*37*

3.9K 351 158
                                    







Kyungsoo karın gurultusuna kulak vererek yataktan kalktı ve mutfağa doğru ilerledi . Buzdolabını açıp atıştırmalık bir şeyler aradı gözleri . Üst kattan gelen tıkırtıyla yerinden sıçradı ama daha sonra kuş olduğunu düşünerek geçiştirdi . Şu an için açlıktan başka bir şey düşünmek istemiyordu . Malzemeleri mutfak tezgahına koyduğunda yukarıdan yeniden tıkırtılar duydu ve bu sefer işin ciddiyetini kavrayarak korka korka üst kata çıktı . Merdivenlerin yanında duran vazoyu eline almayı ihmal etmemişti .

Üst katın koridorunda bekleyerek yeniden ses işitmeyi bekledi . Tekrarlayan sesin odasından geldiğine kanaat getirdi . Terliklerini sürte sürte ilerledi ve kapının kulpunu tuttu . Kulağını kapıya dayayarak ne olduğunu anlamaya çalıştı . Elindeki vazoyu önüne siper ederek kapıyı açtı . Gözüne önce açık pencere ve daha sonra odanın ortasında duran kapüşonlu çocuk takıldı .

" Sen de kimsin ? Evimde ne işin var ? " dedi elindeki vazoyu arkası dönük çocuğa tutarak .

" Hey ! Sana diyorum . "

Kapüşonlu çocuk yavaşça arkasını dönmeye başladı . Kyungsoo yüzünü dönen çocuğu gördüğünde derince bir nefes verdi .

Çocuk elindeki poşeti sallayarak sözlerine başladı .

" Yalnızca bir şeyler yemek istersin diye düşündüm . "

" Korkuttun Jongin. Hem kapı yerine pencere de ne ? "

" Sadece değişiklik olsun dedim . "

" Normal değilsin . "

" Yeni mi fark ettin bunu ? Normal değilim zaten . "

" Kendini biliyor olman güzel . "

Kyungsoo Jongin'in elindeki poşeti aldı ve içindekilere baktı .

" Bu abur cuburlar karnımı doyurmaz ki . "

" Evinizde bir şeyler vardır diye düşündüm . Bunları da film izleriz diye almıştım . "

Jongin kapıya doğru ilerlerken aniden durdu .

" Bu arada mutfak neredeydi ? "

" Alt katta . Merdivenlerin sağında ."

" Pekala . Ben bir şeyler hazırlarken sen de film seç . "

Kyungsoo kafasıyla onayladıktan sonra Jongin mutfağa doğru ilerledi .

Kyungsoo her ne kadar duygularını gizlese bile Jongin'in yanında olmasından mutluydu . Yüzündeki geniş gülümsemeyle film aramaya başladı .

" Doushitemo Furetakunai " adlı filmin konusu ilgisini çekmişti . Eşcinsellik içeren film kendi durumlarını yansıtıyordu ve bazı şeylerinde kendilerine benzediğini düşündü . Yatağına geçip yastıkları düzenledi ve film izlenecek bir hale getirdi . Merdivenlerden gelen sesle yatağa geçti ve yerini aldı .

Jongin içeri elinde tepsiyle girdi ve Kyungsoo'nun kucağına koydu . Kyungsoo kumandayı eline alıp oynatma düğmesine bastı . Kyungsoo bir yandan yemeğini yerken bir yandan da filmi seyrediyordu .


Biten yemekle tepsiyi komodinin üzerine bıraktı . Yatakta rahat duramayarak sürekli dönüp duruyordu. Jongin rahat edemediğini anlayınca Kyungsoo'yu göğsüne yasladı .

" Böyle daha iyi oldu sanırım . "

" Sağ ol . "

Kyungsoo rahatın Jongin'in kollarında olduğunu anladığında mutlu oldu . Jongin'in ona iyi geldiğinin farkındaydı .

" Film güzeldi . "

" Sen daha güzeldin . "

" Anlamadım ? "

" Filmi izlemektense seni izlemek daha güzeldi . " Jongin elini Kyungsoo'nun belinden çekerek yüzüne götürdü ve yanağını okşadı . Gözlerinin içine bakarak devam etti :

" Seni seviyorum Kyungsoo . " ( hazır yataktayken şey mi yapsalar -,- )

Jongin yüzünü Kyungsoo'ya yaklaştırdı . Dudaklarının arasında az bir mesafe kalırken ikisi de gözlerini kapattı .

Aşağıdan gelen anahtar sesiyle Kyungsoo yerinden sıçradı .

" Kyungsoo bebeğim biz geldik . "

Jongin'in ağzından çıkan tek şey ise koca bir " Siktir!" oldu.

Wattpad | KaiSoo | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin