Sabah uyandığınızda yanınıza bakıp sevdiğiniz insanı görmek hepinizin isteyeceği bir şeydir . Onunla uyumak , onunla uyanmak .. Her anında yanında olmak istersiniz .Fakat bugün Kyungsoo için böyle olmamıştı . Sabah kalkıp yanında beklediği kişi yoktu . Bir an her şeyin bir hayalden ibaret olup olmadığını düşlerken uyandığı odanın kendisine değil de Kai'ye ait olması içini rahatlatmıştı .
Yataktan kalkıp etrafta Kai'yi arasa da onu göremedi . Salona girdiğinde Sehun ve Luhan'ın bir şeyler ile uğraştığını gördü . Usulca yanlarına yaklaştı .
" Ne yapıyorsunuz burada ? "
" Ah - Ödümüzü kopardın . Ne diye sessizce geldin ? "
" Üzgünüm . Gelmeden önce bir telgraf çeksem daha iyi olacaktı haklısınız . " dedi gülerek.
" Söylesenize ne ile uğraşıyorsunuz ? "
" Bugün özel bir gün . "
" Öyle mi ? 1.seneniz falan mı ? "
" Hayır , aptal . Kai'nin doğum günü bugün . Onun için bir şeyler düzenliyorduk . "
Kyungsoo sevgilisi hakkında bilmediklerinin olduğunu şimdi daha iyi anlıyordu . Tanışma faslını çoktan geçmelerine rağmen hala bir şeyleri eksikti .
" Pekala plan ne ? Ben de yardımcı olabilirim . "
" Bir kafede kutlamayı planlıyoruz . Yakın bir arkadaşın kafesi var zaten . Onunla görüştük ve o da onayladı . Birazdan gidip orayı hazırlayacağız sana onu oraya getirmek kalıyor . Gerisini biz hallederiz . "
" Bu kadar mı ? Emin misiniz ? "
" Evet . Biz bunu aylar öncesinden planladık zaten . "
" Oh - Pekala. Daha önceden bilseydim bir şeyler yapmaya çalışırdım . Üzgünüm . "
Luhan Kyungsoo üzüldüğü için yanına gitti ve sarıldı .
" Üzülme Kyung . Senin bir suçun yok . Bir dahaki doğum gününü seninle planlarız hem . "
Kyungsoo Luhan'ın tesellisiyle rahatlayarak şimdiden Kai'ye alacağı hediyeyi düşünmeye başladı .
Kapının çalınmasıyla kalkıp kapıya baktı ve sevgilisini tüm seksiliğiyle görünce dudağını dişledi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad | KaiSoo | ✔️
FanfictionKyungsoo 'Google Play' de gezinirken Wattpad uygulamasını gördü ve açıklamayı okuduktan sonra ilgisini çeken bu uygulamayı indirmeye karar verdi. Wattpad uygulamasını indirdiğinde kayıt yaptırdı ve " Kyungpir " kullanıcı adıyla giriş yaptı. Kim Jo...