- Kyungsoo -
Aslında hayaller dile basit bir kavram gibi gelse de benim her şeyim olmuştu. Hayallerle büyümek , hayallerle yaşamak .. Kısacası hayaller beni ayakta tutan şeydi. Çevremdekilere aklımdan geçenleri söylesem muhtemelen saçmaladığımı düşüneceklerdir.Jongin benim hayalim .
Aynı zamanda Çin'de okumak da benim bir hayalim. Ne kadar saçma gelse de ..
Çin'de okumak istiyordum çünkü bir sürü sebebi var. Ailemden ve arkadaşım gibi görünen birçok kişiden uzak olacaktım. Çin'i araştırmış ve birçok konuda kesişen nokta bulabilmiştim. Aynı zamanda Japonya'yı da araştırmıştım ama oraya gitmemek için de bir sürü sebep bulabilmiştim.
Birçok insan gözünde eğitim ve sevgilim arasında kalmış görünebilirdim. Kabul ediyorum belki biraz öyle de olabilir.
Hayallerimi kurarken henüz Jongin yoktu. O sadece eskiden sevdiğim biriydi ve hayallerimde ona yer vermemek için çok çaba sarf etmiştim. Ta ki Kai ile tanışana kadar.
Hala aklımı kurcalamayı devam ediyor. Jongin mi , Çin mi ?
Ve bütün bu düşüncelerden beni çekip çıkaran kişi çoktan gelmiş hatta karşımda dikiliyordu.
" Neye daldın bu kadar ? "
Oturduğum sandalyeden kalkarak sevgilimin boynuna atladım.
" Yavaş ol Kyungsoo. Beni çok özlemiş olmalısın. "
Evet , aptal. Seni çok özledim ve özlemeye devam edeceğim. Belki ömrümün sonuna kadar da devam edecek.
Ama bu düşüncelerimi karşımdakine söyleyemeyecek kadar cesaretsizdim. Hem söylersem birlikteliğimiz bozulacaktı. Aramıza soğukluk girecek gibi olur diye korkuyordum.
" Evet Jongin. Özledim. Her an özlüyorum. Yanımda olduğun zamanlar bile özlüyorum. "
Jongin karşımda genişçe gülümserken kendimi onu öpmemek için zor tuttum.Çevreme bakındığımda cafenin kalabalık olmadığını fark ettim ama yine de eşcinselliği hala onaylamayan insanlar vardı etrafta.
Jongin beni anlamış olacak ki kalın dudaklarını alnıma bastırdı ve ardından karşımdaki sandalyeye oturdu.
" Neden burada buluşmak istedin ki ? Bize gelseydin daha rahat olurduk."
" Bazen insan içine çıkmamız da iyi gelir Sevgilim. "
Karşımda duran sevimli insan kafasını eğdi ve masadaki menüye bakarak iç geçirdi.
" Ne almak istersin ? "
Jongin'in sorusuyla ben de masadaki diğer menüyü aldım ve göz gezdirmeye başladım. Buraya gelmeden önce yemek yediğim için henüz aç hissetmiyordum. Menüdeki tatlılara göz gezdirdiğimde ise ağzım sulanmıştı. En sevdiğim tatlı çeşidi olan frambuazlı pastaya bakarak kararımı çoktan vermiştim.
" Ben bir frambuazlı pasta alacağım. Sen ?"
" Ben de bir çikolatalı pasta alacağım. "
Jongin gidip siparişleri verirken ben de etrafı inceliyordum. Gözüm camdan dışarıya takılırken Sehun ve Luhan'ı gördüm. Elinde pastaları getiren Jongin'e döndüm.
" Jongin bak Sehun ve Luhan da burada onları da çağırsana. "
Jongin önce dışarıya baktıktan sonra telefon cebinden çıkardı ve tahminimce Sehun'u aradı.
" Geliyorlar bebeğim. "
" Sen geldiğinden beri onlarla düzgün oturma fırsatımız olmamıştı. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad | KaiSoo | ✔️
FanfictionKyungsoo 'Google Play' de gezinirken Wattpad uygulamasını gördü ve açıklamayı okuduktan sonra ilgisini çeken bu uygulamayı indirmeye karar verdi. Wattpad uygulamasını indirdiğinde kayıt yaptırdı ve " Kyungpir " kullanıcı adıyla giriş yaptı. Kim Jo...