Chloe:
Byla jsem v nějaký zemi skřítků. Měli mě rádi. Starali se o mě. Ale pak najedno začali řvát.
"Vstávat islamisté na nás útočí"- Alex
Leknutím jsem sebou trhla až jsem z toho spadla z poste. Ten kreténskej kretén mě vzbudil. V.... určitě nekřesťanskou hodinu. Posadila jsem se a snažila se vymotat z peřin abych ho pak mohla jít zavraždit. Ten se mi tlemil jak blbej.
"Ty hovado ... Co ně budíš v nekřesťanskou hodinu !!. Teda "budíš". Víš jak jsem se lekla ??" - já
"Vždyť je 9 hodin. A to mi je jedno že ses lekla hlavně že já z toho mám radost" - Alex
Už jsem byla vymotáná z peřin takže jsem po něm skočila. On to nečekal takže jsme se svalili na zem. Pak jsem ho začala lechtat. On vřískal, chrochtal, tlemil se a bůh ví co všechno.
"Chloe dost...... Přestaň..... Prosím" -Alex
"No vidíš že to de i po dobrym"- já.
Poplácala jsem ho po tváři. On jen protočil očima. Já se usmála a šla se nasnídat. Jelikož jsem šla v pyžamu a neučesaná, nenamalovaná vypadala jsem strašák. Přišla jsem do kuchyně a když mě uviděla mamka, vykulila oči.
"Dobrý ranko a ano vypadám jak strašák já vim, tak se na mě mami takhle nedívej prosím" - já
"Tobě taky, a dobře. Jen jsem se lekla jak máš ty vlasy. Už jsem si myslela že je takhle chceš mít" - mamka
"Ne nechci neboj" - já
Přikývla a položila přede mě talíř s mýchanejma vajíčkama. Krásně to vonělo. Rychle jsem se najedla. Uklidila to po sobě. Poděkovala a i pochválila výbornou snídani mamce. Vyšla jsem schody nahoru. Tam jsem přešla k šatníku ze kterýho jsem si vytáhla černý legíny, tričko s batmenem a tu vestu co jsem měla včera. Musim totiž jít do města si koupit cigarety a pak nějaký oblečení.
Došla jsem si do koupelny kdy jsem se pokusila udat ze sebe člověka. No stejnak vypadám jako vždycky. Vyčistila si zuby a namalovala se. Vyšla jsem z koupelny, z pokoje jsem si vzala longa, mobil,sluchátka a cigatety. Fajn mám vše můžu vyrazit.
Seběhla jsem schody dalů zařvala jsem na mamku a Alexe že jdu a odešla jsem. Položila jsem longa a rozjela jsem se. Vytáhla jsem si cigaretu. Jo možná mi není 18 ale co ?? Jsem poberťák v pibertě se musí zkusit všechno. Vtáhla jsem nikotin do plic. Hned mi bylo líp. Když už jsem byla před obchoďákem típla jsem cigaretu. Vzala jsem longa do ruky a vešla.
Hned jsem zamířila do terranovi. No vim že bych měla kupovat kde je to vyhrazeno pro emo. Ale ve městě takovej obchod není. A v terranově najdeš taky skoro všechno. Koupila jsem si černý legíny, koženou bundu se cvočky, tričko na kterým byla vlajka Ameriky a ještě jedno tričko a to s KISS. Pak jsem si zašla do trafiky pro cigarety. Znám obchod kde prodávaj všem cigarety. Takže to je fajn.
Vyšla jsem z obchodu a střetla jsem se s Terresou a Davidem. Proč pane bože ?? Snažila jsem se jít dostatečně daleko od nich ale stejně si mě všimli. Terresa mu něco pošeptala. On šel přímo za mnou. Bála jsem se ale už to známe pár kopanců do břicha a je konec. Došel ke mně a vzal mě kolem zápěstí. Měl moc velkej stisk takže je me jasný že to pak budu mít fialový. Zatáhla mě do uličky hned vedle obchodu. Chytl mě za vlasy a silou mě strčil na zeď. Pak se ozvalo.
"Hej nech ji bejt !!" - někdo
"Okey okey jen jsem jídal ponaučení" - David
Kurva jaký ponaučení ?? Vždyť jsem mu nic neudělala ani neřekla tak co sem sere nějaký ponaučení. Ten kluk si ke mně kleknul. Byl oblečenej v černym, vlasy měl černý a sčesaný do patky.
ČTEŠ
Hope Never Dies
RomancePotkají se na táboře. Pak se musí rozloučit protože se přestěhoval. Co se stane za 5 let když se přestěhujou k nim do baráku ?? PS: některý chvilky jsou z mýho života ale radši vám nebudu psát který to jsou ;)