Kimseye güvenmediğiniz bir dönem olur hayatınızda . Kimseyle konuşmak istemediğiniz , kendinizi yalnız hissettiğiniz ..
Daha sonra ise hayatınızı baştan yazacak biri gelir girer hayatınıza aniden , siz istemesenizde . Ona sonuna kadar güvenirsiniz . Dünyanın en iyisi gibi görünür o kişi karşınızda . O kişinin yaptığı en küçük hata sizde büyük bir hayal kırıklığı yaratır ayrıca .
Ve bir gün gelir .
O çok güvendiğiniz kişi tüm güveninizi yitirecek bir harekette bulunur .
Kyungsoo için tam da olan buydu .
Baekhyun'un kendisini tanıtmasının ardından kendini tutamamış ve kafeden hızla çıkmıştı. Dolan gözlerinden yaş akmasın diye kendini zorluyordu . Fakat çabaları boşunaydı . Yanaklarından birkaç damla yaş süzülürken hiçbir şey duyamıyordu . Adeta sağır olmuş gibi hissediyordu . Etrafına bakınmaya çalıştığında her şeyi buğulu görüyordu . Kaldırıma oturdu ve akan gözyaşlarını sildi .
İçeriden gürültü geliyor ve birilerinin çığlığı duyuluyordu . Kyungsoo kapıdan içeriye baktığında Kai'nin Baekhyun'a ait masayı yere devirdiğini ve Baekhyun'un yakasına yapıştığını gördü . Yumruğunu sıkarak içeri girdi .
" Yah , Kai ! Sen ne yaptığını sanıyorsun ? Tüm suç seninken onun üzerine mi yıkacaksın her şeyi ?"
" Kyungsoo düşündüğün gibi değil . "
" Ne düşündüğüm gibi değil Kai ? Bana bir erkek sevgilin olduğunu daha önce söylememiştin . Yalanlarla dolu bir hayat mı yaşayacaktık seninle ? Bunu benden ne zamana kadar saklayacaktın ? "
Kyungsoo bir yandan bağırıyor bir yandan da akan gözyaşlarının dinmesini diliyordu .
" Bak Kyungsoo bu siktiğimin çocuğu .."
" Sus Kai . Seni dinlemek istemiyorum . "
Kyungsoo sinirle kafeden çıktı ve hızlı adımlarla evine ilerledi . Kai peşinden geleceği sıra Sehun onu tutarak bunu engellemişti .
" Sehun bırak . Peşinden gitmem lazım . Böyle olmamalıydı. "
" Daha sonra konuşursunuz Kai. Şimdi ikinizin de sakinleşmesi lazım . Böyle bir yerlere varamazsınız . "
" Sehun bu şerefsiz çocuğun söylediği yalan yüzünden bizim ilişkimiz bitecek . Farkındasın değil mi ? Hem neden ? Neden bu kafe Sehun ? Başka bir yer bulamadınız mı ? "
" Tek tanıdığımız Baek vardı . Ne yapabilirim ? Hem böyle olacağını bilemedim Kai. "
Kai sinirle yumruğunu duvara geçirdi ve tuttuğu gözyaşlarını bıraktı . Yapmadığı bir şey yüzünden yargılanıyordu . En sevdiği kişi bırakıp gitmişti ve Kai ne yapacağını bilmiyordu .
" Sehun benim bir şey yapmam lazım . Gerçekten . Lütfen . Böyle olmaz. Böyle bitemez . Anlıyor musun ? "
" Kai sakin ol dostum . Eve gidelim . Hm ? "
" Kyungsoo olmadan mı ? O yanımda yokken mi ? Sehun yemin ederim . Onu sevdiğim gibi kimseyi sevmedim . "
Sehun Kai'yi kolundan tuttu ve zorla da olsa arabaya bindirdi .
" Kai kendine gel tamam mı ? Söz yarın kendinde olduğunda ben seni Kyungsoo'nun yanına götüreceğim ."
" Sehun . O çok acı çeker ama . Şimdi gitsek ? " ( kıyamam laan :( )
" Şimdi gitsek bile seni görmek istemeyecek . "
Sabahın ilk ışığıyla Kai yataktan kalktı . Tüm gece yatakta bir sağa bir sola dönmüş bir türlü uyuyamamıştı . Aynaya baktığında göz altlarının şiştiğini gördü ve kendinden korktu . Banyoya gidip elini yüzünü yıkadı ve kendine gelmeyi diledi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad | KaiSoo | ✔️
FanfictionKyungsoo 'Google Play' de gezinirken Wattpad uygulamasını gördü ve açıklamayı okuduktan sonra ilgisini çeken bu uygulamayı indirmeye karar verdi. Wattpad uygulamasını indirdiğinde kayıt yaptırdı ve " Kyungpir " kullanıcı adıyla giriş yaptı. Kim Jo...