18.

134 47 3
                                    

Ahojky trochu přeskočím ty dny. Doufám že to nevadí, ale mám v plánu něco dalšího a to nechci zapomenout. No nic co jsem vám chtěla sdělit je tady a já už začnu psát, abych vás moc nezdržovala...

Chloe:

Dneska už je předposlední den. Nějak moc rychle to uběhlo. Sice to bylo fajn ale znova bych to zažít nechtěla. Neberte to tak že ty skvělí chvilky bych nechtěla vrátit zpět, ale to seznamování a takový to už bych nechtěla.

"Chloeeee"- Kim

"Anooooo"- já

"Pojď, musíme jít už začne ta pouť"- Kim

"Už jdu"- já

Rychle jsem seběhla schody dolů a vyšla z chatky. Před ní už stáli všichni. Andy,Kim, Denny, Jake, Debbie, Dott a Tobias. Tam ty tři nás v poslední době nechávají na pokoji.

"Konečně si tady"- Kim

"Tak přece si nenechám ujít tu pouť ne ??"- já

Tomu se zasmáli a přikývli.

Jen abyste věděli dneska se pořádá pouť to už jste zjistili. Budou tam stanoviště s nějakými soutěži a když to uděláte dostanete "peníze" a za ně si pak u hlavního vedoucího "koupíte" nějakou sladkost, hračku nebo prostě nějakou serepetičku.

Jako první stanoviště jsme si vybrali že florbalovým míčkem se musíš trefit do branky. To bylo lehký. Potom jsme se rozdělili.

Já a Andy jsme šli na nějaký krmení. To je to, že si sednete na židle, kolem krku vám daj nějakej šátek a vy si vyberete co chcete, aby vám ten druhej dal do pusi. Měli jsme na výběr buď to bílej jogurt a nebo vanilkovej pudink. Oba je si dali bílej jogurt. Když jsme to řekli oba nastejnou museli jsme se tomu zasmát. Pak mě zavázali na očích šátek a dali do ruky lžičku s bílým jogurtem. Musela jsem se mu strefit do pusi. No musim říct že se nám oboum vedlo "velmi" dobře. Měli jsme oba dva špinavý pusi.

Běželi jsme do umýváren se umejt, protože takhle bych fakt nechtěla běhat po celým táboře.

Druhý stanoviště jsme si vybrali taky s jídlem. No a tady si měl v jednom kbelíku s vodou jablka a v druhým si měl mouku a v tý byl schovanej bonbon. Musím říct že to bylo ÚPLNĚ strašný !!! To jablko nešlo chytit !!  Pak jak si měl mokrej celej obličej si ho musel strčit do mouky a hedat ten ZASRANEJ malej bonbon.

Takže z toho vyplívá že jsme měli celej ksich od mouky. Ale musím říct že to bylo sice strašný ale nasmál ses u toho nehorázně.

Takhle jsme chodili s Andym postanovištích a kupovali jsme si sladkosti a blbosti. Jednou jsme si koupili popcorn a ten byl nehorázně slanej. Fuuuuuuj.

Když už to končilo a nám zbyli poslední "peníze", Andy mi za ně koupil modrej míček a na něm byla růžová chobotnička. I když růžovou moc nemusim, tohle byla taková tmavá a docela se mi i líbila (ta barva). A od Andyho to bylo ještě víc hezčí. Jen co mi to dal do ruky jsem mu skočila okolo krku a dala mu pusu. Měla jsem nehoráznou radost.

Kim, Denny, Jake, Debbie, Dott a Tobias za námi přišli a usmívali se. Sice nevim čemu ale mě a Andyho to dunutilo se taky usmát.

========== večer==========

Chystaly jsme se s holkama na diskotéku.

Vzala jsem si černý potrhaný kraťasy, černé tílko a na to tmavě fialový crop top. Vlasy jsem nechala rozpuštěné, jen jsem  si je trochu natupírovala. Na oči jsem nanesla černé linky a řasenku.

Kim měla taky černé kraťasy a bílý tílko. Vlasy si sepla do culíku a patku si sepla sponkou. Měla úplně stejné líčení, ale ona si dala na pusu ještě černou rtěnku.

A Dott. Ta měla bílé šaty, okolo pasu zlatý pásek. Boty měla bílé a na podpatku. Hmmm nedivila bych se kdyby za chvilku byly hnědé. Vlasy si dalo do vysokého drdolu a "trochu" zalakovala. Ale docela jí to slušelo.

Vyšli jsme z chatky a tam už čekal Michael. Usmál se na nás a já myslela že se rozteču. No a to rozhodně vim, že jsem nebyla jediná.

Vešli jsme do tý hlavní budovy, kde se to konalo, kluci už tu byli a jen co nás zahlídli usmáli se od ucha k uchu.

Došli jsme k nim a zrovna začala hrát pomalá písnička, koukla jsem se na Andyho. Tomu se ještě víc rozzářil úsměv. Teda, pokud to de. 
Natàhl ke mně ruku a já ji přijala. Vyšli jsme na parket kde už se tancovalo.

Andy mě chytil za boky, já mu omotala ruce kolem a položila si hlavu na jeho rameno. Pohupovali jsme se do rytmu. Bylo to neskutečný.

"Zítra je to poslední den co se vidíme tady"- Andy

"Jo pak už ty pojedeš na soustředění a já taky, takže se na dlouhou dobu neuvidíme"- já

Jen přikývl a víc si mě přitiskl k sobě. Usmála jsem se a znova fetovala jeho vůni.

Když skončila písnička a začala další, někdo mi zaklepal na rameno. Odtáhla jsem se od Andyho a uviděla Jakea.

"Smím prosit ??"- Jake

Jen jsem přikývla a šla tancovat s Jakem. V Andyho očích jsem uviděla vztek a smutek. Aaaaale přece by nám Andy nežárlil.

Přitulila jsem se k Jakovi. Mám ho moc ráda, beru ho jako staršího bráchu, i když jednoho mám ale to nevadí.

Po chvilce písnička skončila a začala hrát další, to jsem pro tentokrát tancovala s Michaelem.

Když skončila i tahle, pohledem jsem si vehledala Andyho. Ale nikde tu nebyl. Kde sakra je ?? Vyšla jsem z budovi a porozhlídla se jestli ho někde neuvidím. Ale tady jsem ho taky neviděla. Povzdechla jsem si.

Pak mě napadlo že může bejt u chatky. Rychle jsem se rozeběhla k jeho chatce. Když jsem byla skoro u jeho chatky někdo z rohu vyšel. Lekla jsem se a neubrzdila to, takže jsem do něho narazila. Ta osoba to nečekala, takže jsem ho povalila na zem.

Jen co jsem ucítila tu úžasnou voňafku jsem se podívala jestli to ja ta osaba, kterou hledám. A ano byla. Usmála jsem se a začala ho líbat. Vůbec nevi co to do mě vjelo. Proč jsem se mu nejdřív neomluvila ?? Bože já jsem idiot.

Ale to už byste mohli vědět, takže by vás to nemuselo ani překvapit.

Chytil mě za boky a polibjy mi oplácel. Bylo nám v celku jedno že se líbáme na zemi a že nás můžou vedoucí uvidět. Prostě puberťáci.

Ahojkyyyy lidičky ✌

Je tu další kapitola, ale tato není ještě u konce :3  V další kapitole ze začátku bude pokračování, jen mi to přišlo už docela dlouhý a nevěděla jsem kde to ukončit no ¯\_(ツ)_/¯

To je v první ředě...

V druhý řadě Vam chci poděkovat za 1.2K reads a 197 like

OMG lidičky, vím že to píšu už po několikáté ale je to pravda, Moc vám děkuju. Jste úžasní !!!!! Fakt moc děkuju !!!!! Moc mě to potěší, a hlavně ty komentáře co píšete. WOW mám strašnou radost ^.^

Děkuju Moc a u dalšího dílu

Zdááááááár

-Princess

Hope Never DiesKde žijí příběhy. Začni objevovat