*39*

3.4K 319 111
                                    




Sabahın erken saatlerinde Jongin gözlerini ilk açan olmuştu . Yatağın diğer ucunda yatan şirin çocuğa baktı ve gülümsedi .

İlk defa böyle uyanmıştı . Mutlu . Hem de fazla .

Sevdiği sadece birkaç santim uzağındaydı . Jongin yatakta kıpırdayarak daha da yakınlaştı Kyungsoo'ya ve saçlarını okşadı nazikçe , incitmeden . Onun uyanmamasına özen gösteriyordu .

Burnunu saçlarına daldırdı ve Kyungsoo'dan gelen derin çilek kokusunu ciğerlerine çekti . Jongin çilekleri hiç bu kadar sevmemişti . Sevdiğinin üzerinde de çok güzel duruyordu kokusu .

Jongin kollarının arasında kıpırdayan bedenle ellerini çekti ve Kyungsoo'nun derin nefes seslerini dinlerken tekrar uyuyakaldı .


" J-jongin .."

Kyungsoo Jongin'e kısık sesle seslendi ama koca adam biraz bile olsun kıpırdamamıştı .

" Hey Jongin . "

Kyungsoo bir öncekinin aksine biraz daha sesli söylemişti bunu . Jongin de bu sefer tepki vermiş ellerini yumruk yaparak gözlerine götürmüş ovuşturmuştu .

" Günaydın tatlım . "

" Jongin çabuk kalk . "

" Acelemiz mi var bebeğim ? "

" Babam henüz çıkmışken sen de gitsen iyi olacak . Yoksa birazdan geri gelip seni görecek . "

" Neden bu kadar endişeleniyorsun Kyung ? Sonuçta ben senin sadece arkadaşın gibiyim . Öyle değil mi ? "

" Jongin babam biliyor . Y-yani eşcinsel olduğumu . Benim hiç arkadaşım olmadı . Çünkü ne zaman arkadaşım olsa babam tedirgin yaklaşıyordu . Bir gün onlara aşık olma ihtimalimin olması babamı ürkütüyor . Babam bir erkeği sevmemi istemiyor . "

" Anlıyorum . " Jongin Kyungsoo'nun ensesinden tutarak kendisine daha da yaklaştırdı ve alnına şefkat dolu bir öpücük bıraktı .

" Biz bunları aşacağız Kyung . Tamam mı ? "

Kyungsoo kafasıyla onayladı . Ne kadar imkansız gelse de .

Jongin gece sıcak olduğu için çıkardığı tişörtü sandalyenin üzerinden aldı ve giyinmeye başladı . Acele etmeye çalışıyordu çünkü Kyungsoo'nun gözlerindeki endişeyi görebiliyordu .

Jongin giyinme işini tamamladıktan sonra parmak uçlarında ilerleyerek aşağı kata kadar indi . Dönüp sevgilisine öpücük verecekken arkasındaki beden ürkmesine sebep olmuştu .

" Kyungsoo arkadaşını bizimle tanıştırmayı düşünmüyor muydun ? "

Wattpad | KaiSoo | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin