03

7.7K 660 202
                                    

(00.17)

KimKai88 : Biraz geç oldu ama özür dilerim . Müsait olamadım .

KimKai88 : Anlatmanı bekliyorum .

Kyungpir : Ailem boşanacak sanırım . Hemde benim yüzümden .

KimKai88 : Senin yüzünden mi ? Neden? o.O

Kyungpir : Annem beni istemiyor ve babam da beni koruyor . Annem oğlun bu evden gitmezse boşanırım diyor . Babam beni bırakmayacağını söylüyor . Yani sanırım boşanacaklar .

KimKai88 : Hey ! Hangi anne senin gibi sevimli bir çocuğu istemez . >.<

Kyungpir : O benim üvey annem Kai . ( Şu üvey ailelerden ne çektin be Soo -,- )

KimKai88 : Çok üzüldüm Soo. Umarım baban seni bırakmaz . Onlar boşansalar bile babandan vazgeçme sakın .

Kyungpir : Kai babam annemi seviyor . Onların mutluluğuna engel olmak istemiyorum .

KimKai88 : Ne yapmayı planlıyorsun ?

Kyungpir : Sanırım evden kaçacağım .

KimKai88 : Saçmalama . Bunu yapamazsın Soo !

KimKai88 : Hey. Kime diyorum !

KimKai88 : Bana cevap ver .

KimKai88 : Yine çevrimdışısın . Hayır yani konuşurken neden birden çıkarsın ki ?

KimKai88 : Beni sinir etmeye çalışıyorsan tebrikler . Başarılı

KimKai88 : O evden kaçılmayacak Soo ! O kadar ! Beni dinlemek zorundasın .

KimKai88 : Ben seninle görüşebilecek kadar iyi olduğum zaman birlikte kaçabiliriz ama şimdi olmaz. Tamam mı ? Sakın öyle bir şey düşünme bile Soo >.<

***************

Kyungpir : Ne kadar mesaj atmışsın salak !

Kyungpir : Evden gitmek zorundayım . İstenmediğim bir yerde kalamam . Onların mutluluğunu bozamam .

Kyungpir : Keşke yanımda olsaydın Kai. Sanırım bir arkadaşa ihtiyacım var .

KimKai88 : Üzgünüm . Yanında olmayı çok isterdim ama ben çok uzaklardayım . Yanına gelmeyi çok isterdim .

Kyungpir : Seoul de değil misin ?

KimKai88 : Ben Japonya'dayım Soo . Koreliyim ama ailemin işi sebebiyle buraya geldim . Yanında olabilmek için her şeyi verirdim .

KimKai88 : O evden çıkma Soo . Tamam mı ?

Kyungpir : Eşyalarımı bile topladım Kai . Çok geç .

Kyungpir : Bu gece gideceğim ve sanırım seninle son konuşmam . Kendine iyi bak . Konuşmaya başlayalı daha bir iki gün oldu ama senin beni sinir edişini bile özleyeceğim .

KimKai88 : Kyungsoo saçmalama ! Yapamazsın .

KimKai88 : Hey!

KimKai88 : Şu çevrimdışı olma şeyi sende alışkanlık oldu sanırım !

KimKai88 : Daha kalacak bir yerin bile yok .

Wattpad | KaiSoo | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin