3.

239 52 1
                                    

Kim:

Včera jsme se sem přestěhovali. Je to vesnice a asi 20 minut od města pokud jdete pěšky jako teď já. V městě je prej park tak se tam jdu podívat. Když jsem tam vešla okouzlila mě ta krása. Bylo to tady úžasný. Sedla jsem si pod nějakej strom, nevim jak se jmenuje nemám ráda přírodopis. Jsem ráda že poznám pampelišku, růži a sedmikrásku. To mi stačí.

Zapálila jsem si cigaretu a rozhlížela se okolo. Opo dál jela nějaká holka na longu. Byla jiná než ty ostatní holky co tu prošli. Tahle byla tak stejně vysoká jako já. Měla fialový vlasy a sčesaný do patky. Byla oblečená do tmavých barev. Moc jí to slušelo. V puse měla cigaretu. A jednou rukou si utírala slzy. Divim se že za ní neběží nějaká kamarádka nebo třeba její kluk. Protože to bych se divila kdyby ona neměla kluka.

Odjela a já se koukla na mobil kolik je. Byly 4 hodiny. Už ?? No nic jde se domů. Zašlápla jsem cigaretu. A vydala se. Ješte jsem si do uší dala sluchátka. No a aby mně ta cesta ubýhala rychleji tak sd vám předstvim.

Jmenuju se Kimberli Pitts ale bývalí kamarádi mi říkali Kim. Je mi 13 v pondělí mi bude 14. A v neděli odjíždím na tábor kde se učí na kytary. Těšim se tak na půl. Moc mě nebaví se seznamovat. A nebudu se tam kamarádit s nějakejma zmalovanejma krávama. Jsem Emo stejně jako tam ta holka. V puse mám 2 piercingi.Hraju na bas kytaru. Můj brácha hraje na kytaru. Jmenuje se Jakob Pitts ale jeho kamarádi mu říkají jen Jake. Je mu už 15. Wow tím povídáním o sobě a Jakeovi dalo tolik času že už stojim před naším domem.

"Jsem domaaa"- já

"Ahoj segra" - brácha a na pozdrav mě ještě objal.

"Naši už jsou doma ??" - já

"Na ale je tu Andy"- Jake

"Čau Andy"- já

"Ahoj Kim"- Andy

Šla jsem nahoru do svýho pokoje. Mám ho velkej docela. Sedla jsem si na postel a natáhla se pro kytaru. Začala hsem si nesmyslně brnkat. A ještě jen aby ste věděli kdo je Andy. To je kamarád Jakea. Bydleli daleko ale prej se sem asi před 6 dny přestěhovali. Moc se neznáme jen víme o sobě jak se jmenujeme. A ještě k tomu ti 2 jedou taky na ten tábor takže super.

Prej ta chatka je po dvou no super a jestli já budu s nějako krávou a nebo tlustou divnou holkou tak se asi zbláznim. Jako proti silnějším nic nemám jen bych to asi nesnesla těch 12 dní. Moc bych chtěla aby tam jela ta pěkná holka. Zkusím se zeptat Andyho jestli je někde odtud. Položila jsem kytaru na postel a vyběhla z pokoje. Seběhla jsem schody až do obýváku kde seděli oba 2.

"Andy ??" - já

"Ano" - Andy

"Neviděl si tady někde v týhle vesnici nebo městě holku s fialovejma vlasama sčesný do patky a v tmavým oblečení ??" - já

"Ne neviděl. A ty si takovou viděla ??" - Andy

Přikývla jsem a zase zpátky odešla. Zajímalo by mě jestli je z týhle vesnice. Jestli by mi někdo řekl jak se jmenuje a kde bydlí vyskočila bych snad z kůže protože mít takovou kamarádku tak to bych se snad posrala. No nic Andy tady asi přespává protože je chvilku po 8 hodině. Šla jsem se umejt, vyčistit zuby a spát. Bylo toho na mě moc.

Převlíkla jsem se do pyžama s Hello Kity. Ještě chvilku jsem si hrála na kytaru, pak jsem si lehla. Jen co jsem dopadla do měkoučký postele jsem se zase zvedla a rychle vyměhla z pokoje do kuchyně. Já si přece zapomněla dát večeři.

"Ségra co jdeš vařit vždyť bude za půl hodiny 9." - Jake

"Večeři, protože jsem ji neměla a mám hlad" - Já

"Ty si blázen fakt že jo. A co to kuchtíš ??" - Jake

"Palačinky" - já

"Mluvil tu někdo o jídle ??" -Andy

"Neeeee jen po takovejch divnejch plackách" - já a protočila jsem očima

"A nedáš nám pak taky ??" -Jake

"Jen když si se mnou pak zahrajete. No a ty zazpíváš" -já

Přikývli a já se dál věnovala palačinkám. Měla jsem hotovo. Všem jsem dala pár kousků aby vystačilo na každýho. Pak jsem nám ještě přichystala nějaký marmelády, cukr a nechyběla ani nuttela. Když jsme dojedli kluci mi to pochválili a pak i poděkovali. Uklidila jsem nádobí do myčky a pak došla za klukama do obýváku. Sedla jsem si na kraj gauče vedle Jakea.

Po chvilce zezení a čučení na televizi ve který stejně nic nedávaj jsem vstala a řekla

"Tak jdem hrát a zpívat. Slíbili ste to " - já

"Kim ještě chvilku" - Jake

Jen jsem zakroutila hlavou. On si povzdychl a vstal taky. Vyšli jsme nahoru do mýho pokoje kde mám aspoň uklizeno. Jake si vzal vlastní kytaru a já svoji. Hned vedle na stojanu jsem měla basu. Sedla jsem si na postel a kluci se rozmístili po pokoji. S Jakem jsme začali hrát. A Andy zpívat. Hráli a zpívali jsme do 10 večer.

"Hele kluci moc ráda bych si s váma ještě zahrála jenže musim jít spát abych si zejtra mohla stihnout zabalit" - já

"Nojo vole my přece taky. Tak dobrou Kim" -Jake. Ještě mi dal pusu do vlasů.

"Čau Kim"- Andy

"Ahoj Andy"- já

Pak se za nima zavřeli dveře a já po chvilce usla.

Čaukyyyyyy. Omluvte chyby . A pokud aspoň trochu líbilo tak by potěšil . A u dalšího dílu. Tak zatim Nazdárek ✌

Hope Never DiesKde žijí příběhy. Začni objevovat