O da prens giyisisi gibi bir şey giymişti buna gülmeden duramadım çünkü altında tayt vardı. ''Gülme ''. ''Aras bu hal ne''.''Deniz lütfen gülme ya oğlum Emre seni geberticeğim hani Deniz istemişti bunu giymemi''.''Şimdi Deniz benim kankam ya onun doğum günü benim doğum günümdür diye düşündüm ve böyle ufak bir istekte bulundum ama neyse ben kaçıyım o zaman''.''Bitmedi mi ya''.''Bitmemiş galiba ve asla vazgeçmeyecek''.''anlayamıyor bir insanı zorla sev dedi mi sevemeyeceğini Berile de öyle davranıyor bize de''.''Ah evet gerisini biliyorum galiba,sevemeyecek kendi istese bile, istemeyen birini''.''Hep aynı şeyleri mi söylüyorum''.''Evet bunları yaklaşık on iki defa duydum''.''Sana kendime bile itiraf etmek de zorlandığım bir şeyi anlatıyım mı ?''. Dedim ve ayağa kalktım biliyordum arkamdan gelecekti. Teras gibi bir yere çıktıktan sonra durdum ve hiç tereddüt etmeden yere oturdum. ''Artık ikimizin de bildiği ve sıkıldığı bir şey Emre'nin garip hareketleri yani bu konuda seni kırmak istemem ama---''.''Deniz ben bunları biliyorum daha önce den de söylediğin şeyler bunlar hatta yaklaşık on iki defa beni kırmak istemiyorsun çünkü beni sevemezsin biliyorum çok şeyler yaşadın ve zor ama sen de biliyorsun ki ben seni hiç öyle görmedim yani sevgili gibi bunun ikimiz de farkındayız şimdi birbirimize yaklaşık on iki defa anlattığımız şeyleri boş ver ve neler yaşadığını anlat''.''Zor yani dediğim gibi kendim bile yeni fark ettim. Ben böyle biri değildim. şimdi dışarıdan nasıl görünüyorum karamsar, sıkıcı, suratsız, arkadaş canlısı olmayan,egoist ve bunları çoğaltabiliriz''.''Hayır ben öyle düşünmüyorum''.''Senin düşünüp, düşünmemen önemli değil geri kalan herkes öyle düşünüyor, ben eskiden iyi biriydim, bir çok arkadaşım olurdu,dışarıdan biriyle arkadaş olmak da hiç sıkıntı çekmezdim, çok konuşuyordum en önemlisi mutluydum, Hayatta olup olabileceğim kadar mutluydum, sürekli gülerdim, şakalar yapardım ve kimseyi önemsemezdim ama bir şey oldu ve ben kendimi,kendim gibi hissetmemeye başladım birine bağlı kalmıştım ve o ne derse öyle yapmaya başladım. Biliyor musun en sevdiğim yemek bamyadır mesela ama insanlar genelde bamya yemeğini sevmediği için o zamanlar bamyayı bile gizli, gizli yedim sanki kötü bir şeymiş gibi, epey kiloluydum ama öyle mutluydum yaşamak için değil de , yemek,yemek için yaşıyordum, benim tarzım öyleydi ama hayatıma o girdikten sonra ölesiye bir diyete başladım. Yanlışlıkla yemek yersem kusmaya başlardım, zamanla manken hastalığına yakalandım ve ne yersem çıkartmaya başladım, en sonunda böyle tığ gibi kaldım ama kilolarım la birlikte mutluluğum da uçtu gitti, hayatıma artık ben değilde topluluklar karar veriyordu, az yemek ye ince ol,çok makyaj yap ve güzel ol, güzellik görecelidir ve ben şişman halimle gayet güzeldim bence,şimdi iyileşmeye başladım yani en azından istediğim şeyi yiyebiliyorum ve yediğim de çıkartmıyorum, eğer bir insan seni yönetmeye çalıştıysa ne demek istediğimi anlamışsındır''.''Onun için mi okula ilk geldiğin de kimseyle konuşmamaya çalışıyordun''.''Hem evet,hem hayır yani bütün insanların sıradan bir şekilde yaşadığını düşünüyordum, sence de aynı tip olmaya çalışmıyorlar mı?''.''Nasıl yani''.'' Yani şey mesela dinledikleri müzikler ya da yemekler,giydikleri kıyafetlerin rengi bile aynı oluyor''.''Evet demek istediğini anladım sürü gibi davranıyorlar''.''Evet tam bir sürü gibi ama bunun farkın da değiller sürü de olmamaya çalışırken bile sürü gibi davrandıklarının farkın da değiller''.''voaw voaw voaw Deniz kankamın içinden ne cevherler çıkmış da farkında değilmişiz, öyle bakma Aras sende fena değildin,''.''Emre sen ne zamandır bizi dinliyorsun''.''Ha evet doğru burada yalnız kalmanız gerekiyordu ama hem Yağız abi sizi merak ettiğin den hem de ben sizin ne konuştuğunuzu birazcık merak ettiğimden geri geldim''.''Benim dediklerimin ne kadarını duydun'' dedim endişeyle.''Yeteri kadarını denebilir ama bana söylememeyi mi düşünüyordun yoksa çok ayıp''.''Aslında evet ama--''.''Neyse , neyse siz ikiniz zaten hep benden bir şeyler saklarsınız ama ben bu gün ilk defa mantıklı konuşacağım, biz ikimiz yani Aras ve ben seni eski mutlu haline çevirebiliriz sürüden olmak zorun da değilsin''.''Ben bilemiyorum yani.. galiba artı değişmekten korkuyorum''.''hayır hayır bu değişmek olmayacak bu kendini yeniden buluşun olacak''...Ah evet, evet Emre gerçekten ilk defa mantıklı konuştu değil mi bu arada neler olacağını veya daha önceden neler olduğunu merak edenler ?
---sevgilerle dedikoducu kız ya da ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON KEZ
HumorDeğişim için siyah olmak gerekmiyordu aslında rengarenk de olunabilirdi. İnsanların düşünceleri, sürekli değişen fikirleri arasında kalmış bir o kadar da yıpranmış, kendi sularında boğulmuş Deniz tekrar fısıldadı hayatın da ki inancına "SON KEZ" diy...