*27*

4.9K 483 166
                                    

KimKai88 : 2 gün oldu Soo . Koskoca 2 gün ve ben kendimi boşlukta hissediyorum .

KimKai88 : Sehun'a seni takip ettiriyorum ama dışarı çıkmıyormuşsun . Okula dahi gitmiyorsun .

KimKai88 : Tüm suç benim mi ? Bunlara sebep olan ben miyim ?

KimKai88 : Yoksa yolunda gitmeyen bir şeyler mi var ? Hm ?

KimKai88 : Seni çok özlüyorum bebeğim .

- Kyungpir kullanıcısı çevrimiçi -

KimKai88 : Rüyada falan mıyım ? Sen çevrim içi mi oldun ?

KimKai88 : Bu mesajlarımı gördüğünün bir belirtisi olabilir mi ?

KimKai88 : Bunları gördüğünü umarak mesaj atıyorum . Bana ilk çarptığın günü hatırlıyor musun? O gün seni ilk gördüğüm an kalbimin hızlı atmasına engel olamadım . O güne kadar eşcinsel olduğumu bilmiyordum bile . Bana neler yaptın böyle farkında mısın ?

KimKai88 : Seni biraz araştırmış olabilirim . Duyduğum kadarıyla sessiz sakin biriymişsin ve wattpad da seninle karşılaşabileceğimi düşünememiştim bile . Yalnızca profil fotoğrafını gördüğümde tanıdık geldi ve daha sonra senin olduğuna emin oldum .

KimKai88 : Ben bir sapık değilim bebeğim . Yalnızca seni sevdim . Bunu saklamamalıydım ama senin karşına çıkacak gücü kendimde bulamadım .

-Kyungpir çevrim dışı -

KimKai88 : Bana hala cevap vermemek de ısrarcısın yani .

KimKai88 : Yine çevrim dışı olmuşsun . Yine de bana geleceğin o günü bekleyeceğim bebeğim . -Gelecekteki Kocan

*********

Kyungpir : Kendimi engelleyemiyorum . Aradan yalnızca 8 gün geçti ve seni deliler gibi özledim . Ben Jongin'i değil Kai'yi özledim . Senden istesem de uzak duramıyorum .

Kyungpir : Sanırım ben BİZe bir şans vermeliyim . Senden hoşlanmaya başladım Kai . Tıpkı eskiden Jongin'den hoşlandığım gibi .

Wattpad | KaiSoo | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin