4.2

3.6K 327 117
                                    




KimKai88 : Seni özledim .

Kyungpir : Daha az önce birlikteydik .

KimKai88 : Olsun . Yine de seni özledim :(

Kyungpir : Jongin işim var .

KimKai88 : Ne işi bu ?

Kyungpir : Birkaç ders tekrarı yapmam lazım .

KimKai88 : Okul daha yeni bitmişken mi ?

Kyungpir : Konuları unutmamak için üzerinden geçiyorum Jongin . Bu sene istediğim bölümü kazanmam gerekiyor.

KimKai88 : Kendini bu kadar yorma.

Kyungpir : Yormam gerekiyor . Yoksa bir şey yapamayacağım ve hayallerim yalnızca hayal olarak kalacak . Bunu istemiyorum .

Kyungpir : Sen de çalışmayı hiç düşünüyor musun ?

KimKai88 : Japonya'da Kim Şirketinin başına geçeceğim . Bunun için de çalışmama gerek yok sanırım .

Kyungpir : Japonya mı ?

KimKai88 : Evet .

Kyungpir : Yani Kore'de olmayacaksın . Ben sandım ki Kore'ye temelli geldin .

KimKai88 : Hayır sadece arkadaşlarımı görmek için . Bir de seni . Okulların açılmasına yakın bir zamanda döneceğim .

Kyungpir : Anladım .

KimKai88 : Sen iyi misin ?

Kyungpir : Peki ya biz Jongin ? Bize ne olacak  ?

KimKai88 : Uzaktan birkaç ay boyunca yaşadık . Okulu bitirdikten sonra buraya gelirsin . Benim yanıma .

Kyungpir : Hayallerimde Japonya yok Jongin . Ben Çin'de okumak istiyorum . Senelerdir bunun hayaliyle yaşıyorum . Üzgünüm .

KimKai88 : Ne yani ? Ömür boyu uzak mı olacağız birbirimize ? Ben yanıma gelebileceğini düşündüm . Benimle hayallerin yok mu Kyungsoo  ? Benim için diğer hayallerinden vazgeçemez misin ?

Kyungpir : Peki ya sen Jongin ? Benim için Kim Şirketinden vazgeçemez misin ?

KimKai88 : Bunu yapamam Soo . Annemi hayal kırıklığına uğratmam .

Kyungpir : Ben de hayallerimden vazgeçemem Jongin . Belki birbirimizin hayallerinde yerimiz yoktur . Ha ?

Kyungpir : Belki biz birbirimiz için değilizdir Jongin .

KimKai88 : Saçmalıyorsun Kyung . Bunu daha sonra konuşamaz mıyız ? Şimdi mutluyken böyle şeyler konuşmak istemiyorum . Zamanı geldiğinde bunun da bir çaresini buluruz .

KimKai88 : Biz babanı aştık Soo . Bunun mutluluğunu yaşayamaz mıyız şimdi ?

Kyungpir : Jongin önümüzde bir sürü engel varken biz yalnızca birini aştık . Düşündükçe çıkılmaz bir hal alıyor .

KimKai88 : O zaman düşünme Soo . Anladın mı ? Her şey zamanla .

Kyungpir : Her şeyi zamana bırakmak ne kadar doğru bilmiyorum ama senin dediğin gibi olsun Jongin. Şimdilik hiçbir şey yokmuş gibi devam edelim .

Kyungpir : Şimdi benim kaldığım işe devam etmem gerek . Kendine iyi bak .

Kyungsoo mesajın ardından tezgahın üzerindeki peçeteden aldı ve durmadan akan gözyaşlarını sildi .

" Dediğin gibi olsun Jongin . Her şeyi zamana bırakalım . "

Wattpad | KaiSoo | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin