" Kyung . S-sen iyi misin ? "" Evet Jongin . Babamdan saklamak oldukça saçma zaten . Ben artık kimsenin arkasından iş çevirmek istemiyorum . "
Kyungsoo'nun babası hala şok ile iki gence bakıyordu . Oğlu daha önce birini sevmemişti .
" Soo Jongin ile biraz konuşmama izin verir misin ? "
Kyungsoo babasının bağırıp çağırmasını beklerken onun bu kadar sakin olmasını anlayamıyordu . Kendi gittikten sonra Jongin'e bir şey yapar mıydı , düşüncesi beynini kemiriyordu .
Jongin'e bir bakış attığında Jongin'in de gitmesini istediğini gördü ve oldukça ağır adımlarla kapıya doğru ilerledi . Babasının Jongin ile ne konuşacağını merak ediyordu .
" Eh. Evet Jongin . Bu durum oldukça zor benim için . Yani Kyungsoo daha önce birini sevmemişti . Belki de sevmişti fakat bize söylemeye cesaret edemedi . Ondan beklenilmedik davranışlar olduğunu anlayabiliyor musun ? Ama bu durumu benimle konuşması ve bana yalan söylememiş olması da ayrıca takdir edilecek bir davranış . Kyungsoo buna cesaret ediyorsa eminim ki seni de oldukça seviyordur . "
" B-iz . Birbirimizi seviyoruz Bay Do . Onun beni sevdiği kadar ben de onu seviyorum bundan emin olabilirsiniz . "
" Ben de bunu merak ediyordum Jongin . Oğlum benim için çok değerli . Bilirsin benim tek çocuğum var ve o da çok kıymetlidir . Onu hep çevreden uzak tuttum çünkü dünya oldukça kirli bir yer . Onu olası durumlardan korumak istedim . Bunun için bana kızgın olabilir Soo . Ama ben onu daima koruyup kolladım . Seni de bu kadar çok sevmişken onu üzmek istemiyorum . Senden sadece bir söz almak istiyorum . "
" Nedir efendim ? "
" Onu koru . Sakın üzme . Ben bugüne kadar ona nasıl sahip çıktıysam sen de sahip çık ve sakın incitme . O yeterince incindi . Belki bir şeyler biliyorsundur . Kyungsoo zor bir hayat yaşadı ama bundan sonra mutlu olmasını istiyorum . Eğer o mutluluğu sen de bulacaksa buna karşı değilim . "
Jongin bu anlayış karşısında şaşkındı . Kyungsoo babasından bu kadar korkarken o aslında çok iyi bir insandı . Kyungsoo'nun geçmiş hakkında anlattıklarına bakacak olursa babası değişmişti . Jongin babasının değişmiş olmasına sevindi çünkü Kyungsoo'yu en çok inciten kişi babasıydı .
" Onu koruyacağımdan emin olabilirsiniz . Ben oğlunuza gerçekten değer veriyorum . "
" Kyungsoo oğlum . "
Jongin kapıya döndüğünde Kyungsoo koşarak içeri girdi . Jongin buna gülmüştü . Sevgilisi onun için endişe duyarken onlar içeride birçok şey konuşmuşlardı . Kyungsoo da Jongin'in yüzünü incelerken mutlu olmasından bir şeylerin değiştiğini anladı .
" B-baba ? "
Kyungsoo'nun babası ayağa kalktı ve oğluna doğru ilerledi . Sıkıca sarılarak kulağına bir şeyler fısıldadı .
" Seni birini severken görmek beni mutlu etti ."
Kyungsoo'da genişçe gülümsedi ve kalp dudakları belirginleşti . Şu an babası burada olmasaydı Jongin onu çoktan öpmüştü . Tam da gülüşünden .
" Baba ? "
" Evet . Sizin ilişkinize karşı çıkmayacağım . Fakat oğlumun üzüldüğünü görürsem bayım . Seni döverim . Hem de kemiklerin kırılıncaya dek . "
Salondaki herkes bu tehdidin altında bir espri olduğunu anlayarak gülmeye başlamışlardı ve salon üç kişinin kahkahalarıyla yankılanıyordu .
" Çocuklar kahvaltı ?"
Soo'nun üvey annesi odaya pat diye girerek onların gülüşüne son verdi .
" Jongin'in evine gitmesi gerekiyor anne ."
" Ah evet. Belki başka sefere . "
Jongin ensesine daldırdığı elleriyle onlara gülümsedi ve odadan çıktı . Kyungsoo'nun babası da ona kapıya kadar eşlik etti .
" İyi günler efendim . Sizinle tanışmak beni mutlu etti . "
" Beni de Jongin . Bu arada içeride söylediğimin bir şaka olduğunu düşünme . Oğlumu üzeyim deme ."
Kyungsoo babasına anlayışla bakıyordu . Babası gerçekten iyi biri haline gelmişti .
" Neyse . Sizin konuşacaklarınız vardır . Ben kahvaltıya geçsem iyi olacak . "
Jongin utangaç bir şekilde güldü . ( eh be Jongin . Dün Soo'ya penisini göster diyen kişi ne kadar da değişti be -,- )
" Bugün bir şeyler yapar mıyız bebeğim ? "
Kyungsoo'nun kolundan tutup yanına çekti ve dudaklarına masum bir öpücük bıraktı .
" Bugün olmaz Jongin . Birkaç işim var . "
Jongin dudaklarını büzerek Kyungsoo'ya baktı ve arkasını döndü .
" Belki yarın ? "
Jongin arkasını döndü ve göz kırptı .
" Anlaştık o zaman . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad | KaiSoo | ✔️
FanfictionKyungsoo 'Google Play' de gezinirken Wattpad uygulamasını gördü ve açıklamayı okuduktan sonra ilgisini çeken bu uygulamayı indirmeye karar verdi. Wattpad uygulamasını indirdiğinde kayıt yaptırdı ve " Kyungpir " kullanıcı adıyla giriş yaptı. Kim Jo...