Já snad asi nejvíc. Už od malička se o mě staral. Učil mě hrát na kytaru. Vyrovnat se s tím že nemám kamarády ale jeho. Že mi tu bude vždy po boku. Moc jsem mu za všechno co pro mě udělal.

"A najakej tábor to vlastně jedu" - já

"Na nějakej kde tě pořádně naučí hrát na kytaru. Ale nečekej tam žádnej luxus. Budete spát v chatkách po dvojcích. No prostě nebude to jako tady." - mamka

"Kytary ??? Ježíšku na křížku. To nevadí že tam budu mít nějako holku. Hlavně že se tam budu učit na kytaru" - já

"Dívej se na Alexe ten mi poradil jakej tábor" - řekla s úsměvem mamka

"Děkuju" - řekla jsem a objalo ho

"Prosim tě Chloe neděkuj " - Alex

"A ty nepros" - vyplázla jsem na něj jazyk.

Usmál se. Měli jsme dojedýno tak jsem uklidila stůl. Nádobí dala do myčky. Pak jsem se rozločila s mamkou i s Alexem a šla si lehnout. Začali mě totiž bolet ty záda. Šla jsem do koupelny kde jsem si napustila vanu. Dala si vlasy do drdolu, svlíkla jsem se a vlezla si do horký vany. Hned se mi ulevilo. Asi až za půl hodinu jsem vylezla, ještě bych tam klidně vydržela jenže ta voda byla už ledová. Usušila jsem se a vzala si na sebe pyžamo s batmenem. Jsem blázen do batmena. Mám samolepky na kytaře. A takový ty připínáčky nebo nevim jak se tomu říká pak ještě povlečení a oblečení.
Vyšla jsem z koupelny a rovnou skočila na postel. Zachumlala jsem se do peřin. Zachvilku mi Jerry vyskočil na nohy a došel až na hrudník. Začala jsem ho hladit za ouškama a on si lehl. Ztěžka se mi dýchalo protože i když je to kotě tak něco váží. Když usnul sundala jsem ho z mýho hrudníku a položila ho vedle mě na postel. Po chvilce jsem usla.

Taaaak další kapitola. Dofám že se libí. Potěšil by . A u dalšího dílu čawky

Hope Never DiesKde žijí příběhy. Začni objevovat