*14 *

5.6K 533 215
                                    




(9.23 )

" KimKai88 : Neden bana böyle davranıyorsun bebeğim ? "

" KimKai88 : O karnındaki ikimizin bebeği . Bunu kabullensen iyi olacak . "

" KimKai88 : Daha ne kadar beni görmezden geleceksin . T_T "

" KimKai88 : Çocuğumuz babasız mı büyüsün istiyorsun yani ? Yazık değil mi ona ? Kendini düşünmüyorsan bebeğini düşün . "

" KimKai88 : O bebeği aldırayım dahi deme ! O ikimizin meyvesi T_T "

" KimKai88 : Beni görmezden gelerek çok üzüyorsun . "

(15.22)

" Jihyun-ah : Wattpad de gezinirken dikkatimi çekti . Vuaa . Bu hesap bir kıza mı ait ? Kai'ye yazık değil mi ? Ne demek bebeği aldıracaksın ? O minik şeye kıyılır mı ? "

" KimKai88 : Görüyor musun ? Resmen benim bebeğimi aldırmak istiyor . Evet . Bu hesap bir kıza ait . Sevgilime ait . Ama bebek olduktan sonra beni terk etti ve bebeği aldıracağını söyleyip duruyor . "

" Jihyun-ah : Çok üzüldüm T_T Hey Kyung! Sakın o bebeği aldırma ! Hem babası da bebeği isterken ne diye bebeği aldırıyorsun ? Yazık ona T_T "

- Kyungpir çevrim içi -

" Kyungpir : Siktir . Siktir . Milyonca kez siktir ! Ne saçmalıyorsun sen göt !? Ne bebeği lan mal ? "

" Jihyun-ah : İşinize karışmak istemem ama o bebeği aldırmayın lütfen . "

" Kyungpir : Ne saçmalıyorsunuz lan siz ? Ben hamile falan değilim . Hem ben erkeğim !"

" Jihyun-ah : Ama Kai kız olduğunu söylemişti ve hamilesin diye yazıyor . "

" Kyungpir : Kai'nin ben ... Her neyse . Yok öyle bir şey ! "

( Özel)

KimKai88 : Sana yaparım dediysem yaparım -.-

Kyungpir : Siktir git !

KimKai88 : Bir de üstüne atar mı yapıyorsun ? Benim sana trip atmam gerekiyordu gerizekalı .

Kyungpir : Duvarıma sıçman gerekmiyordu . >_< Rezil oldum senin yüzünden .

KimKai88 : Söylemeyecek misin ?

Kyungpir : Neyi ?

KimKai88 : Grup ödevi diyorum . Arkadaşın diyorum . Kız mıydı , erkek mi ?

Kyungpir : Hangisini söylersem kıskanmayacaksın ?

KimKai88 : Kız dersen kıskanmam .

Kyungpir : İyi. Ekip arkadaşım erkek .

KimKai88 : Ciddi misin ? Eşcinsel mi ? Sevgilisi var mı ? Seni mi seviyor ? Sana dokundu mu ? Tensel temas oldu mu ?

Kyungpir : Yavaş gel gerizekalı !

Kyungpir : Eşcinsen . Sevgilisi var . Beni sevecek bir tip değil . Bana neden dokunsun salak ? Tensel temasımızın olması normal değil mi ?

KimKai88 : Huh . Rahatladım . En azından sevgilisi var . -,-

Kyungpir : Evet.

Kyungpir : Bu arada . Sen de mi okula gidiyorsun ?

KimKai88 : Sonunda beni umursadım . Aman Tanrım *-*

Kyungpir : Ne alaka canım ? Sadece konu yoktu -,- ( yaw he he -,- )

KimKai88 : Okula gidiyorum . Hatta seninle aynı yaştayım .

Kyungpir : İyi . Sana 'hyung' gibi saçma sözcükler söylemek istemiyorum .

KimKai : İstersen ' bebeğim , sevgilim , aşkım ' diyebilirsin . Sorun yok benim için :*

Kyungpir : Eiyy -,- Yavşak herif . İğrençsin .

KimKai88 : Odandan çık ve biraz Sehunlarla otur . Yoksa yakında kafayı yiyeceksin .

Kyungpir : Sen varsın .

Kyungpir : Ama istemiyorsan demek ki .. Gideyim en iyisi .

- Kyungpir çevrim dışı -

KimKai88 : Ne ? Ne dedin ?

KimKai88 : Sen benimleyken mutlusun değil mi ? *-*

KimKai88 : Keşke git demeseydim .

KimKai88 : Şimdiden pişman oldum -,- Çok aptalım .

Wattpad | KaiSoo | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin